#1
ik doe mijn best zei:Haha, dat is inderdaad dooddoener nummer 1. Wat heb ik er daar veel van voorbij horen komen toen de OV chipkaart kwam zeg.Exceptional Insight zei:OnderDeEik zei:Velen zullen als reactie hebben "Als je toch niks te verbergen hebt, waarom ben je dan bang voor camera's?".
Big Brother is watching you,..En het wordt alleen maar erger.Zelfs met je PC.![]()
En hij kan nog steeds niet quoten. :') /offtopic