#1
Belachelijke man, die Geert.
Belachelijke man, die Geert.
Dat er een derde wereldoorlog aankomt waarin wij betrokken zullen zijn is volgens mij louter een speculatie, ik heb het gevoel dat ze ons dat maar al te graag willen laten geloven, dat er momenteel een acute dreiging is voor ons land Belgie en wss ook Nederland en de rest van de EU en dat is volgens mij helemaal niet zo.
Ik begrijp jou ook volledig hoor, wat ik soms van je gelezen heb doorheen de tijd en het inzicht dat ik daardoor heb gekregen over wat je allemaal meegemaakt hebt in je leven en welke gevolgen je ervan draagt...heb ik heel veel waardering en empathie voor jou... en tegelijk vind ik het jammer dat je zulke dingen hebt moeten ervaren , en dan is het meer dan logisch dat je heel deze situatie met een heel andere lading bekijkt dan bv ik.Ik begrijp je en ik denk ook dat je het deels goed ziet. Er zal geen mail verstuurd zijn met dit gaan we doen.
Het punt zit hem vooral in dat als je katten als onder andere Poetin in het nauw drijft dat die gekke sprongen kunnen maken. Maar het is niet alleen Poetin idd.
Ik denk dat ik ook door een andere bril kijk dan normaal. En of die heel realistisch is weet ik ook niet.
Ik heb katten in het nauw heel gekke sprongen zien maken. En dan heb ik het niet over het dierenasiel![]()
Uiteindelijk hoop ik dat ze dit alles kunnen oplossen met diplomatie, eerlijke, volwassen transparante gesprekken en dat zonder al teveel machtsgeile ego´tjes en kleutergedrag.
Wat er nu naar mijn mening gebeurt is dat de dialoog niet meer plaatsvind met woorden maar met macho intimidatie, geweld, wapens, dreiging, elkaar kost wat kost moeten overtreffen met wapens en militaire activiteit, dus zoals ik al zei egocentrisch machtsgeil spierballengerol.
Ik begrijp jou ook volledig hoor, wat ik soms van je gelezen heb doorheen de tijd en het inzicht dat ik daardoor heb gekregen over wat je allemaal meegemaakt hebt in je leven en welke gevolgen je ervan draagt...heb ik heel veel waardering en empathie voor jou... en tegelijk vind ik het jammer dat je zulke dingen hebt moeten ervaren , en dan is het meer dan logisch dat je heel deze situatie met een heel andere lading bekijkt dan bv ik.

Wat men ook van trump vindt. Zonder hem was de navo never nooit niet nu omhoog gegaan wb de norm. Al sinds Clinton wordt dit door POTUS gevraagd, maar nu voor het eerst met wat meer druk (of dreigementen, zo je wil), waardoor het nu allemaal wel kan. Ik vind het goed en ook volkomen logisch dat dit nu eindelijk gebeurt.De NAVO TOP is geslaagd.
Daar mogen we best blij mee zijn.
![]()
Demissionair premier Schoof blikt terug op NAVO-top: 'Dagen van topsport'
Premier Schoof zegt blij te zijn met het resultaat en noemt de top "historisch".nos.nl
En nog allemaal de hartelijke groeten van de 79 jarige Donald:
Bekijk bijlage 65872
Wat men ook van trump vindt. Zonder hem was de navo never nooit niet nu omhoog gegaan wb de norm. Al sinds Clinton wordt dit door POTUS gevraagd, maar nu voor het eerst met wat meer druk (of dreigementen, zo je wil), waardoor het nu allemaal wel kan. Ik vind het goed en ook volkomen logisch dat dit nu eindelijk gebeurt.
Over welke oorlogsmisdadigers hebben jij en de man in het filmpje het dan? Er liggen geen arrestatiebevelen voor een van de deelnemers van de NATO-top, of weet jij meer dan ik?Wat zegt dit over onze rechtspraak als macht bepaalt wie wel of niet wordt aangepakt?
Wat men ook van trump vindt. Zonder hem was de navo never nooit niet nu omhoog gegaan wb de norm. Al sinds Clinton wordt dit door POTUS gevraagd, maar nu voor het eerst met wat meer druk (of dreigementen, zo je wil), waardoor het nu allemaal wel kan. Ik vind het goed en ook volkomen logisch dat dit nu eindelijk gebeurt.
Ja? Of is het toch (ook) de huidige politieke context en dreiging vanuit meerdere vlakken waarmee Trump geholpen is?met je eens, en daar mogen we mijn inziens Mark ook een compliment voor geven
Daddy is geen idioot!Ja? Of is het toch (ook) de huidige politieke context en dreiging vanuit meerdere vlakken waarmee Trump geholpen is?
Niet dat hij er geen aandeel in heeft gehad hoor… Dreigen met dat de US ons anders niet langer zou beschermen heeft er zeker ook aan bijgedragen. Maar hij heeft het tij ook wel errag mee.
Nope van mij zeker geen applaus voor deze rancune idioot, zelfs al zou die voor mij gewenste resultaten opleveren.
100% mee eensJa? Of is het toch (ook) de huidige politieke context en dreiging vanuit meerdere vlakken waarmee Trump geholpen is?
Niet dat hij er geen aandeel in heeft gehad hoor… Dreigen met dat de US ons anders niet langer zou beschermen heeft er zeker ook aan bijgedragen. Maar hij heeft het tij ook wel errag mee.
Nope van mij zeker geen applaus voor deze rancune idioot, zelfs al zou die voor mij gewenste resultaten opleveren.
Tuurlijk helpt het. Maar ik denk niet dat we met de andere optie nu 3,5%-5% zo hard op tafel hadden liggen. We zullen het neauit wetenJa? Of is het toch (ook) de huidige politieke context en dreiging vanuit meerdere vlakken waarmee Trump geholpen is?
Niet dat hij er geen aandeel in heeft gehad hoor… Dreigen met dat de US ons anders niet langer zou beschermen heeft er zeker ook aan bijgedragen. Maar hij heeft het tij ook wel errag mee.
1 applausje van zanza dan voor de rancuneuze idiootNope van mij zeker geen applaus voor deze rancune idioot, zelfs al zou die voor mij gewenste resultaten opopleveren.
Maar serieus: hoe kan het dat leiders die verantwoordelijk zijn voor militaire acties waarbij tienduizenden burgers omkwamen, gewoon rondlopen zonder ooit verantwoording af te leggen?Over welke oorlogsmisdadigers hebben jij en de man in het filmpje het dan? Er liggen geen arrestatiebevelen voor een van de deelnemers van de NATO-top, of weet jij meer dan ik?
Ik zeg dit niet om te polariseren of instituties af te breken. Het gaat mij om rechtvaardigheid en dat iedereen, ook machtige leiders, hetzelfde recht krijgt. Dit is geen anti-westers standpunt, maar juist een pro-rechtsstaat verhaal.Het is goed om kritisch te kijken naar macht en machthebbers. Maar in plaats van de instituties in twijfel trekken, wat alleen maar zorgt voor meer extremisme onder rechts, denk ik dat je er meer aan hebt om dit te bespreken met mensen die er wellicht anders in staan dan jij. De gevaren aantonen. De onrechtvaardigheid benoemen. Zeker met op het oog onze komende verkiezingen.
Wij “het westen” zijn zo hypocriet als maar kan. Denken dat wat wij doen goed is en leggen anderen dit op. Zelfde liedje als met Rusland.@ljuv Als Iran Hamas financieel steunt, wordt het gezien als medeplichtigheid aan terreur en burgerdoden en daar wordt internationaal hard over geoordeeld. Maar als de VS Israël miljarden aan militaire steun geeft, terwijl Israël oorlogsmisdaden pleegt in Gaza, dan is er ineens géén sprake van medeplichtigheid. Waarom meten we dan met twee maten? Gelijkheid onder het recht betekent ook: gelijke morele standaarden toepassen, ongeacht wie de bondgenoot is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."