Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen

Ik ga stoppen

59 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nozinan heeft een antipsychotische en sterk sederende werking...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen opiaten meer voor mij.

(Ja, ik weet hoe het klinkt, maar ik mag het toch wel proberen???)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterkte! :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
fneawognfkgln zei:
Geen opiaten meer voor mij.
Klik om te vergroten...

Gaje dan stoppen zonder methadon?

Veel succes allesinds en hou ons op de hoogte. :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natuurlijk mag je proberen. Veel succes en sterkte. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga het ook nog eens proberen in ieder geval.
niet stoppen maar toch in ieder geval heel hard minderen.
heb nu sinds nieuwjaar toch al niks meer gepakt war op zich toch al een prestatie is voor mij en begin me met de dag beter te voelen.
ik hoop da het me gaat lukken voor van de speed af te blijven dan ben ik al blij.
gewoon van tijd tot tijd nog eens lsd ofzo dat zou echt perfect zijn.
heb het nog al gezegd maar ja als ge nie probeerd lukt het nooit niet he :)
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Was toch wel nodig denk ik, maar ok. Hou ons op de hoogte. :P
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben benieuwd hou het met fnea is.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psykaholik zei:
ik ga het ook nog eens proberen in ieder geval.
niet stoppen maar toch in ieder geval heel hard minderen.
heb nu sinds nieuwjaar toch al niks meer gepakt war op zich toch al een prestatie is voor mij en begin me met de dag beter te voelen.
ik hoop da het me gaat lukken voor van de speed af te blijven dan ben ik al blij.
gewoon van tijd tot tijd nog eens lsd ofzo dat zou echt perfect zijn.
heb het nog al gezegd maar ja als ge nie probeerd lukt het nooit niet he :)
Klik om te vergroten...

Ook veel succes ermee. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Psykaholik zei:
ik ga het ook nog eens proberen in ieder geval.
niet stoppen maar toch in ieder geval heel hard minderen.
heb nu sinds nieuwjaar toch al niks meer gepakt war op zich toch al een prestatie is voor mij en begin me met de dag beter te voelen.
ik hoop da het me gaat lukken voor van de speed af te blijven dan ben ik al blij.
gewoon van tijd tot tijd nog eens lsd ofzo dat zou echt perfect zijn.
heb het nog al gezegd maar ja als ge nie probeerd lukt het nooit niet he :)
Klik om te vergroten...

Ook veel succes ermee. :)
Klik om te vergroten...
nogmaals :wink: :P
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#11
yo iedereen,ik gebruik zelf geen enkele vorm van opiaten ( een paar keer valium & codeine maar dat is het niet ! en zijn ook geen echte volwaardige opiaten) ben meer een lsd man, eigenlijk alleen maar een lsd man en pillen ook ,maar vraag me af of het wel verstandig is om als zware gebruiker zomaar te stoppen van de ene dag op de andere zonder hulpmiddelen, moet je niet eerst afbouwen zodat je lichaam de vervangstoffen die hero geeft zelf in minime hoeveelheden terug kan aanmaken en zo blijven verder werken tot het metabolisme terug op peil is en je er lichamelijk ook vanaf bent ( ik spreek me niet uit over de geestelijke kant ervan want deze is waarschijnlijk extreem veel dwingender dan de lichamelijke kant en moeilijker te bedwingen) anders kan je nog altijd proberen te stoppen door een beetje lsd te gebruiken het werd vroeger veel gebruikt in de psycheatrie om mensen van hun verslavingen af te helpen en op het lsd forum staat een post waarin staat dat er al iemand is afgekick dankzij lsd ( ik weet niet of dit fictie is of niet , maar geef ze wel het voordeel van de twijfel )
de groeten
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
zou lsd de afkikverschijnselen niet nog erger doen lijken of juist niet :confused: ?
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
zou lsd de afkikverschijnselen niet nog erger doen lijken of juist niet :confused: ?
Klik om te vergroten...

got a point there, maar het zou het misschien psychisch makkelijker make om te stoppe bedoel ik
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb fnea daarjuist op msn gesproken en hij staat al de 3de dag op 0mg.
Dus is al 3 dagen clean. :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mensen, groot nieuws.

Voor het eerst in drie jaar drugs-, waarvan twee jaar harddrugsverslaving... Krijg ik VOOR DE EERSTE KEER THERAPIE.

Geen idee wat ik moet verwachten.

Soms voelt het alsof ik bruin VERDIEN, heel moeiljik uit te leggen.

Oh en het ontwennen, dat boek heb ik ook gelezen, dat viel ook mee. Ik heb alleen wat oxycodon (zeg maar morfine) en valium genomen ervoor. Het was ook maar een maandje of twee.

Ik sta maatschappelijk op 0,0 - geen werk, geen opleiding,-enz, geen zin om dat allemaal uit te legge vandaag is een moeilijke dag dat leg ik nog wel uit een keer

Maar ik heb positieve vooruitzichten in de behandeling en mijn leven. Mijn passie is m Maatschappelijk Werker oid t worden. Moeder+vrienden zeggen dat ik altijd zo goed over hun problemen kan praten en duwen me ook die opleiding in zeg maar :tongueout: ach ben ik eens nuttig ipv geld te jatten, is weer is wat anders heah xD

Ik zeg niet dat ik het nooit meer zal nemen ( zeg NOOIT nooit!) maar ik beloof iedereen om me heen zoals mn moeder wel mn best te doen.

Als ik een score moest geven 1-10(10 hoogst) hoe ik me vandaag voel is dat een 7+.


Mijn medicatie is nu Haldol 2 mg, Akineton 2 mg.

Grtz,
fnea.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#16
stuikerken zei:
om dan vervolgens een weekend in mijn bed door te brengen, zogezegt griep dan ofzo. :)
Maarja dit zeg ik nu wie weet wat denk ik morgen weer. :(
Klik om te vergroten...

NO WAY, verveling is het grootste gevaar, tenzei je een televisie bij je bed heb en van belspellen houdt, raad ik je met klem aan even uit de stad te gaan. Liefst wandelend. Als je dapper genoeg bent om harddrugs te gebruiken dan moet je ook dapper genoeg zijn om 5-25 km te lopen met een rugzak met eten en drinken (en een paar zakjes bruin :grin: )

Geloof me, tussen de bomen in het bos wandelen, en je ziet alles heel anders, zuiverder, helderder, ik zou het voor mijzelf met een lage dosis metamfetamine vergelijken :grin: (overdrven dat laatste , maar een kern van waarheid)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe zo verder Fnea, en hou ons op de hoogte ivm je therapie. :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed bezig fnea. Volhouden hé. Heel goed dat je nu een doel voor ogen hebt. Ga ervoor!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes fnea, het allerbeste!!!!

Iemand zei vandaag "maar hopen dat het goedkomt met je." Dat is bullshit. Ik hoop helemaal nergens op. Ik ga gewoon kankerstinkendkankerhard m'n best doen om drie jaar harddrugsgebruik en -verslaving af te sluiten.
Klik om te vergroten...

Goed gezegd, ga ervoor!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat klinkt super :grin: Goed man!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."