#1
Zo gebruiken ze ook ketamine infusen om mensen met veel pijn te behandelen (Dystrofie). Een patiënt had dat gehad, had een bijna doodervaring en heeft de arts aangeklaagd. :P
Fidge zei:intraveneus 0,5 mg/kg
Scopolamine zei:W.F.L. zei:Scopolamine zei:Gisterenavond 2.5gr keta er door gejaagd met 4 man...![]()
Op, op, alles is OP![]()
En nu ben je verlost van je depressie? Of hoe moet ik dat zien?![]()
ik was alles behalve depressief.. maar dat ben ik bijna nooit..
Enkel als het gaat om emoties i.v.m. liefde... Maar dan is ketamine (drugs algemeen) sowieso geen oplossing![]()
Angramar Temenos zei:.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Scopolamine zei:Angramar Temenos zei:.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Een 200mg ketamine I.M. is ook al genoeg hoor....![]()
Sublimo zei:Scopolamine zei:Angramar Temenos zei:.........maar dan voel je sowieso niks meer.
Een 200mg ketamine I.M. is ook al genoeg hoor....![]()
Tell me something...![]()
Scopolamine zei:Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Sublimo zei:Scopolamine zei:Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Dat ding heeft mij toen een enorme mindfuck bezorgd...![]()
Ik snapte er geen hol van...![]()
Scopolamine zei:Sublimo zei:Scopolamine zei:Geen paddenstoel-LED lampjes meer voor jou!
Dat ding heeft mij toen een enorme mindfuck bezorgd...![]()
Ik snapte er geen hol van...![]()
I know...
Maar om even ON-topic te blijven...
Je was wel niet depri na je I.M. tripje:P
Nou als dat geen wetenschaplijk ondersteund onderzoek is dan weet ik het ook niet meer. Gelijk alle antidepressivarecepten maar vervangen lijkt me.Sublimo zei:Ik had het besef niet om ook maar iets te voelen erna.![]()
En toen ik eenmaal weer besefte waar ik was, nee, toen was ik inderdaad niet depressief.![]()
deadlock zei:Nou als dat geen wetenschaplijk ondersteund onderzoek is dan weet ik het ook niet meer. Gelijk alle antidepressivarecepten maar vervangen lijkt me.Sublimo zei:Ik had het besef niet om ook maar iets te voelen erna.![]()
En toen ik eenmaal weer besefte waar ik was, nee, toen was ik inderdaad niet depressief.![]()
Angramar Temenos zei:Ik merk trouwens wel echt een poos na keta dat ik dingen helderder voor me heb staan, nieuwe oplossingen zoek in "vastgeroeste" problemen, en positiever naar dingen kijk. Niet tijdens de ervaring, maar erna. Nu ook eigenlijk (gisteren flink zitten snuiven.)
Behalve GBL, dan tril ik de volgende dag altijd, lijk dan soms wel een parkinson patiënt. :PW.F.L. zei:Angramar Temenos zei:Ik merk trouwens wel echt een poos na keta dat ik dingen helderder voor me heb staan, nieuwe oplossingen zoek in "vastgeroeste" problemen, en positiever naar dingen kijk. Niet tijdens de ervaring, maar erna. Nu ook eigenlijk (gisteren flink zitten snuiven.)
Dit heb ik met alle downers.
TeKNoZem zei:Fidge zei:Ketamine is geen drug, niet in die zin dat het onder de opiumwet valt.
Maar goed, wondermiddelen bestaan niet....
Daar zullen het veel mensen NIET met je eens zijn, ik incluis. Ik heb jaren lang wekelijks, soms dagelijks, last gehad van hevige migraine. Het op een regelmatige basis toedienen van psilocybine of LSD houd 't weg. Hetzelfde geld voor clusterhoofdpijnen en dat is al klinisch bewezen. Dat noem ik zeker een wondermiddel.
Petrovic zei:Er kwam gelukkig een zuster binnen anders was hij er niet meer. Bij zulk soort dingen moet er iemand continue in de kamer erbij zijn..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."