Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngst. Bang zijn. Doodsangsten uitstaan. Wat kan dit voor je betekenen?

Angst. Bang zijn. Doodsangsten uitstaan. Wat kan dit voor je betekenen?

105 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sabotage zei:
Heb met je te doem kerel!
Dit lijkt mij super vermoeiend .
Ik heb ADHD en raak altijd mijn sleutels kwijt , paspoort ect .
En dat vind ik al enorm vermoeid
Klik om te vergroten...
Ik kan er mee leven! Heb het uiteindelijk kunnen accepteren als een deel van mij en dat scheelt al enorm :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sabotage zei:
De dood wat bedoel je
Klik om te vergroten...
De dood als de grim reaper die je komt halen. Ik heb veel lijken gezien en zelf een keer bijna dood geweest. Daarnaast ben ik 2x onder schot gehouden door mensen met automatische wapens en heb ik in een mijnenveld gestaan.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
De dood als de grim reaper die je komt halen. Ik heb veel lijken gezien en zelf een keer bijna dood geweest. Daarnaast ben ik 2x onder schot gehouden door mensen met automatische wapens en heb ik in een mijnenveld gestaan.
Klik om te vergroten...
Holy shit , dan ben je ook bekent met ptss denk ik .
Helaas draag ik dat lebel ook door trauma's jeugd .
Heb je in het leger gezeten
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
In 2015 werd er ptss bij mij vastgesteld.
Dit door huiselijk geweld door mijn ex.
Ook door mijn ouders ben ik geestelijk en lichamelijk mishandeld.
Angst is dus iets wat bij mij van jongs af aan al op de voorgrond lag.
Nooit het gevoel hebben gehad dat je veilig bent, en altijd op je hoede zijn.

Ben in 2015 gevlucht naar vrouwenopvang.
Maar het bedreigen, stalken enz ging gewoon door ondanks contactverbod.

Deze angst nam mijn lichaam over.
Mijn lichaam wist het verschil niet meer tussen ontspannen en aanspannen.
Mijn lichaam was 24/7 gespannen.

Angst kan echt je hele leven gaan beheersen.
Slik nu antidepressiva waardoor mijn lichaam weer kan ontspannen.
Ook heb ik trauma theraphie gevolgd en revalidatie gehad.

Door zo hard aan mezelf te werken merk ik dat ik mijn angst meer onder controle heb.
Heb hard gewerkt om trauma's te verwerken.
Werk hard aan mezelf, mijn zelfvertrouwen en sport veel.

Ik weet dat mijn angst pas zal verdwijnen als mijn ex tussen 6 planken ligt.
Zodra ik mijn buurt in kom lopen, scan ik automatisch alles.
Onbekende personen, onbekende auto' s, of juist mijn ex.

Ik ben altijd op mijn hoede..
Ik weet dat ik zelf geen invloed heb op zijn gedrag.
Dat als hij me vandaag of morge x opwacht het verloren zaak is, omdat ik totaal geen partij voor hem ben.
Ik weet dat hij in staat is mijn keel dicht te knijpen.
Of zoals ie vaak riep mijn strot door te snijden.

Door aan mezelf te werken, kan ik er wel voor zorgen dat ik sterker in mijn schoenen sta.
Dat deze angst niet mijn hele leven beheerst.

Maar angst is een naar iets wat veel met een mens kan doen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
De dood als de grim reaper die je komt halen. Ik heb veel lijken gezien en zelf een keer bijna dood geweest. Daarnaast ben ik 2x onder schot gehouden door mensen met automatische wapens en heb ik in een mijnenveld gestaan.
Klik om te vergroten...
Diepe respect voor jou... 🙏♥️
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
In 2015 werd er ptss bij mij vastgesteld.
Dit door huiselijk geweld door mijn ex.
Ook door mijn ouders ben ik geestelijk en lichamelijk mishandeld.
Angst is dus iets wat bij mij van jongs af aan al op de voorgrond lag.
Nooit het gevoel hebben gehad dat je veilig bent, en altijd op je hoede zijn.

Ben in 2015 gevlucht naar vrouwenopvang.
Maar het bedreigen, stalken enz ging gewoon door ondanks contactverbod.

Deze angst nam mijn lichaam over.
Mijn lichaam wist het verschil niet meer tussen ontspannen en aanspannen.
Mijn lichaam was 24/7 gespannen.

Angst kan echt je hele leven gaan beheersen.
Slik nu antidepressiva waardoor mijn lichaam weer kan ontspannen.
Ook heb ik trauma theraphie gevolgd en revalidatie gehad.

Door zo hard aan mezelf te werken merk ik dat ik mijn angst meer onder controle heb.
Heb hard gewerkt om trauma's te verwerken.
Werk hard aan mezelf, mijn zelfvertrouwen en sport veel.

Ik weet dat mijn angst pas zal verdwijnen als mijn ex tussen 6 planken ligt.
Zodra ik mijn buurt in kom lopen, scan ik automatisch alles.
Onbekende personen, onbekende auto' s, of juist mijn ex.

Ik ben altijd op mijn hoede..
Ik weet dat ik zelf geen invloed heb op zijn gedrag.
Dat als hij me vandaag of morge x opwacht het verloren zaak is, omdat ik totaal geen partij voor hem ben.
Ik weet dat hij in staat is mijn keel dicht te knijpen.
Of zoals ie vaak riep mijn strot door te snijden.

Door aan mezelf te werken, kan ik er wel voor zorgen dat ik sterker in mijn schoenen sta.
Dat deze angst niet mijn hele leven beheerst.

Maar angst is een naar iets wat veel met een mens kan doen.
Klik om te vergroten...
Super heftig , ik heb o.a een geweldige broer die ze middels een inval (politie )midden in de nacht mee hebben genomen .
Ik was 9 jaar en toen de buiten deur eruit werd geknald .
En er zes gemaskerde politie mannen in mijn slaapkamer stonden .
Heb ik mijn urine laten lopen van angst .
Heb nu nog als ik snachts iets hoor het weer gaat gebeuren .
En een vieze pedo in de wijk , die mij in de bosjes lokte en zijn leuter liet zien . Gelukkig net op tijd weg kunnen komen .
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."