Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd ?

Verslaafd ?

49 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zal het iets anders formuleren dan...

Jezelf voortplanten en in de tijd die je over hebt het jezelf zo aangenaam mogelijk maken!

D.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand mij vertellen.. Waarom Hero/bruin... word gezien als de ergste drugs... ist echt 1000 keer btr als xtc..speed coke..enzo?
iemand die ik ken... zit aan de max voor efect bij speed... merkt er niks meer van...tollerantie berijkt ofzo... denk ik altans..mja heeft iedereen ander oordeel over.. nu is hij over gegaan op iet spuiten... Speed.. of Heroine.. wat ik me afvraag...als je zelf al lang verslaaft bent..aan de lichtere drugs... deze drugs j w ellis helemala kapot kan maken...

Wat ik niet snap bij deze drugs is... WaT Is er leuk..als pijn verminderd..angst... deze dingen verdwijnen bij andere drugs ook...en het gelukzalige gevoel..duurt heel kort..volgens info bronnen...

Hij beweert te stoppen ermee... heeft het dus nu 1 keer gedaan..weet niet hoeveel..en wat.precies.. hij zat vandaag k stop..nja k ken dat..als t nog beetje in je zit... denk je er makkelijk over..tot t echt uit je lichaam is... Heeft nu dus ook al trillen..en wild doen...zonder dat die t zelf merkt... j verslaaft k weet t... mja... als hij t zelf wilt..zou die er dan meej kunne stoppe denke jullie??

alvast bedankt!!

T hele drugs forum bedankt...! j moest is weten hoeveel handige info...en hulp ik gehad heb aan deze site...


Miss een keer donaties invoeren ofzo:P voor de hulp...:)

Goedzo Blijf zo bezig!!

LaterSS
s
staffordloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is echt niet zo dat je na 1 keer bruin gelijk verslaafd ben zoals de meeste zeggen,
ik heb 't zelf een keer gechineest en een keer gespoten,van beide keren ben ik gelijk daarna ziek geworden.
het voelde een beetje als een joint, alleen 20 keer sterker...
van de meeste junks die ik toen kende is er niks meer over, sommige wilde wel stoppen maar konden 't niet vol houden.
waarom 't de ergste drug is?? geen idee ik vind coke net zo erg!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
staffordlover zei:
ik vind coke net zo erg!
Klik om te vergroten...
ik vind dan crack-cocaïne / basecoke / uitgekookte sos , nog erger , het aller ergste

duur - ongezond - korte werking - geeft alleen korte heftige kick

dat laatste is natuurlijk persoonlijk maar dat is vor mij niet iets echt iets waari k echt iets naar opzoek ben

geef mij maar benzodiazepines of af en toe opiaten en nu gaik dat in de hand hooouden
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat alle zwaardere drugs, zoals crack en verwanten en eveneens bruin beter neit te gebruiken zijn. Zijn allemaal zo verslavend als de pest en je krijgt gewoon de schijt aan de wereld. Denk als je gewoon recreatief drugs wilt gebruiken je het het beste kunt houden bij party-drugs en niks verslavends pakken
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja of gewoon geen drugs gebruiken is ook een optie hé. lijkt me nog de meest gezonde en eerlijkste
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, maar dat is het minst lekker :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
bestaat het leven dan enkel uit lekkere dingen doen/voelen



ik ben geen hedonist
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat ieder mens er naar streeft zich goed en lekker te voelen ja! Het is alleen per persoon verschillend op welke manier ze dat (willen) doen! Velen doen het op de verkeerde manieren.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is toch méér dan je alleen lekker voelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."