#1
Nu wil ik niets afdoen aan de moeilijkheidsgraad van het vergelijken van de 'fysieke schade' die verschillende middelen veroorzaken; zo'n oefening brengt overigens weinig bij.
Wel wil ik er op wijzen dat de mogelijkheid van een OD van alcohol al te vaak wordt geringschat of zelfs genegeerd.
Bovendien heeft alcohol bij veel (probleem)drinkers de eigenschap nefast te zijn voor de natuurlijke inhibitie, wat het risico op combigebruik met andere middelen ernstig vergroot.
In elk geval, fijne kerst voor elk van jullie, ongeacht of je het viert of niet.
Bisous
Wel wil ik er op wijzen dat de mogelijkheid van een OD van alcohol al te vaak wordt geringschat of zelfs genegeerd.
Bovendien heeft alcohol bij veel (probleem)drinkers de eigenschap nefast te zijn voor de natuurlijke inhibitie, wat het risico op combigebruik met andere middelen ernstig vergroot.
In elk geval, fijne kerst voor elk van jullie, ongeacht of je het viert of niet.
Bisous