#1
Eindelijk iets positiefs na het kraakverbod, en de bezuiniging van de zorgverzekering!
Kom maar op met die petitie!![:grin:]()
Kom maar op met die petitie!
pascal828 zei:Eindelijk iets positiefs na het kraakverbod, en de bezuiniging van de zorgverzekering!
Kom maar op met die petitie!![]()
Door het te legaliseren word de productie goedkoper, maar er komen wel weer accijnzen bij.Dreuge zei:Niet te vroeg juigen... Legalisering kan toch betekenen dat het nog veel duurder wordt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."