Brengt altijd een lekker sfeertje met zich mee, die alcohol.Nou jonguuuhs nog geen hooligans aangetroffen.
Sta nu bij supermarkt buiten en daar hadden zojuist 2 mannen bonje.
De een zou de ander een kogel door de kop jagen...
Afijn die gast is nu allang weg en die andere gast zwaar van de wereld is nog aan praten.
Heeft geen flauw benul dat die gast allang weg is... ππ
π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³
O
M
G
Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... ππ
Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin π‘π‘π‘
Vet voorschut omg .... π³π¬πππππ
Neem er nog maar acht als je moet werken morgenvroeg!Brengt altijd een lekker sfeertje met zich mee, die alcohol.
Ajoh dat kan gebeuren toch!ππ€£π Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpestπ Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bentππO
M
G
Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... ππ
Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin π‘π‘π‘
Vet voorschut omg .... π³π¬πππππ
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? ππAjoh dat kan gebeuren toch!ππ€£π Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpestπ Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bentππ
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.Oh wat jammer zeg! Ooit iets gebeurd toen je klein was?
Ik zit al 45 jaar in de paarden. Zelf meerdere gehad in verleden en rijd/reed veel. Ook in mijn tiener jaren op subtop/top niveau in het springen.
Ik ben echt dol op paarden en gelukkig totaal niet bang. Ik maakte ze zadelmak altijd, dus als 1e mens er op en ze dan alles leren. Vaak rodeo momenten en ook wel vaak iets gebroken of gemankeerd na vallen.
Ach wel jammer maar niets aan te doen!Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... π π π π ππ π
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., π€ πAch wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., π€ π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."