#1
Bal0n zei:dennis zei:Het doel in het leven is jezelf voort te planten..
Je soort voort te zetten, te overleven
Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.
Niet meer, niet minder..
Dennis.
Wat een depressieve kijk op het leven![]()
Ik zal het iets anders formuleren dan...
Jezelf voortplanten en in de tijd die je over hebt het jezelf zo aangenaam mogelijk maken!
D.