#1
Inderdaad. Denken is een, doen is twee. Ziek dat mensen zover kunnen gaan.
Als pedo kun je zulk soort gedachten moeilijk weren. Maar voor de rest heb je zeker gelijk.Vanadesse zei:Dat je er überhaupt al aan denkt! Maar dan ook nog je vieze smerige plannetjes uitvoeren op kinderen die zich niet kunnen verweren. Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Ziek nieuws. Op een kinderdagverblijf in de Amsterdamse Watergraafsmeer zijn tientallen kinderen (leeftijd 0-4 jaar) jarenlang misbruikt, zo meldt de Telegraaf. Ouders zijn vanavond op een speciale bijeenkomst in het Amsterdamse hotel The Grand op de hoogte gesteld door ondermeer burgemeester Van der Laan, hoofdcommissaris Welten en hoofdofficier Bolhaar van Justitie. De GG&GD was met extra personeel aanwezig om de ouders bij te staan. Om tien uur vanavond is er een persconferentie in het Stadhuis van Amsterdam [zie ook: persbericht]. De politie doet tot dat tijdstip geen verdere mededelingen en vraagt eenieder terughoudend te berichten. Dus gelieve niet te Googlen danwel te speculeren. Later, omstreeks 22:00 uur, meer.
Update: Om 19:30 uur Extra Journaal op AT5.
cropp zei:Ik zie een hype.
.kaasbaas zei:cropp zei:Ik zie een hype.
Precies, ik zat vanochtend het nieuws te kijken en weer allemaal berichten over pedo's. Sinds dat gebeuren met de kerk is het echt een hype geworden, vreselijk gewoon.

Dreuge zei:je krijgt wat je verdient; die kinderen zijn vast allemaal pestkoppen
karma![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."