Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen

Ik ga stoppen

59 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
fneawognfkgln zei:
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
Klik om te vergroten...


zeker weten, downing a bottle of wodka :wink:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
fneawognfkgln zei:
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
Klik om te vergroten...
Mag ik dan ook komen? :P

Alleszins ik hoop dat het je lukt fnea veel suc6 alvast.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
een opiaat gebruikers die clean zijn meeting, :smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
@fnea: wat goed! je komt echt heel vastbesloten over en daar kan ik alleen maar respect voor hebben. hou vol!!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes fnea, het allerbeste!!!!

Iemand zei vandaag "maar hopen dat het goedkomt met je." Dat is bullshit. Ik hoop helemaal nergens op. Ik ga gewoon kankerstinkendkankerhard m'n best doen om drie jaar harddrugsgebruik en -verslaving af te sluiten.
Klik om te vergroten...

Goed gezegd, ga ervoor!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat klinkt super :grin: Goed man!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit gaat je lukken!!!

Succes.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
of je denkt dat je het kunt, of dat je denkt dat je het niet kunt, je hebt gelijk! Oftewel: je kunt t, succes!!!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel veel succes fnea! Het gaat je zeker lukken!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tot nu toe gelukt. Heb weinig tot geen trek in bruin, even weinig in wit, maar wat ik zo mis aan et opgenomen zijn is uitgaan en drinken.

Maar ik ben helder in mn hoofd.

EN IK VOEL ME GELUKKIG. HEEL GELUKKIG.

Ben nu ff een uurtje onder begeleiding van m'n moeder weg, Internet is kapot op de kliniek dus ik kan ff posten (ben thuis dus).

Extra stimulans voor mij is dat m'n vriend ook clean is en ook gelukkig, we hebben een geweldige relatie en zijn weer met allerlei niet-drugs hobbies bezig.

Groetjes
fnea!!!!!!!!!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog steeds clean op een kleine terugval na (bruin met wijn, het viel heel fout, heb de hele nacht boven de wc gehangen om te braken, ghehehe, is ook geen combi natuurlijk).

Mensen ik zie dat er meer aan het stoppen zijn en ook aan het volhouden.

Als ik het kan dan kunnen jullie het ook.

Zet hem op, en claim je leven terug.

Groetjes
fnea.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doe zo verder Fnea. :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fnea die is oké olé olé


spreek je snel man!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed goed goed, thanks for asking!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echt als je stopt wordt je de dag ernaa gewoon ziek omdat je niet gebruikt :angry:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
Echt als je stopt wordt je de dag ernaa gewoon ziek omdat je niet gebruikt :angry:
Klik om te vergroten...


Dus...?
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaja zei:
Kim zei:
Echt als je stopt wordt je de dag ernaa gewoon ziek omdat je niet gebruikt :angry:
Klik om te vergroten...


Dus...?
Klik om te vergroten...
Gebruik je terug, of ga je hulp zoeken.
Nee? :confused:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of je recht je rug, toont wat ruggegraat en beschouwt jezelf niet als 'n willoos slachtoffer.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe zo voort fnea
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
stuikerken zei:
jaja zei:
Kim zei:
Echt als je stopt wordt je de dag ernaa gewoon ziek omdat je niet gebruikt :angry:
Klik om te vergroten...


Dus...?
Klik om te vergroten...
Gebruik je terug, of ga je hulp zoeken.
Nee? :confused:
Klik om te vergroten...

Ben al van t bruin af hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."