#1
Social Dilemma zegt genoeg hierover (niks wat wij al niet weten overigens) bedreiging was het al voordat het ontstond, sterker nog het zal de ondergang worden van mensheid op den duur.dat vind ik wel een bedreiging voor onze samenleving ja.
Social Dilemma zegt genoeg hierover (niks wat wij al niet weten overigens) bedreiging was het al voordat het ontstond, sterker nog het zal de ondergang worden van mensheid op den duur.dat vind ik wel een bedreiging voor onze samenleving ja.
Haha, de ondergang van de mensheid klinkt wel heel dystopisch. Wat dat betreft vind ik klimaatverandering een betere kandidaat voor de annihilatie van onze apensoort. Maar ja, zeer zorgwekkend vind ik het zeker wel!Social Dilemma zegt genoeg hierover (niks wat wij al niet weten overigens) bedreiging was het al voordat het ontstond, sterker nog het zal de ondergang worden van mensheid op den duur.
***Blablabla, error: zelfreflectie/logica-scepsismodule niet aanwezig of doorgebrand***
Je kunt op de contactpogingen van de wijkagent natuurlijk ook reageren met: "Geachte agent, ik hecht waarde aan mijn recht op bescherming van de privésfeer, mijn recht op vrijheid van meningsuiting en mijn onschuldpresumptie. Dus tenzij u een officiële verdenking, een tenlastelegging en/of een huiszoekingsbevel heeft, word ik graag met rust gelaten."
😭😂Dit triggerde mijn bullshitdetector zo hard dat het wijzertje krom is 😄
Als je niet in staat bent een mening elegant, leesbaar en efficient over te brengen haak ik af.


Dit triggert mijn bullshit detector, want je hebt alles gelezen dus voor wat plaats je deze onnozele comment.Dit triggerde mijn bullshitdetector zo hard dat het wijzertje krom is 😄
Als je niet in staat bent een mening elegant, leesbaar en efficient over te brengen haak ik af.
Dat weet ik zo net nog niet. Naast de licht psychedelische/geestverruimende kwaliteit van cannabis, is deze drug ook zeer verdovend. Veel stoners 'vinden het allemaal wel best'. Sure, ze zien tijdens gebruik mogelijk wat er echt fout zit in de maatschappij, maar het blowen zelf zorgt er ook voor dat dat allemaal wat meer op een afstandje komt te liggen. Steek er een op en je problemen "verdwijnen"...Meer stoners = minder gehoorzaamheid aan onderdrukking. Toch?
Of het zo ver als in China zal gaan moet ik nog zien, maar het is heel eng om onze ooit vrije maatschappij in korte tijd te zien veranderen in een weldegelijk nu al steeds meer Orwelliaans wordende wereld, laat staan hoe dat over een paar jaar zal zijn. Dat is nu misschien niet eens voor te stellen. En geen zorgen, als het niet covid is zal er wel een andere reden worden gevonden om het meer die kant op te laten gaan.Ik denk dat we binnen no-time in een soort dystopische Orwelliaanse wereld zullen leven net zoals nu in China het geval is. COVID zal voor altijd blijven en dat zal de Verenigde Naties permanent een excuus geven om het nieuws, onderwijs en zelfs de wetenschap te reguleren. Mensen zijn beïnvloedbaar en kudde-gedrag van tieners zal zorgen voor de eerste verloren generatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."