Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd ?

Verslaafd ?

49 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zalig zijn de onwetenden
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Zalig zijn de onwetenden
Klik om te vergroten...


En zij die zich dat realiseren, zijn te betreuren.

:(
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja zei:
Doel in je leven?

Sterven.
Klik om te vergroten...

Of genieten? :grin:
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Zinloos, dus.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zal het iets anders formuleren dan...

Jezelf voortplanten en in de tijd die je over hebt het jezelf zo aangenaam mogelijk maken!

D.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind anders de bezigheden die betrekking hebben op het voortplanten anders ook al een bijzonder leuke bezigheid :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doel in het leven: Meehelpen aan een betere wereld. Misschien dat ik me daarom maar niet moet voortplanten? (dacht ik vanmiddag nog een tijdje aan)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Ik vind anders de bezigheden die betrekking hebben op het voortplanten anders ook al een bijzonder leuke bezigheid :grin:
Klik om te vergroten...

Ja; maar een bevalling lijkt me echt wel heftig.
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een doel in het leven?
Je eigen mening volgen en je kansen pakken op basis van deze.

Het doel zoals jullie het bedoelen is wel figuurlijk en een typisch menselijk iets want er is geen concreet doel in het leven van wie dan ook, als er morgen 3 miljoen mensen sterven maakt dat niks uit voor bijvoorbeeld de aarde en het universum, de tijd gaat toch wel door.

Ik denk dat iedereen er erg van staat te kijken wat tegenwoordig als normaal wordt beschouwd. onze primaire levensbehoeften als eten om te leven en overleven door te doden zijn allang achterhaald.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doel in het leven is genieten.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er heel lang heel veel over nagedacht wat het doel van mijn/het leven was
toen werd ik depressief :tongueout:
gewoon lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen oke??
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
fneawognfkgln zei:
ik heb er heel lang heel veel over nagedacht wat het doel van mijn/het leven was
toen werd ik depressief :tongueout:
gewoon lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen oke??
Klik om te vergroten...

lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen! Dat is inderdaad waar een mens beter van wordt!

Alleen is dat een beetje onmogelijk in deze wereld :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
reclame van de jaren 90 van milieu organisatie
Een betere wereld begint bij jezelf

ja toch
maar ik heb zelf zoiets van
ik trek me er niks van aan ik probeer gewoon lief te zijn & leuke dingen te doen
en natuurlijk hard werken voor mn studie en later mn werk dat is ook heel belangrijk, en ik vind het ook leuk. kan niet meer misgaan dan toch :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
Doel in het leven: Meehelpen aan een betere wereld. Misschien dat ik me daarom maar niet moet voortplanten? (dacht ik vanmiddag nog een tijdje aan)
Klik om te vergroten...
LOL
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mac... zei:
Ja helemaal gelijk er is veel meer dan je alleen lekker voelen, maar daarom gebruik ik ook alleen in het weekend en gebruik ik geen bruin of crack. Op werkdagen kun je nog genoeg serieus in het leven staan, wat is er dan mis mee om in het weekend gewoon lekker drugs te gebruiken.
Je moet alleen nog weten wat je plichten zijn de rest van de week, en als je sterkere drugs gebruiken raak je dat besef wel eens kwijt.
Klik om te vergroten...
i
idd daar ga ik 1000% mee akkoord !!!!!!
door de week ga ik gewoon werken, rook natuurlijk wel na mijn werk mijn jointje he :P :P
en de rest jah das voor het weekend he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Doen wat je moet doen om te kunnen doen wat je wil doen.

Ik werk opdat ik naar optredens kan gaan, muziekinstrumenten kopen om muziek te maken waarmee ik andere mensen kan aan het dansen brengen, die andere mensen komen me feliciteren met wat ik doe en hoe ik hen opgewekt maak, en daardoor heb ik weer genoeg om te gaan werken... :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
HDA zei:
Doen wat je moet doen om te kunnen doen wat je wil doen.

Ik werk opdat ik naar optredens kan gaan, muziekinstrumenten kopen om muziek te maken waarmee ik andere mensen kan aan het dansen brengen, die andere mensen komen me feliciteren met wat ik doe en hoe ik hen opgewekt maak, en daardoor heb ik weer genoeg om te gaan werken... :grin:
Klik om te vergroten...


hmmm ja inderdaad, muziek maken teksten schrijven drugs gebruiken de wereld ontvluchten dood gaan, push the self destruction button and start it all over again.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er is helemaal geen doel in het leven, het is inderdaad gewoon toeval dat je bestaat, een foutje of je ouders vonde het leuk een kindje op te voeden. Wat JIJ doet op de wereld maakt geen zak uit.

Waar ging het topic ook alweer over? :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."