#1
Ik vind het bijzonder hoeveel er gehaat wordt op partijen als PVV en FvD. Ik stem zelf FvD en ben echt geen slecht mens, ik probeer anderen altijd gelijkwaardig te behandelen. Een gedeelte van links zegt altijd zo tolerant te zijn tegenover andere mensen, maar wanneer het gaat om mensen met een ander politieke mening dan houdt die tolerantie vaak op.