Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKingsday 2021!πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

Kingsday 2021!πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

66 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komt zojuist een man aan op de fiets met fietskarretje.
In dat fietskarretje zit wel zo'n grote box... πŸ”ŠπŸŽΆπŸŽΆπŸŽΆ
Geniaal.. 🀣🀣

IMG_20210427_154529.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screenshot_20210427_093449.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
O
M
G

Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... πŸ˜ŠπŸ‘

Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin 😑😑😑

Vet voorschut omg .... πŸ˜³πŸ˜¬πŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆ
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goeiedag allen,😜πŸ₯³

Zoals jullie weten is het vandaag weer koningsdag! Wel een hele saaie waarop bijna niets te doen is. Maar we maken het samen met ze allen gezellig! Post hier je foto's wat met koningsdag te maken heeft, dat kan zijn: drugsgerelateerde dingen, outfits, gebak, vlaggen. Maakt allemaal niet uit! Beetje sfeer erin houdenπŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³ ik drop strakkies ook wat.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
WhatsApp Image 2021-04-24 at 10.29.31.jpeg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
7f09dc9ac164db3c09e75f3d59de3abe.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
tumblr_nscma2tkyo1upy8ulo1_500.jpg
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#8

Entdecke beliebte Videos auf Facebook

Im Video-Tab kannst du Videos und Serien gemeinsam mit Freunden und Familienmitgliedern ansehen. Sieh dir die aktuellsten Reels an, entdecke Original-Serien und finde heraus, was es Neues von deinen...
fb.watch fb.watch
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik mis de konings en koninginnedag dingen wel. Ik ben wel van die dorpse feestjes en activiteiten. Rommelmarkt, muziek, kermis, feesttent etc. Nu helemaal niks hier.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
45599.jpg
Normaal sta ik op Koningsdag te kaakschaatsen op Supersized Kingsday.
Jeetje wat een gemis.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
😍😍😍

IMG_20210427_161933.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou jonguuuhs nog geen hooligans aangetroffen.
Sta nu bij supermarkt buiten en daar hadden zojuist 2 mannen bonje.
De een zou de ander een kogel door de kop jagen...
Afijn die gast is nu allang weg en die andere gast zwaar van de wereld is nog aan praten.
Heeft geen flauw benul dat die gast allang weg is... πŸ™„πŸ˜„

πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Nou jonguuuhs nog geen hooligans aangetroffen.
Sta nu bij supermarkt buiten en daar hadden zojuist 2 mannen bonje.
De een zou de ander een kogel door de kop jagen...
Afijn die gast is nu allang weg en die andere gast zwaar van de wereld is nog aan praten.
Heeft geen flauw benul dat die gast allang weg is... πŸ™„πŸ˜„

πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³
Klik om te vergroten...
Brengt altijd een lekker sfeertje met zich mee, die alcohol.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
O
M
G

Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... πŸ˜ŠπŸ‘

Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin 😑😑😑

Vet voorschut omg .... πŸ˜³πŸ˜¬πŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Brengt altijd een lekker sfeertje met zich mee, die alcohol.
Klik om te vergroten...
Neem er nog maar acht als je moet werken morgenvroeg!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Syl zei:
O
M
G

Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... πŸ˜ŠπŸ‘

Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin 😑😑😑

Vet voorschut omg .... πŸ˜³πŸ˜¬πŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Ajoh dat kan gebeuren toch!πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚ Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpestπŸ˜” Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Ajoh dat kan gebeuren toch!πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚ Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpestπŸ˜” Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘
Klik om te vergroten...
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? πŸ˜•πŸ˜•
Ja ik vermaak mezelf altijd wel als ik op pas ben.. 😊
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Oh wat jammer zeg! Ooit iets gebeurd toen je klein was?
Ik zit al 45 jaar in de paarden. Zelf meerdere gehad in verleden en rijd/reed veel. Ook in mijn tiener jaren op subtop/top niveau in het springen.
Ik ben echt dol op paarden en gelukkig totaal niet bang. Ik maakte ze zadelmak altijd, dus als 1e mens er op en ze dan alles leren. Vaak rodeo momenten en ook wel vaak iets gebroken of gemankeerd na vallen.
Klik om te vergroten...
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ach wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, iets uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ach wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
Klik om te vergroten...
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🀠😍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🀠😍
Klik om te vergroten...
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.
Moet zeggen dat met de jaren die zekerheid wel minder is geworden. Niet dat ik nu bang ben maar ik zou nu niet meer op zo een heel jong en onbeleerd of β€œmoeilijk” paard stappen. Als ik er op mijn leeftijd goed aftief ben ik maaaaaanden zoet met herstellen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."