Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReiziger laat rugzak vol drugs achter in Amsterdamse OV

Reiziger laat rugzak vol drugs achter in Amsterdamse OV

17 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Toch een risico.Had je beter een kluis kunnen aanschaffen. Maargoed niet meer nodig.
Klik om te vergroten...
De kluis die ik had was al gesneuveld. Ook omdat ie voor mij ook niet meer open ging, sleutels ook niet. Dus ik denk dat zij ooit geforceerd heeft en toen kapot gegaan is.
En andere kluizen waren geen optie dat moment.
Begrijp je logische opvatting wel. Ik had het er bij moeten schrijven.

Nu al dat gedoe niet meer nodig!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Felis zei:
Wat jammer
Waarom heb ik dit niet gevonden?
Klik om te vergroten...
Dat gebeurt mij soms.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
nos.nl

Reiziger laat rugzak vol drugs achter in ov Amsterdam

In de tas zaten onder meer honderden pillen, tientallen pakjes cocaïne en zakjes ketamine en MDMA.
nos.nl nos.nl

De reiziger zal zich vast niet melden :)
Maar heb jij wel eens ergens op een 'spectaculaire plek" je drugs laten liggen / verloren?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
nos.nl

Reiziger laat rugzak vol drugs achter in ov Amsterdam

In de tas zaten onder meer honderden pillen, tientallen pakjes cocaïne en zakjes ketamine en MDMA.
nos.nl nos.nl

De reiziger zal zich vast niet melden :)
Maar heb jij wel eens ergens op een 'spectaculaire plek" je drugs laten liggen / verloren?
Klik om te vergroten...

Zie gebruikte kamagra strips linksboven liggen.
Heeft de politie de moeite genomen om de niet illegale middelen niet te of krijgen we daar straks weer een rechtszaak over?

Heb ooit (1996?) als (met drugs) beginnend student een kleurdoos met wat er over was van 4 gram coke (waar ik 600 gulden voor had betaald rond het Bevrijdingsmonument) en waar ik uit snoof (het deksel was spiegeled ongeverfd metaal van binnen) ergens in de bus laten liggen.

Twee maanden kamerhuur Droevendaalse Steeg.

En nòg hadden mijn ouders meer dan genoeg geld aan mij overgemaakt maandelijks.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sticker van Benu erop en weer door.
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat jammer
Waarom heb ik dit niet gevonden?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
"24 zakjes MMC" :thinking:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had het artikel hier ook gedeeld onder Mediadump voordat ik zag dat jij het ook had aangekaart.
Wel stom als je dergelijk gevulde rugtas vergeet. Of misschien was de eigenaar onder invloed 😅.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben een keer mijn portemonnee verloren met daarin nog een potje ketamine. (Zo'n potje met een schepje aan de schroefdop)

Werd ik gebeld door mijn oude baas van de supermarkt dat iemand mijn portemonnee had gevonden op het terrein van die supermarkt voor. Maar diegene was hem toch af gaan leveren bij het politiebureau. Fucking gênant.

Kom ik bij de politie aan.
"Hoe ziet je portemonnee eruit?".
Na een antwoord te geven waar de agent tevreden mee was, pakte hij de portemonnee in kwestie.
"Wat zit er allemaal in?"
"Bankpas, rijbewijs, OV-kaart, etc."

Een voor een begon de pasjes eruit te halen. En op een gegeven moment ging ook het vakje van de muntjes open.

"Oh, wat is dit?"
Doelend op het potje ketamine.

"Geen idee, niet van mij. Dat heeft iemand anders er vast ingegaan."

En zonder blikken of blozen werd het in de afvalbak gegooid. Verdomme, had ik gewoon moeten zeggen dat het van mij was? Had ik het dan teruggehad? Het was niet gek veel meer. Nog geen gram meer denk ik.

Ik scheet hem in elk geval 7 kleuren toen 🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ik ben een keer mijn portemonnee verloren met daarin nog een potje ketamine. (Zo'n potje met een schepje aan de schroefdop)

Werd ik gebeld door mijn oude baas van de supermarkt dat iemand mijn portemonnee had gevonden op het terrein van die supermarkt voor. Maar diegene was hem toch af gaan leveren bij het politiebureau. Fucking gênant.

Kom ik bij de politie aan.
"Hoe ziet je portemonnee eruit?".
Na een antwoord te geven waar de agent tevreden mee was, pakte hij de portemonnee in kwestie.
"Wat zit er allemaal in?"
"Bankpas, rijbewijs, OV-kaart, etc."

Een voor een begon de pasjes eruit te halen. En op een gegeven moment ging ook het vakje van de muntjes open.

"Oh, wat is dit?"
Doelend op het potje ketamine.

"Geen idee, niet van mij. Dat heeft iemand anders er vast ingegaan."

En zonder blikken of blozen werd het in de afvalbak gegooid. Verdomme, had ik gewoon moeten zeggen dat het van mij was? Had ik het dan teruggehad? Het was niet gek veel meer. Nog geen gram meer denk ik.

Ik scheet hem in elk geval 7 kleuren toen 🤣
Klik om te vergroten...
Je had moeten zeggen dat dat je potje nood-zout is, omdat je niet tegen flauw eten kunt :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Je had moeten zeggen dat dat je potje nood-zout is, omdat je niet tegen flauw eten kunt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Zo heb ik een keer bij Wegmisbruikers een briljante Surinaamse man gezien die aan de kant van de weg wordt gezet. Een politieagent kijkt bij de passagiersstoel, en vindt daar een grote zak met wit poeder. Dus die agent vraagt: 'wat is dit?' Zegt die man echt super nonchalant 'oh, dat is Surinaams meel'.

Het bleek later een kilo cocaïne te zijn :tearsofjoy:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Je had moeten zeggen dat dat je potje nood-zout is, omdat je niet tegen flauw eten kunt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het scheelt dan al wel dan het in een potje zat en niet in een gripzakje. Dat zou niet helpen voor het verhaal 🤣

Je hebt van die iniminie flesjes tabasco. Zouden ze ook niet iniminie potjes Jozo hebben ofzo?

"Ja dit is Peruviaans Himalaya zout" "rechtstreeks uit het hooggebergte"
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
"Ja dit is Peruviaans Himalaya zout" "rechtstreeks uit het hooggebergte"
Klik om te vergroten...
Lijkt me een slechte smoes aangezien de Himalaya niet in Peru liggen 😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Lijkt me een slechte smoes aangezien de Himalaya niet in Peru liggen 😅
Klik om te vergroten...

Ja, daarom ook 😉
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen m'n ex nog bij me woonde had ik ook altijd een hele apotheker bij.
Omdat zij anders het zou pakken wanneer ik weg was.
Deed nooit zelfscan, of risico lopen dat er in m'n tas werd gekeken, altijd scherp geweest erop.

Maar dit is niet mijn tas gelukkig
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Zo heb ik een keer bij Wegmisbruikers een briljante Surinaamse man gezien die aan de kant van de weg wordt gezet. Een politieagent kijkt bij de passagiersstoel, en vindt daar een grote zak met wit poeder. Dus die agent vraagt: 'wat is dit?' Zegt die man echt super nonchalant 'oh, dat is Surinaams meel'.

Het bleek later een kilo cocaïne te zijn :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat was met politie-vlogger Jan Willem.

Hier staat het verhaal en de link naar de video:

www.rtl.nl

Almeerder heeft 6 kilo drugs in auto, maar hij komt ermee weg

Een 34-jarige man uit Almere die 6 kilo harddrugs vervoerde, gaat vrijuit. De reden? Er zijn fouten gemaakt door de politie toen hij werd aangehouden (en dat staat op beeld). We vroegen een expert hoe dat kan. "Dit komt een beetje knullig over."
www.rtl.nl www.rtl.nl

Simpele fouten bij de aanhouding en het opstellen van het proces-verbaal, gesteund door ironisch genoeg de gemaakte video, zorgde voor vrijspraak.

Wel mag deze 'briljante' Surinamer waarschijnlijk aan bepaalde personen uitleggen wat er met de 6 kilo drugs is gebeurd die hij nu niet meer heeft.

Hij is hier dus niet mee weggekomen door het anders te benoemen, maar door menselijke fouten bij de aanhouding en het opstellen van het proces-verbaal.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Toen m'n ex nog bij me woonde had ik ook altijd een hele apotheker bij.
Omdat zij anders het zou pakken wanneer ik weg was.
Deed nooit zelfscan, of risico lopen dat er in m'n tas werd gekeken, altijd scherp geweest erop.

Maar dit is niet mijn tas gelukkig
Klik om te vergroten...

Toch een risico.Had je beter een kluis kunnen aanschaffen. Maargoed niet meer nodig.

Vraag me alleen een ding af;
In de trein bus metro tram etc hangen daar geen camera's? Als het zo belangrijk is dat ze hem of haar vinden hebben ze vast een signalement.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik snachts klaar was verstopte ik het in de bosjes ,geen grote hoeveelheden maar wat ik nog over had na me laatste ronde omdat ik al paar keer inval heb gehad waarbij ze niets vonden natuurlijk ,wel lullig voor je ouders...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."