#1
Wat vinden jullie ervan, iemand schuldig veroordeeld zonder bewijs. Oké het ziet er ERG naar uit dat ze de moordenaar is, maar er is geen bewijs.
Voor alle onwetende mensen; kort story= Moord, verdachte heeft het heel waarschijnlijk gedaan maar er is geen bewijs.
Vind jij de uitspraak rechtvaardig?
Voor alle onwetende mensen; kort story= Moord, verdachte heeft het heel waarschijnlijk gedaan maar er is geen bewijs.
Vind jij de uitspraak rechtvaardig?