Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine wondermiddel tegen depressie

Ketamine wondermiddel tegen depressie

53 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo gebruiken ze ook ketamine infusen om mensen met veel pijn te behandelen (Dystrofie). Een patiënt had dat gehad, had een bijna doodervaring en heeft de arts aangeklaagd. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaar dat ik altijd zo vrolijk ben ! :grin:

Ik had dat ook al gehoord, ben ook wel eens benieuwd naar de dosis die zij dan gebruiken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fidge zei:
intraveneus 0,5 mg/kg
Klik om te vergroten...

Dat valt mee. Geen k-hole iig. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scopolamine zei:
W.F.L. zei:
Scopolamine zei:
Gisterenavond 2.5gr keta er door gejaagd met 4 man... :openmouth:

Op, op, alles is OP :(
Klik om te vergroten...

En nu ben je verlost van je depressie? Of hoe moet ik dat zien? :grin:
Klik om te vergroten...

ik was alles behalve depressief.. maar dat ben ik bijna nooit..
Enkel als het gaat om emoties i.v.m. liefde... Maar dan is ketamine (drugs algemeen) sowieso geen oplossing :)
Klik om te vergroten...

Nee idd, hoeveel drugs je ook naar binnen jaagt dan, niks helpt toch, al gooi je een kilo opiaten en een halve ton hasj naar binnen. Tenzij je jezelf in coma helpt, maar dan voel je sowieso niks meer.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Klik om te vergroten...

Een 200mg ketamine I.M. is ook al genoeg hoor.... :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scopolamine zei:
Angramar Temenos zei:
.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Klik om te vergroten...

Een 200mg ketamine I.M. is ook al genoeg hoor.... :grin:
Klik om te vergroten...

Tell me something... :tearsofjoy:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Angramar Temenos zei:
.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Klik om te vergroten...

Een 200mg ketamine I.M. is ook al genoeg hoor.... :grin:
Klik om te vergroten...

Tell me something... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Scopolamine zei:
Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Klik om te vergroten...

Dat ding heeft mij toen een enorme mindfuck bezorgd... :tearsofjoy:

Ik snapte er geen hol meer van... :confused:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Klik om te vergroten...

Dat ding heeft mij toen een enorme mindfuck bezorgd... :tearsofjoy:

Ik snapte er geen hol van... :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: I know...
Maar om even ON-topic te blijven...
Je was wel niet depri na je I.M. tripje :grin: :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Klik om te vergroten...

Dat ding heeft mij toen een enorme mindfuck bezorgd... :tearsofjoy:

Ik snapte er geen hol van... :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: I know...
Maar om even ON-topic te blijven...
Je was wel niet depri na je I.M. tripje :grin: :P
Klik om te vergroten...

Ik had het besef niet om ook maar iets te voelen erna. :grin:

En toen ik eenmaal weer besefte waar ik was, nee, toen was ik inderdaad niet depressief. :sunglasses:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Ik had het besef niet om ook maar iets te voelen erna. :grin:

En toen ik eenmaal weer besefte waar ik was, nee, toen was ik inderdaad niet depressief. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Nou als dat geen wetenschaplijk ondersteund onderzoek is dan weet ik het ook niet meer. Gelijk alle antidepressivarecepten maar vervangen lijkt me.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
Sublimo zei:
Ik had het besef niet om ook maar iets te voelen erna. :grin:

En toen ik eenmaal weer besefte waar ik was, nee, toen was ik inderdaad niet depressief. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Nou als dat geen wetenschaplijk ondersteund onderzoek is dan weet ik het ook niet meer. Gelijk alle antidepressivarecepten maar vervangen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Haha. :sunglasses: Tuurlijk. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ik merk trouwens wel echt een poos na keta dat ik dingen helderder voor me heb staan, nieuwe oplossingen zoek in "vastgeroeste" problemen, en positiever naar dingen kijk. Niet tijdens de ervaring, maar erna. Nu ook eigenlijk (gisteren flink zitten snuiven.)
Klik om te vergroten...

Dit heb ik met alle downers.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Angramar Temenos zei:
Ik merk trouwens wel echt een poos na keta dat ik dingen helderder voor me heb staan, nieuwe oplossingen zoek in "vastgeroeste" problemen, en positiever naar dingen kijk. Niet tijdens de ervaring, maar erna. Nu ook eigenlijk (gisteren flink zitten snuiven.)
Klik om te vergroten...

Dit heb ik met alle downers.
Klik om te vergroten...
Behalve GBL, dan tril ik de volgende dag altijd, lijk dan soms wel een parkinson patiënt. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik niet zo, van benzo's ben ik vaak de dag erna nog een beetje moe/vlak, van opiaten merk ik geen verschil de volgende dag.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
Fidge zei:
Ketamine is geen drug, niet in die zin dat het onder de opiumwet valt.
Maar goed, wondermiddelen bestaan niet....
Klik om te vergroten...

Daar zullen het veel mensen NIET met je eens zijn, ik incluis. Ik heb jaren lang wekelijks, soms dagelijks, last gehad van hevige migraine. Het op een regelmatige basis toedienen van psilocybine of LSD houd 't weg. Hetzelfde geld voor clusterhoofdpijnen en dat is al klinisch bewezen. Dat noem ik zeker een wondermiddel.
Klik om te vergroten...

Even een paar korte vragen; hoe vaak is die toediening dan en blijft het volledig weg; of hoe lang blijft het weg na toediening? Ik heb een openminded familie lid dat al haar hele leven gepeinigd wordt door migraine en had ook al gevonden dat ergoline stoffen kunnen helpen (waaronder dus LSD) en hoe dat ook precies werkt; maar ik ken nog niemand bij wie dat ooit geprobeerd / gelukt is, dus als je íets meer informatie hebt hoort ik het graag :)
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Er kwam gelukkig een zuster binnen anders was hij er niet meer. Bij zulk soort dingen moet er iemand continue in de kamer erbij zijn..
Klik om te vergroten...

Prutsers.. Veel mensen die drugs gebruiken, doen dit verstandig, met anderen erbij, lezen zich goed in over wat er allemaal kan gebeuren en wat je dan moet doen, en int ziekenhuis klooien ze maar wat aan..wat een logica.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, dat plaatje blijft grappig ! :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toen hij dat ontzettend boos aan mij vertelde hoe vreselijk het is en dat hij dat zijn ergste vijand niet toewenst. Ik moest er wel mee instemmen, ik dacht wel: Lucky fuck! :grin:

Maar hij staat wel in zijn recht. Hij dacht dat hij een creatine infuus kreeg wat niet bestaat, werd niet ingeligt door de arts over de "vervelende" bijwerkingen en dat kan absoluut niet. Hij heeft heel zijn leven voorbij zien gaan en moest kotsen en kreeg problemen met zijn hartslag. Er kwam gelukkig een zuster binnen anders was hij er niet meer. Bij zulk soort dingen moet er iemand continue in de kamer erbij zijn..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begrijp het van die man zijn kant ook wel hoor. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."