Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuis in hol van naakte inbreker

Muis in hol van naakte inbreker

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je een bron van dit verhaal?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#3
"De 31-jarige Noah Smith werd in naakte toestand aangetroffen toen hij ergens aan het inbreken was. Een elektrische schok, een handvol politiemensen en een flinke dosis pepperspray kregen hem niet overmeesterd, daar was uiteindelijk een wapenstok voor nodig. Uit zijn holletje prijkte toen echter nog een staartje. Er werden röntgenfoto's gemaakt, waarop duidelijk een muis te zien was.

In South Carolina vond een politieagent de man in de hal van andermans huis, op zijn buik gelegen. Toen hij de blote man vroeg wat hij daar deed, draaide die zich om en sloeg de agent. Met veel moeite werd Smith uitgeschakeld, zijn mond moest nog worden bedekt met een deken om bijten tegen te gaan.

In het ziekenhuis bleek Smith hallucinogene paddenstoelen te hebben gebruikt. Ook vond men daar de staart van het knaagdier dat in zijn anus zat verstopt. Smith wordt verdacht van mishandeling en openbare zedenschennis."


:openmouth: En ik wil morgen mn eerste keer truffels doen!
Moet ik mij zorgen maken :P :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap werkelijk niet hoe dat mogelijk is...

Volgens mij lanceren ze om de zoveel tijd weer een nieuw soortgelijk verhaaltje, dat totaal verzonnen is. Dit is niet het eerste verhaaltje over iemand die paddo's heeft gebruikt en dan de meest abnormale dingen doet, die eigenlijk niet echt mogelijk zijn.

Ik geloof er weinig van.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... breke.html

Niet de meest betrouwbare en professionele nieuwssite...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uuhm...ja...nou...nee ik geloof er niks van.

[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat me niet lachen...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kudos voor diegene die het verzonnen heeft :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
wou die kerel nu een muis pluggen of een anale knaagreiniging :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo'n dingen gebeuren misschien bij mensen die geestelijk labiel/ psychotisch zijn en hallucinogenen nuttigen. Een normaal persoon zou nooit zo reageren als hij trip maar ik kan me wel voorstellen dat je gewoon krankzinnig wordt als je niet goed in je kop bent :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weer een stuk om de paddo in een slecht daglicht te zetten :angry:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
Zo'n dingen gebeuren misschien bij mensen die geestelijk labiel/ psychotisch zijn en hallucinogenen nuttigen. Een normaal persoon zou nooit zo reageren als hij trip maar ik kan me wel voorstellen dat je gewoon krankzinnig wordt als je niet goed in je kop bent :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zelfs psychotische mensen worden niet agressief, er zijn maar heel weinig mensen die in een psychose andere hebben aangevallen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben niet goed in m'n hoofd en heb me in de 100+ trips die ik gedaan heb nog nooit dit soort debiele onzin in m'n hoofd gehaald :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Ik ben niet goed in m'n hoofd en heb me in de 100+ trips die ik gedaan heb nog nooit dit soort debiele onzin in m'n hoofd gehaald :grin:
Klik om te vergroten...
Jij bent misschien nog wel beter bij je hoofd dan heel veel andere mensen die beweren dat ze bij hun volle verstand zijn.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aalpoepert zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben niet goed in m'n hoofd en heb me in de 100+ trips die ik gedaan heb nog nooit dit soort debiele onzin in m'n hoofd gehaald :grin:
Klik om te vergroten...
Jij bent misschien nog wel beter bij je hoofd dan heel veel andere mensen die beweren dat ze bij hun volle verstand zijn.
Klik om te vergroten...

Iemand die beweert dat ie 100% sane is verbergt imho sowieso iets.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Para?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."