Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote ontuchtzaak Amsterdam

Grote ontuchtzaak Amsterdam

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad. Denken is een, doen is twee. Ziek dat mensen zover kunnen gaan.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je er überhaupt al aan denkt! Maar dan ook nog je vieze smerige plannetjes uitvoeren op kinderen die zich niet kunnen verweren. Ik heb er gewoon geen woorden voor...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanadesse zei:
Dat je er überhaupt al aan denkt! Maar dan ook nog je vieze smerige plannetjes uitvoeren op kinderen die zich niet kunnen verweren. Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Klik om te vergroten...
Als pedo kun je zulk soort gedachten moeilijk weren. Maar voor de rest heb je zeker gelijk.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind het belangrijk dat er een verschil word gemaakt tussen pedofielen en pedoseksuelen.. de laatste moet je straffen. De eersten kunnen vaak niets doen aan dat verlangen, tenzij ze gewoon viezerikken zijn die zich enkel inhouden voor de wet.

Dusja, groot verschillen tussen denken en doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt, het kan puur een hormonale afwijking zijn. Daar kan je mensen niet voor straffen. Echter, op het moment dat verlangen overgaat naar plan of nog erger, daad...

:angry:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jij wo0nt toch in Gr0ningen?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ziek nieuws. Op een kinderdagverblijf in de Amsterdamse Watergraafsmeer zijn tientallen kinderen (leeftijd 0-4 jaar) jarenlang misbruikt, zo meldt de Telegraaf. Ouders zijn vanavond op een speciale bijeenkomst in het Amsterdamse hotel The Grand op de hoogte gesteld door ondermeer burgemeester Van der Laan, hoofdcommissaris Welten en hoofdofficier Bolhaar van Justitie. De GG&GD was met extra personeel aanwezig om de ouders bij te staan. Om tien uur vanavond is er een persconferentie in het Stadhuis van Amsterdam [zie ook: persbericht]. De politie doet tot dat tijdstip geen verdere mededelingen en vraagt eenieder terughoudend te berichten. Dus gelieve niet te Googlen danwel te speculeren. Later, omstreeks 22:00 uur, meer.
Update: Om 19:30 uur Extra Journaal op AT5.
Klik om te vergroten...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... am_22.html

Die vuile vieze smerige bloedkanker honden. Zulk soort tuig moeten ze maanden lang laten lijden. Hebben die vuile pedofiele kankerlijers niet in de gaten wat voor schade ze aanrichten bij die arme kinderen? Godverdomme, wat lijkt het mij kanker heerlijk om zo'n schofterige kippenneuker maandenlang te martelen in mijn kelder. Ik zorg er wel voor dat hij zelfs dertig rauwe kikkers opvreet om de pijn te laten stoppen, want hij zo'n hoerige schoft moet eerst kikkers opvreten voordat hij vermoord word door mij, maar hij sterft niet in één pleuris keer, nee godverdomme, ik schiet in zijn voeten, in zijn kankernknieschijven, in zijn handen, ballen, buik, schouders en dan laat ik hem doodbloeden, en dan geef ik de beelden vrij op het internet en dan geef ik mezelf aan, omdat ik niet verder wil leven in de maatschappij maar als TBS'er. God, wat lijkt het mij heerlijk dat er voortaan voor je gezorgd wordt.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Three words:

Chinese bamboo torture


Dit en meer:
http://www.worldsstrangest.com/mental-f ... echniques/
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
zieke vent, normaal zie je n pedofiel en is het zown oude kerel niet iemand die nog geen 30 is
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die kanker kanker hond moeten vastspijkeren aan een houten bank.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afschuwelijk dat zoiets mogelijk is, meer dan 50 kindertjes. Cherm!
Deze man is inderdaad behoorlijk ziek en zal een zware toekoms tegen moet gaan in de cel denk ik, en terecht.

Maar hij is niet de enige, hoorde net op de radio dat er weer eentje is gepakt. Een man van 50, bij een andere ontuchtzaak
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij was ook al ver met een adoptie hoorde ik, gelukkig niet doorgegaan anders hadden we een Fritzl II.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie een hype.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Ik zie een hype.
Klik om te vergroten...

Precies, ik zat vanochtend het nieuws te kijken en weer allemaal berichten over pedo's. Sinds dat gebeuren met de kerk is het echt een hype geworden, vreselijk gewoon :kots:.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
cropp zei:
Ik zie een hype.
Klik om te vergroten...

Precies, ik zat vanochtend het nieuws te kijken en weer allemaal berichten over pedo's. Sinds dat gebeuren met de kerk is het echt een hype geworden, vreselijk gewoon :kots:.
Klik om te vergroten...

Jullie zien inderdaad een hype, een mediahype om precies te zijn.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hype maar helaas wel waarheid, er zijn helaas genoeg rare mannen op de wereld.
Van kids blijf je af :angry:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
je krijgt wat je verdient; die kinderen zijn vast allemaal pestkoppen

karma :wave:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
je krijgt wat je verdient; die kinderen zijn vast allemaal pestkoppen

karma :wave:
Klik om te vergroten...

Ja, al die 3-jarige kinderen die de lollies afpakken van hun 2-jarige kinderen! Schandalig!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zullen vast ook wel vrouwen zijn maar die vallen minder op en zijn voor de media minder interresant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."