Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd ?

Verslaafd ?

49 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk het opzich wel...

Volgens mij is iedereen diep van binnen hedonist...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelukkig :grin: Als iedereen er hetzelfde over zou denken als mij zou het maar een saai wereldje worden :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
en depri! :openmouth:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog steeds geen enkel doel gelezen in jullie reacties.

:smoke:

En geloof me, ik ben echt niet depri.
Heb alleen geen zin mezelf iets wijs te maken met hoogdravende theorieën over de zin des levens.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaja zei:
Heb nog steeds geen enkel doel gelezen in jullie reacties.

:smoke:

En geloof me, ik ben echt niet depri.
Heb alleen geen zin mezelf iets wijs te maken met hoogdravende theorieën over de zin des levens.
Klik om te vergroten...

idem. :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Doel in je leven...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...
S
Snow WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
het doel in mijn leven is gewoon iets van mijn leven te maken, mij amuseren. verder is er niet echt een doel denk ik in het leven, er gewoon het beste van maken!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Doel in je leven...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...
Klik om te vergroten...

mja het leven kan van alles zijn het is maar hoe je zelf leeft en hoe je er over denkt he. Mac, jij denkt dat het leven helemaal niks is? Alleen maar toeval? Over dat toeval ben ik wel met je eens, want meer dan toeval zou je het niet kunnen noemen in mensenwoorden :wink:

Een doel in je leven kan je echter (gelukkig) wel hebben. Als je daar een beetje je best voor doet voel je je daar ook wel goed door denk ik. En letterlijk gezegd leven we inderdaad om uiteindelijk weer dood te gaan.

Gelukkig misschien wel?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja Ben, je kunt jezelf een doel in je leven stellen, maar is dat het doel van het leven :confused:
Dacht het niet. Verder is het zo dat het doel wat je je zelf stelt in je leven ook puur en alleen te maken heeft met het feit dat we een zelfbewustzijn hebben. We kunnen denken, redeneren, weten wat we fijn vinden en wat niet. Als je een of ander kuddedier was strompel je maar wat rond en doe je alleen wat je instinct je ingeeft. Die hebben echt geen doel in het leven, behalve voortplanten.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Als je een of ander kuddedier was strompel je maar wat rond en doe je alleen wat je instinct je ingeeft. Die hebben echt geen doel in het leven, behalve voortplanten.
Klik om te vergroten...

Als ik zo om me heen kijk herken ik daar toch wel degelijk het leven van velen in.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Das dan sneu voor ze
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Das dan sneu voor ze
Klik om te vergroten...

Da's nog maar de vraag.

:smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Das inderdaad maar de vraag, volgens jou is er geen doel in het leven dus dan doen die mensen het juist goed?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Das inderdaad maar de vraag, volgens jou is er geen doel in het leven dus dan doen die mensen het juist goed?
Klik om te vergroten...

Indien zij er tevreden en gelukkig mee zijn doen ze 't imo idd goed.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zalig zijn de onwetenden
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mac... zei:
Zalig zijn de onwetenden
Klik om te vergroten...


En zij die zich dat realiseren, zijn te betreuren.

:(
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaja zei:
Doel in je leven?

Sterven.
Klik om te vergroten...

Of genieten? :grin:
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#19
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Zinloos, dus.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
dennis zei:
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.
Klik om te vergroten...

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."