Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoord-Koreaanse voetbalselectie gemarteld

Noord-Koreaanse voetbalselectie gemarteld

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foltering? Ik had publieke executie verwacht.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volkomen terecht. Dat zal ze leren die schavuiten!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Logisch dat 2 noord koreanen gevlucht zijn tijden het WK :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moeten we hier ook doen, 2'de plaats, de schande! En we kochten nog al die vuvuzela's voor ze :angry: :angry: :angry:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die zullen de rest van hun leven zwaar para rondlopen denk ik :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd het waren de spits & de keeper van het nationale team :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dat voor een potje voetbal...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
En dat voor een potje voetbal...
Klik om te vergroten...

3 potjes! :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
En dat voor een potje voetbal...
Klik om te vergroten...

3 potjes! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Moeten we hier ook doen, 2'de plaats, de schande! En we kochten nog al die vuvuzela's voor ze :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Heb jij een vuvuzela gekocht? :angry:

Ik heb er een afgepakt en afgebroken!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Ik heb een vriendin uit die landen gehad. Die was dan goed ingeburgerd, maar dankzij haar verhalen geloof ik graag dat ook die voetballers het er hard van langs kunnen krijgen. Triest eigenlijk, voor zo'n spelletje
Klik om te vergroten...

Dat land kom je toch niet uit? Alleen al telefoonverbindingen en internet is al bijna niet mogelijk.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#12
was laatste een reportage op tv over vluchten uit noord Korea.
Dat gebeurde met omgekochte grenswachten, en de meeste vrouwen die het land uit vluchten worden door degenen die hen tegen betaling het land uit helpen direct de prostitutie in gebracht.
Wanneer ze gepakt worden in China worden ze terug uitgeleverd en krijgen ze mogelijk de doodstraf. Als ze het halen en zuid Korea bereiken hebben ze geluk en zijn ze vrij, maar dat zijn er dus niet veel.

Al met al zag het er een heel stuk dramatischer uit dan de wat oudere reportage over Afrikanen die via Gibraltar proberen Europa binnen te komen.

http://www.netwerk.tv/uitzending/2010-0 ... oord-korea
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Noord-Koreaanse voetbalselectie is gemarteld vanwege de slechte resultaten op het WK. De voorzitter van de Aziatische Voetbalbond zegt dat Kim Jong-Il opdracht heeft gegeven tot de foltering.

Direct na aankomst in Noord-Korea werden de voetballers zes uur toegesproken. Daarna zou de marteling hebben plaatsgevonden.

Mohammed bin Hammam van de Aziatische Bond: "Van trainer Kim Jong-hun geen spoor en er zijn spelers gemarteld". Bin Hammam bevestigt hiermee de geruchten dat de bondscoach in een strafkamp zou zitten.

FIFA-voorzitter Sepp Blatter eiste onlangs al opheldering van Noord-Korea. Het land verloor op het WK van Brazilië (2-1), Portugal (7-0) en Ivoorkust (3-0) en daar is Kim Jong-Il niet blij mee.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/spor ... s_gem.html
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die aziaten zijn toch ook zo gek als een deur, dat blijkt maar weer eens.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zijn er d0den gevallen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eindelijk een land dat het snapt, zweep d'r over!
Stelletje stumperds hadden maar beter moeten presteren.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Eindelijk een land dat het snapt, zweep d'r over!
Stelletje stumperds hadden maar beter moeten presteren.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Wat een verwennerij hier.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een vriendin uit die landen gehad. Die was dan goed ingeburgerd, maar dankzij haar verhalen geloof ik graag dat ook die voetballers het er hard van langs kunnen krijgen. Triest eigenlijk, voor zo'n spelletje
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#19


Opzich hadden we dit kunnen zien aankomen. Zoiets verwacht ik gewoon van Noord-Korea...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."