Arme mensen gokken ongeveer 4x zoveel als rijke gasten. De arme mensen gokken voornamelijk om even te kunnen dromen om ook eens een leven te hebben van iemand die niet arm is.
Klopt, alleen ben / was ik niet arm.
Wat ik heb opgebouwd ben ik wel kwijt btw, maar arm wil ik mezelf niet noemen.
In mijn geval was het puur zoeken naar spanning tijdens mijn coke gebruik.
Eerst deed ik gamen, daar ging de spanning vanaf.
Toen begon het gokken tijdens gebruik.
Na relatiebreuk werden het vrouwen. Echter werd dat ook saai en te makkelijk waardoor de spanning daarvan op ten duur ook wegviel.
Gokken met zeer hoge bedragen echter, daar bleef spanning in zitten.
Op ten duur had ik een soort systeem ontwikkeld dat ik bij elke 1000 euro naar het pinautomaat ging om het te pinnen zodat ik het niet weer kon vergokken, en had ik een maat die me dwong bij elke k te pinnen. Ook verslaafd, dus dat deed hij dan tegen vergoeding.
Jammere was dat na 2300 dat niet meer kon, en ik dan meestal zo van de kaart was dat ik niet meer kon stoppen.
Gokken is vergif, ben zo blij dat ik die behoefte nuchter niet heb.