Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen

Ik ga stoppen

59 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Good Luck! :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Situatie nu

Ik wordt per 16/01/2007 opgenomen op een gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek (om me te beschermen tegen mezelf in de zin van gebruiken).

Na twee weken daar (of iets langer) zal ik doorgaan naar een gespecialiseerde verslavingskliniek.

Als ik daar mijn therapie heb afgerond ga ik ofwel samenwonen met mijn vriend (ja, ik ben biseksueel, denk er nu pas aan dat ik dat nooit heb verteld op dit forum, ghehe), ofwel begeleid wonen.

Ik drink vanavond samen met mijn moeder een Bloody Mary (wodka, tomatensap en peper, hele aparte cocktail) op mijn toekomst.

En ik slik nog het laatste wat ik in huis heb aan lekkere dingen weg: 3 Valiumpjes van 5 mg.

Ik verwacht een goede toekomst.

Iemand zei vandaag "maar hopen dat het goedkomt met je." Dat is bullshit. Ik hoop helemaal nergens op. Ik ga gewoon kankerstinkendkankerhard m'n best doen om drie jaar harddrugsgebruik en -verslaving af te sluiten.

Ik hoop dat ik voor mijn 20e verjaardag (26/05/2007) kan zeggen dat ik niet eens meer wíl gebruiken.

Het ga jullie goed allemaal!
Take care!
fnea!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fnea dank voor alles jonge, het ga je goed en ik spreek je zeker nog!!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
fneawognfkgln zei:
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
Klik om te vergroten...


zeker weten, downing a bottle of wodka :wink:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#6
fneawognfkgln zei:
Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me :mrgreen:

Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!
Klik om te vergroten...
Mag ik dan ook komen? :P

Alleszins ik hoop dat het je lukt fnea veel suc6 alvast.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
een opiaat gebruikers die clean zijn meeting, :smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
@fnea: wat goed! je komt echt heel vastbesloten over en daar kan ik alleen maar respect voor hebben. hou vol!!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe ist het met jou Billy?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen opiaten meer voor mij.

(Ja, ik weet hoe het klinkt, maar ik mag het toch wel proberen???)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterkte! :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
fneawognfkgln zei:
Geen opiaten meer voor mij.
Klik om te vergroten...

Gaje dan stoppen zonder methadon?

Veel succes allesinds en hou ons op de hoogte. :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natuurlijk mag je proberen. Veel succes en sterkte. :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
:confused:

Ik kan van jou geen hoogte krijgen.

:)

Maar wens je natuurlijk alle succes, en sterkte evt.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
succes man :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel succes :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
needlefreak zei:
Gaje dan stoppen zonder methadon?
Klik om te vergroten...
Hangt van de artsen af :(
Morgen eens langsgaan bij een methadonpost, een vriend van me kent een goeie, de artsen die ik nu heb willen alleen tranquillizers zoals Phenergan, Nozinan geven (hééle zware middelen... zeg maar 1 tablet Nozinan = 200 mg diazepam, :tongueout: oja ze voelen heel kut aan je kan alleen maar slapen en eten)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
fneawognfkgln zei:
needlefreak zei:
Gaje dan stoppen zonder methadon?
Klik om te vergroten...
Hangt van de artsen af :(
Morgen eens langsgaan bij een methadonpost, een vriend van me kent een goeie, de artsen die ik nu heb willen alleen tranquillizers zoals Phenergan, Nozinan geven (hééle zware middelen... zeg maar 1 tablet Nozinan = 200 mg diazepam, :tongueout: oja ze voelen heel kut aan je kan alleen maar slapen en eten)
Klik om te vergroten...

Nozinan, nog nooit gebruikt. Wel een slaapmiddel die er als naam iets op gelijkt: Normison (Temazepam). Zo'n capsule spoot ik vroeger dikwijls in samen met heroïne. Geeft een onvoorstelbare roes. Maar dat zijn dingen die ik nu nooit meer zou doen.
Dit terzijde, als het je lukt met die medicatie, zou ik niet aan methadon beginnen. Na langdurig gebruik merk je wel wat nadelen. Maar als je een goeie dosis hebt, is de drang naar heroïne weg. En je hebt wel dat opiaten gevoel (waar jij ook zoveel van houd) dat maakt het moeilijk om er ooit helemaal mee te stoppen.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens Theodore Dalrymple (boek mythes en leugens van verslaving) ben je als stoppende bruin gebruiker gewoon een crimineel met een griepje die gewoon moet stoppen. punt. zonder andere middelen. :grin:
Dus.
Shame on him??
Zag hier eens wat enthousiasten over dit boek. Moeten t misschien maar ns gaan lezen dan :mrgreen:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bah zou aan de ene kant ook willen stoppen, maar aan de andere kant wil niet dat m'n ouders het te weten komen dusja pff :cry:
Had gisteren om 12 uur smiddags de laatste keer gebruikt en niet veel een klein drupje. Heb het uiteindelijk volhouden tot 19.00 uur vandaag en heb dan weer 1 drup getrokken gwn voor de last min of meer weg te zijn.
Ga proberen dit vol te houden, niet te veel te gebruiken en dan uiteindelijk vrijdag helemaal te stoppen om dan vervolgens een weekend in mijn bed door te brengen, zogezegt griep dan ofzo. :)
Maarja dit zeg ik nu wie weet wat denk ik morgen weer. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."