Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElk ontruimd pand is één dooie kitten

Elk ontruimd pand is één dooie kitten

93 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen :wave:
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ OP

Wat ben jij toch een domme Tomdr0l!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Klik om te vergroten...

Ik heb 't hier niet over de term meme, maar de meme zelf. Nooit gedacht dat er mensen zouden zijn die 'm nog niet kenden, en al helemaal niet dat er uberhaubt iemand zou zijn die 't serieus zou nemen. Zelfs m'n pa kent 'm, en dat zegt al heel wat.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens , er zullen wel tal van pandjes zijn die ontruimd gaan worden.
No way dat die krakers (als ze dat wel zijn) zoveel kittens hebben.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok gefeliciteerd, ik zit niet op elk forum en kende dat niet. Jullie hadden gelijk en ik had het mis. Sorry. Kunnen jullie me alsjeblieft vergeven of blijft deze fout me nog de rest van de tijd die ik hier zit achtervolgen?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen :wave:
Klik om te vergroten...

Liever een clown dan een psychopaat :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Tomzor is gewoon een clown, niks aan te doen :wave:
Klik om te vergroten...

Liever een clown dan een psychopaat :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Weer zo'n clownopmerking die nergens op slaat :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
AT: Chill!

Tomzor: negeer :wink:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
hahahah godverdomme, iemand "simpel" noemen omdat hij niet weet wat "meme's" zijn. niet iedereen zit op die kansloze sites.
Klik om te vergroten...
Memen is een doodnormaal woord binnen de memetica en is door Dawkins geintroduceerd in The Selfish Gene (goed boek, lees het!) in de 70'er jaren dus jah, dan ben je simpel. Alleen gecompliceerde mensen weten van memetica.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
Klik om te vergroten...
Ben je zo dom of doe je gewoon zo?
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat maakt het nu uit of het een kraker zou zijn of een vuilnisman? als iemand zoiets echt zou willen doen, doet ie t toch gewoon...? :confused:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
deadlock zei:
Tripper zei:
Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
Klik om te vergroten...
Ben je zo dom of doe je gewoon zo?
Klik om te vergroten...

Who 'r u to judge my anus?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Who 'r u to judge my anus?
Klik om te vergroten...
Weet je wat het woord propaganda betekent? Heb je op de link naar GeenStijl geklikt? Heb je daar gezien dat het van het linkse krakersbolwerk indymedia komt en dat er ook door middel van die roze onderlijnde woordjes op het item op GS daarheen gelinkt wordt?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tripper zei:
Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
Klik om te vergroten...
GAST!?
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

_O-
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
deadlock zei:
Tripper zei:
Who 'r u to judge my anus?
Klik om te vergroten...
Weet je wat het woord propaganda betekent? Heb je op de link naar GeenStijl geklikt? Heb je daar gezien dat het van het linkse krakersbolwerk indymedia komt en dat er ook door middel van die roze onderlijnde woordjes op het item op GS daarheen gelinkt wordt?
Klik om te vergroten...


Niet gelezen idd.. En ja ik weet wat het woord propaganda betekend.

Maar om dan gelijk iemand dom te noemen?? :angry:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Tripper zei:
Dit lijkt me propaganda. Een kraker zou dit nooit in zijn hoofd halen, ook niet voor de grap.
Klik om te vergroten...
GAST!?
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

_O-
Klik om te vergroten...

En jij er nog een schepje bovenop doen he.. Dan kan ik er wel een èèn of ander plaatje bij doen, maar dat brengt slechte Karma voor mij.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja kom op zeg, die conclusies die jij gelijk trekt zonder even goed te lezen.
Ik lach me gewoon rot hoe mensen altijd van die verhalen achter iets zoeken.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tripper zei:
Niet gelezen idd.. En ja ik weet wat het woord propaganda betekend.

Maar om dan gelijk iemand dom te noemen?? :angry:
Klik om te vergroten...
Ja dan ben je dom. Heb je enig idee hoeveel mensen er zijn omgekomen in de geschiedenis vanwege domme misverstanden? Omdat mensen niet goed lazen et cetera.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."