#1
Zalig zijn de onwetenden
Mac... zei:Zalig zijn de onwetenden
dennis zei:Het doel in het leven is jezelf voort te planten..
Je soort voort te zetten, te overleven
Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.
Niet meer, niet minder..
Dennis.
dennis zei:Het doel in het leven is jezelf voort te planten..
Je soort voort te zetten, te overleven
Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.
Niet meer, niet minder..
Dennis.
Bal0n zei:dennis zei:Het doel in het leven is jezelf voort te planten..
Je soort voort te zetten, te overleven
Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.
Niet meer, niet minder..
Dennis.
Wat een depressieve kijk op het leven![]()
Mac... zei:Ik vind anders de bezigheden die betrekking hebben op het voortplanten anders ook al een bijzonder leuke bezigheid![]()
fneawognfkgln zei:ik heb er heel lang heel veel over nagedacht wat het doel van mijn/het leven was
toen werd ik depressief
gewoon lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen oke??
LOLSpacingBen zei:Doel in het leven: Meehelpen aan een betere wereld. Misschien dat ik me daarom maar niet moet voortplanten? (dacht ik vanmiddag nog een tijdje aan)
iMac... zei:Ja helemaal gelijk er is veel meer dan je alleen lekker voelen, maar daarom gebruik ik ook alleen in het weekend en gebruik ik geen bruin of crack. Op werkdagen kun je nog genoeg serieus in het leven staan, wat is er dan mis mee om in het weekend gewoon lekker drugs te gebruiken.
Je moet alleen nog weten wat je plichten zijn de rest van de week, en als je sterkere drugs gebruiken raak je dat besef wel eens kwijt.

HDA zei:Doen wat je moet doen om te kunnen doen wat je wil doen.
Ik werk opdat ik naar optredens kan gaan, muziekinstrumenten kopen om muziek te maken waarmee ik andere mensen kan aan het dansen brengen, die andere mensen komen me feliciteren met wat ik doe en hoe ik hen opgewekt maak, en daardoor heb ik weer genoeg om te gaan werken...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."