#1
Ik weet van mijzelf dat ik beter niet ga gokken. Die dopamine rush in een casino ga ik niet meer opzoeken volgens mij. (2x in mijn leven gedaan zonder ernstige gevolgen, maar poef poef, het is me wat)Ik heb gelukkig helemaal niets met gokken en ook nooit gehad. Teveel trieste verhalen gehoord over gokverslaafden..
Maar nu ik een fijne financiële buffer heb heb ik ook veel minder interesse in de Staatsloterij en ben ik tevreden met een baan die redelijk betaalt.
Ik onderschat de kracht van gokverslaving niet en ben blij dat hem geen kans geef in mijn hoofd.