#1
Ik kan er mee leven! Heb het uiteindelijk kunnen accepteren als een deel van mij en dat scheelt al enormHeb met je te doem kerel!
Dit lijkt mij super vermoeiend .
Ik heb ADHD en raak altijd mijn sleutels kwijt , paspoort ect .
En dat vind ik al enorm vermoeid