#1
In het begin echt dikke winst natuurlijk,
Nooit gedacht dat je daar ook echt winst mee kan maken.
En om onszelf te beschermen hebben we ons toen allebei in het CRUX register laten opnemen.
Verstandiger geworden jullie!
In het begin echt dikke winst natuurlijk,
En om onszelf te beschermen hebben we ons toen allebei in het CRUX register laten opnemen.
Hoe regel je dit, dat CRUX register?En om onszelf te beschermen hebben we ons toen allebei in het CRUX register laten opnemen.
Oh het is met een K en geen X. Maar hier kun je dat aanvragen:Hoe regel je dit, dat CRUX register?
Dank je. Niet dat ik nog een gokker ben, maar ik ben het wel enigzins geweest, en voorvde zekerheid lijkt me dat register zeer interessant.
Ik gokte altijd in een staatscasino.Gokte jij online? Of oldskool in casino of kroeg? Als ex verslaafde aanmelden bij cruks zeker nooit verkeerd denk ik.
Ik blijf het knap vinden hoe je gelijk op de rem trapt om oude verslavingen te vermijden. Vind het ook heel verstandig. Zelf heb ik nooit gegokt. Nooit de risico’s genomen.Ik gokte altijd in een staatscasino.
Ik ga me alsnog aanmelden bij cruks.
Het is allemaal alweer lang geleden, maar toch.....
Uiteindelijk win je nooit, omdat je niet op tijd stopt.
Het is een zekere spanning die je voelt als je aan het gokken bent...het gaat om ( veel) geld, en je denkt nergens anders aan als je in dat spanningsveld zit.Ik ben eens benieuwd naar hoe het voelt als je in dat casino bent.
Ben er vroeger wel eens geweest, maar als ik dan wat had gewonnen ging ik zo snel mogelijk naar buiten. Al was het 50 euro.
Ging er dan door jou hoofd dat je die 50 euro wilt verdubbelen?
Of ga je naar binnen met een gevoel van: "vandaag wil ik X bedrag winnen" ?
Ik heb dus ook nooit gegokt om precies dezelfde reden. Hard gewerkt voor mijn geld, zonde om dat op een avond te verkwanselen..Ik heb nog nooit gegokt in mijn leven. Het lijkt me zonde van mijn geld, waar ik voor heb gewerkt.
Gewoon nooit geprobeerd, dus ik weet niet of ik er aan verslaafd zou kunnen raken.
Ik koop drugs van mijn geld, dat vinden anderen weer zonde van het geld.
Nee joh. Lobbyclub van de gokwereld is veel te sterk voor echt maatregelen. Het is juist gelegaliseerd met het idee om het zogenaamd minder verslavend e.d. te maken.Ik dacht juist dat een paar jaar geleden het online gokken verboden was.
Goed zo! Ik heb maar 1 advies mbt casinos en gokken.Ik heb zelf nooit gegokt, niet online maar ook nooit een casino binnen geweest.
Nee precies. Lijkt me hoogstens lache met vrienden een keer zo’n overdreven filmische gala avond in het casino te doen, maar verder houdt het snel op😂Goed zo! Ik heb maar 1 advies mbt casinos en gokken.
Blijf er weg! Dat is veel beter voor je...
Heb niet de illusie dat net jij er rijk van worden kan....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."