Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"XTC is de enige drug die ik nog een keer ervaren willen hebben. Twijfel alleen of ik het wel moet doen aangezien men zegt dat er kans is op hersenschade. Ik neem het liefst geen onnodig risico. Wat denken jullie, is dit gevaar legitiem?"
"Pace Ley zei: Dat lijkt wel een beetje het verhaal van Jezus, alleen weten we allemaal dat hij wel kon kiezen en wat daarvan terecht is gekomen Ik zou er ook mee oppassen hoor. Misschien heb je het reuze naar je zin met je nieuwe satanistische hobby, maar de kans zit er dik in dat je omgeving dat (terecht?) classificeert als heel raar gedrag en dat dat op langer termijn niet lekker voor je uitpakt. Zou me niet verbazen in ieder geval Klik om te vergroten... Ik dacht dus ook ff dat ik de nieuwe messiah was. Doodeng allemaal. Ik weet ook dat het enorm raar gedrag is. Echter heb ik er wel van geleerd."
"Ik ben me ervan bewust dat dit idee waarschijnlijk door mezelf gecreëerd is. Ik heb afgelopen weekend weer een trip gehad en ben voor de tweede keer gewaarschuwd voor de duivel, de eerste keer was in Januari. Nu vind ik de hele situatie met Corona en de duidelijk push voor verplichte vaccinatie vrij verdacht allemaal. En dat is niet het enige wat ik verdacht vind. Je kan alle samenzwering theorieën debunken, maar uiteindelijk moeten we toegeven dat we geen idee hebben wat er achter de schermen gebeurt. De meest machtige en rijke mensen zijn nu eenmaal vaak niet de meest liefhebbend. Ik wil het hier niet over politiek hebben, maar wil erbij aangegeven dat ik deze dingen met elkaar gelinkt heb. Overigens heb ik nooit wat met geloof of de duivel gehad. Is dit weer zo'n typisch voorbeeld hoe je tijdens zo'n trip misleid kan worden? Hebben jullie ooit zo'n waarschuwing gehad?"
"Wat ik bedoelde met de duivel is een verdorven kwaadaardige spirit. Dit zou ik beschrijven als iemand die het universum zoveel mogelijk naar zichzelf wil toetrekken en geniet van het lijden van anderen of in ieder geval hier geen probleem mee heeft. Overigens de eerste keer werd ik gewaarschuwd voor een groot gevaar, niet perse duivelse krachten. Hoe dan ook tijdens deze trip dacht ik te worden vertelt dat deze duivelse krachten de verschillen tussen mensen bespeelden om ze vervolgens tegen elkaar op te zetten. Tijdens de trip zelf dacht ik niet na over politiek, maar de laatste dagen dus wel. De laatste jaren worden mensen ook steeds meer in groepen verdeeld door de media en politiek om vervolgens spanning te creëren tussen deze groepen. Denk aan zwart wit, man vrouw, homo hetero, oud jong. Overal in de westerse media worden deze tegenstelling gepusht. Gisteren zag ik een interview van Londen real met David Icke. Hierin legde hij uit op welke manier de elite groep de totale macht over de wereldbevolking wil krijgen. Tuurlijk kan je je afvragen in hoeverre dat allemaal waar is. Maar hij onderzoekt alle samenzwering theorieën al voor 30 jaar uit en veel voorspellingen die hij heeft gedaan zijn uitgekomen. Normaal zit ik niet zo in die complot theorieën, maar sinds dat de overheid suggereerde dat er eerst een (verplicht) vaccin moet worden uitgevonden voordat we weer normaal kunnen leven ben ik uiterst wantrouwig geworden. Ik maak me echt grote zorgen over de toekomst van de mensheid. Mindless zei: Zelf geloof ik dat we in een tijd zitten waar dat soort dingen toch aan het licht komen. (al zijn er genoeg mensen die het dan nog niet zien) Dat we in een soort periode van purificatie zitten. Klik om te vergroten... Nu ben ik toch wel benieuwd wat je hiermee precies bedoeld. Bedoel je hiermee zaken als Epstein en Weinstein?"
"Nee, Nederland zal vaccinatie niet verplichten, maar ze kunnen wel werken met een stempelsysteem waarin je alleen gebruik van bepaalde dingen mag maken wanneer je bewijs hebt dat je gevaccineerd bent. Een festival bezoeken bijvoorbeeld. Dat ik deze theorieën aanhoor of opzoek betekend niet dat ik er automatisch in geloof, maar doe het om mijn perspectief over de hele situatie te vergroten. Te meegaand zijn met autoriteit is naar mijn mening ook niet goed."
"Wat moet ik met dit filmpje? Of wil je zeggen dat alle vaccinatie sceptici dom zijn? Nou gefeliciteerd, mooi dat jij het allemaal beter weet."
"Jouw trip report ga ik vooralsnog niet lezen, heb geen behoefte om meer helse beelden in me laten opnemen. Mijn laatste bad trip was 4.5 maand geleden, sindsdien ook niet weer gebruikt. De trip even heel kort samengevat moest ik kiezen tussen de wereld laten lijden of mezelf op te offeren en vrijwillig helse pijn gaan ervaren, in ieder geval voor een hele lange tijd. Entiteiten legden me dit voor en op dat moment dacht ik dat ik die keuze hoe dan ook moest maken(uiteindelijk niet gedaan). Nu begin ik toch te geloven dat het geen externe entiteiten waren, maar stemmen in mijn onderbewustzijn die tot leven kwamen. Sindsdien ben ik meer bang en bewust geworden voor de dood, maar merk in de laatste weken dat die angst weer langzaam afneemt. Die staat van 'niets' zijn is enorm lastig om te bereiken. Met truffels kan ik het bereiken, maar op het moment dat je realiseert dat je het bereikt hebt is de ego gelijk teruggekeerd."
"Mindless zei: Toen ik een tijd veel teveel tripte (op psilocybine voornamelijk) werden mijn trips op een gegeven moment zeer demonisch. Gezichten werden vaak duivels, donker werd echt 'duister' en dan het gevoel alsof er overal kwaadaardige ogen naar me keken, temperatuur die in een keer keldert, ranzige smaak in de mond, gevoel omringt te zijn door een oer kwaad. En dat waren nog niet eens de echte 'bad trips'. Ik begrijp de allure niet zo. Aan de ene kant is het wel fascinerend maar nee, liever niet... Zou er ook erg mee oppassen als ik jou was. Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je denkt dat je het allemaal wel onder controle houdt als je je veel met het occulte bezighoudt. Dit zijn zeer manipulatieve energieën. Klik om te vergroten... Hoe ga jij met deze ervaringen om? Ik heb ook 2 keer een bad trip gehad en heb wel moeite om er goed mee om te gaan. De ervaring zelf laat je doen geloven dat alles ' echt' is wat je meemaakt en dan ga je aan de meest bizarre dingen denken. Ben denk ik enigszins bang dat deze kwade krachten iets met mij gaan of willen doen na mijn dood. Überhaupt de mogelijke bestaan van kwaad alleen al vind ik moeilijk te verkroppen. Bij mensen die vreselijke dingen doen zou je nog kunnen stellen dat ze het doen vanuit een soort onbewustheid( zoals Tolle Eckhart het uitlegt). Maar weet niet hoe het zit met andere entiteiten, mochten die daadwerkelijk bestaan dan."
"Dit is puur een verslag van mijn tripsessie van gisteravond. Wat in mijn ogen mijn meest bizare ervaring in mijn leven was. Een entiteit of het universum heeft contact met me gemaakt(met mijn bewustzijn). Het liet me met gevoelens, beelden en geluid zien waarom ik hetgeen heb meegemaakt wat ik had meegemaakt. Het leven lijkt een groot toneelspel creëert om lol te hebben. Het is alsof de entiteit(en) mij als vriend wilden accepteren. Alsof ze zeiden dat het leven nooit heel slecht gaat worden, omdat zij me gaan leiden. Het lijkt erop dat ik niet mijn eigen lichaam kan sturen, maar dat die gestuurd word. Echter mijn bewustzijn lijkt wel een vrije wil te hebben. Mijn vader kwam binnen in de kamer omdat ik enorm hard lachte en het was alsof ze me probeerden te testen, mijn angsten tegenover hem te laten overwinnen. Het leek een simulatie te zijn, alsof hij niet echt bestond. Achteraf bleek dat het allemaal echt is gebeurd. Hij dacht dat ik compleet gek geworden was. “ Ze” lieten me de grappige dingen van het leven zien, wat ik op het moment hilarisch vond. De entiteit(en) liet ook zien dat ze in staat zijn natuurkunde wetten te breken. Ik sloeg met mijn tanden op een stuk ijzer, terwijl dat niet kon. Ik zag bepaalde voorwerpen in mijn kamer liggen die er achteraf niet bleken te zijn. Ben ik uitverkorenen? Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is? Ben altijd onzeker geweest over mijn grote babyface, maar het leek erop dat ik die had omdat het “ grappig” was. Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten."
"Ik heb 30 gram Nirvana truffles genomen."