Dreuge zei:hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Angramar Temenos zei:Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen![]()
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen![]()
Liever een clown dan een psychopaat![]()

Memen is een doodnormaal woord binnen de memetica en is door Dawkins geintroduceerd in The Selfish Gene (goed boek, lees het!) in de 70'er jaren dus jah, dan ben je simpel. Alleen gecompliceerde mensen weten van memetica.Dreuge zei:hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Ben je zo dom of doe je gewoon zo?Tripper zei:Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
deadlock zei:Ben je zo dom of doe je gewoon zo?Tripper zei:Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
Weet je wat het woord propaganda betekent? Heb je op de link naar GeenStijl geklikt? Heb je daar gezien dat het van het linkse krakersbolwerk indymedia komt en dat er ook door middel van die roze onderlijnde woordjes op het item op GS daarheen gelinkt wordt?Tripper zei:Who 'r u to judge my anus?
GAST!?Tripper zei:Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
deadlock zei:Weet je wat het woord propaganda betekent? Heb je op de link naar GeenStijl geklikt? Heb je daar gezien dat het van het linkse krakersbolwerk indymedia komt en dat er ook door middel van die roze onderlijnde woordjes op het item op GS daarheen gelinkt wordt?Tripper zei:Who 'r u to judge my anus?
Chris Pontius zei:GAST!?Tripper zei:Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
Ja dan ben je dom. Heb je enig idee hoeveel mensen er zijn omgekomen in de geschiedenis vanwege domme misverstanden? Omdat mensen niet goed lazen et cetera.Tripper zei:Niet gelezen idd.. En ja ik weet wat het woord propaganda betekend.
Maar om dan gelijk iemand dom te noemen??![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."