Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMondelinge overhoring (18+)

Mondelinge overhoring (18+)

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
ILLINOIS - De 37-jarige docente, Marla Gurecki-Haskins uit de staat New York is gearresteerd omdat zij met verschillende studenten seks had, waaronder een 17-jarige jongen die oraal werd bevredigd in het klaslokaal.

De vrouw wordt ervan verdacht vier minderjarige minnaars van 16 en 17 jaar te hebben gehad, meldt CBS News. Ze nam contact op met de leerlingen via hun mobiele telefoon, meldt CBS News.

Zo zou de docente in april van afgelopen jaar een 16-jarige leerling van de Canandaigua Academy hebben gebeld om seks met haar te hebben. De jongen ging op het aanbod in. Een 17-jarige student zou oraal bevredigd zijn in een klaslokaal, tijdens de lesuren bovendien. Twee andere 16-jarige hadden ook seks met de vrouw.

De school stuurde haar met administratief verlof nadat ze een anonieme tip ontvingen over haar eigenaardige seksleven. De politie heeft de vrouw verhoord, maar omdat ze ontkende is ze voorlopig vrijgelaten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8697904/__Mondelinge_overhoring__.html?p=18,2
Godverdomme man, dit is toch ontzettend geil? Lijkt mij heerlijk om na school tijd afgezogen te worden in die saaie klote kut klaslokaal godverdomme pisuitmijnkont, door een geile zwartharige slet van een jaar of 30, jezus christus zeg.. :flushed:
A
AalpoepertLid
Jeezus, Jcutter, ik wil je hierin toch even groot gelijk geven! Godverdekanker daar zou ik me ook wel lekker door willen afzuigen! Ik snap het probleem niet, zij bood aan, de jongens gingen er op in.. Niet bepaald tegen hun wil in :/
a
a1b2c3d4Lid
Bij de meeste verhalen die je daarover leest gaat het over een graflelijk wijf, maar hier zou ik ook wel overheen willen gaan. :sunglasses:
j
jcutterLid
Daarom, ik zou dr anus bespugen en mijn lid onbeschermd erin stoppen om haar darmkanaal eens hardhandig te bewerken, en haar zwarte verzorgde haren zal ik gebruiken als teugels om harder te kunnen stoten. Veel respect voor deze kutten :sunglasses:
a
a1b2c3d4Lid
jcutter zei:
Daarom, ik zou dr anus bespugen en mijn lid onbeschermd erin stoppen om haar darmkanaal eens hardhandig te bewerken, en haar zwarte verzorgde haren zal ik gebruiken als teugels om harder te kunnen stoten. Veel respect voor deze kutten :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik geef je groot gelijk!
D
DioneLid
jcutter zei:
Klik om te vergroten...

Klinkt als een prima plan. Kun je haar gelijk ook seropositief maken. :(
a
a1b2c3d4Lid
Dit topic, die lerares en jkutje zijn baas! :smoke:
j
jcutterLid
Aalpoepert zei:
Jeezus, Jcutter, ik wil je hierin toch even groot gelijk geven! Godverdekanker daar zou ik me ook wel lekker door willen afzuigen! Ik snap het probleem niet, zij bood aan, de jongens gingen er op in.. Niet bepaald tegen hun wil in :/
Klik om te vergroten...
Daarom, ik snap het probleem ook niet. Ze zouden haar het podium op moeten laten komen met MTV awards, en haar zo'n gouden klote ding moeten overhandigen. Als tiener zou ik trots zijn geweest als zij de zaad uit mijn ballen had gezogen in het klaslokaal waar ik normaal gesproken met grote moeite rekensommen zat te maken :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
jcutter zei:
Aalpoepert zei:
Klik om te vergroten...
Daarom, ik snap het probleem ook niet. Ze zouden haar het podium op moeten laten komen met MTV awards, en haar zo'n gouden klote ding moeten overhandigen. Als tiener zou ik trots zijn geweest als zij de zaad uit mijn ballen had gezogen in het klaslokaal waar ik normaal gesproken met grote moeite rekensommen zat te maken :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
FlameonLid
Als die kinderen nu 18 plus waren had ik er nog een heeeeeel klein beetje begrip voor, dit is pedo gedrag
v
verneukeratiefLid
j
jcutterLid
verneukeratief zei:
afbeelding
Klik om te vergroten...
Werkt niet "verneukeratief"...
v
verneukeratiefLid
Wat werkt niet?
j
jcutterLid
Afbeelding
v
verneukeratiefLid
Bij mij net nog nog wel en nu ook niet meer. Hij was kankergeniaal anders zou ik hem niet posten. :grin:
j
jcutterLid
verneukeratief zei:
Bij mij net nog nog wel en nu ook niet meer. Hij was kankergeniaal anders zou ik hem niet posten. :grin:
Klik om te vergroten...
Maar ik heb er niks aan, want ik zie hem niet....(antisociale-persoonlijkheidsstoornis)
s
sethLid
Flameon zei:
Als die kinderen nu 18 plus waren had ik er nog een heeeeeel klein beetje begrip voor, dit is pedo gedrag
Klik om te vergroten...

niet pedofiel maar efebofiel
B
BiertjeLid
Flameon zei:
Klik om te vergroten...

Ik heb gehoord dat jij er anders ook wel pap van lust...
d
dfssdfdeLid
seth zei:
Flameon zei:
Klik om te vergroten...

niet pedofiel maar efebofiel
Klik om te vergroten...

If there's grass on the field, play ball.
A
AndrewLid
Wat een lelijk wijf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."