#1
Doel in je leven...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...
