Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine, hoe voelt het?

heroine, hoe voelt het?

76 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet doen dus.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
aah kijk, dat verandert wel een beetje de zaak. Bekeek het van mijn eigen standpunt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
aah kijk, dat verandert wel een beetje de zaak. Bekeek het van mijn eigen standpunt.
Klik om te vergroten...
yup^^,daarom dat ik ff verbeterde... :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Mac... zei:
aah kijk, dat verandert wel een beetje de zaak. Bekeek het van mijn eigen standpunt.
Klik om te vergroten...
yup^^,daarom dat ik ff verbeterde... :P
Klik om te vergroten...
mijn fout :mrgreen: :mrgreen:
R
RockjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
heroine

jij bent nieuwsgierig naar de werking van heroine,nou laat ik je dan dit zeggen,ik ben zo'n 23 jaar verslaafd geweest en van die 23 jaar heb ik misschien een maand of drie genoten van het gebruik er van,daarna is het niet meer gebruiken omdat je het lekker vindt,maar omdat je het nodig bent,hoe ziek je er van wordt als je niets hebt ,dat wil je niet weten,maar geloof me dat wil je niet meemaken ookdus nieuwsgierig naar het gebruik van Heroine,jongen weet waar je aan begint.ik ben nu zelf sinds september 2005 bezig met stoppen,maar soms ga ik de mist nog in,over het algemeen gaat het goed ik zit nu op 1 pil Methadon nadat ik ook 20 jaar op 14 pillen heb gestaan,en geloof me ik kan er nog steeds maar niet mee stoppen met die ene pil,dat is de angst om toch nog ziek te worden,en dat gebeurt.
Als je je leven een andere wending wilt geven door Heroine uit te gaan proberen,bereid je dan maar voor op een ellendig bestaan.
want 1 ding is zeker als je het probeert,vindt je het lekker want dat is het,maar besef dit heel goed het maakt alles om je heen kapot en jou er bij.
Good luck :sunglasses:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wil het ook niet proberen... maar ik was gewoon benieuwd naar ervaringen over hoe het voelt.. niet over hoe kut het allemaal is..
z
zorgomnaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
live fast die Young zei:
ik wil het ook niet proberen... maar ik was gewoon benieuwd naar ervaringen over hoe het voelt.. niet over hoe kut het allemaal is..
Klik om te vergroten...
Hmm, leuk gezegt hoor dat je allen maar benieuwd bent.
Maar als iedereen had gezegt dat het een geweldig gevoel geeft was jouw nieuwschierigheid nog groter geworden.
En iedereen die er aan begint denkt dat gebeurt mij niet, ik hou het wel in de hand.
Maar zoals je hebt kunnen lezen is het op een gegeven moment geen willen meer, maar moeten, je lichaam kan niet meer zonder.
Wees daarom blij met ervaringen en gevaren van gebruik die deze mensen beschrijven, zij weten waar zij over praten.
Blijf aub verstandig, denk niet meer aan de nieuwschierigheid maar neem alle gevaren ter harte, geloof mij, ook ik weet waar ik het over heb.
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trainspotting

Er is een vrij goede film over heroine: Trainspotting. Gaat over de voor- én nadelen.

Uit de film: "Imagine an orgasm, multiply it by a thousand... and you are still nowhere near it." En... dat klopt!

Vergis je niet in straatjunkies, als ze al heroine gebruiken dan gebruiken ze het erbij, om de crack te dempen. De echte problematische drugsgebruikers hebben met name een probleem met crack of crystal. En een heleboel andere zooi.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm^^ niet mee eens... Crack kan ook erg verslavend zijn maar heroine ook... je kan die mensen niet over een kam scheren. Probleem met heroine is dat je receptoren permanent veranderen. Lichamelijke verslaving is geen pretje lijkt mij.
Maar een keertje probern kan geen kwaad... als je wilt weten ongeveer wat voor gevoel het geeft zou ik met andere, minder verslavende stoffen beginnen... hydrocodone, oxycodone, zelfs morfine. niet meteen aan de hero..
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Methadon

Tellius zei:
Hoi,

... sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned. Alhoewel velen die opiaten gebruikt hebben nu wellicht even achter de oren zullen krabben, ben ik wel degelijk van mening dat methadon een lekkerder gevoel geeft dan hero. Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.

Roeland
Klik om te vergroten...

Sta je al 11 jaar op 10mg? Ben je daar dan niet tolerant voor geworden?

Je kunt je dosis toch in twee keer innemen? De helft 's ochtends, en de helft 's avonds? Klinkt paradoxaal maar misschien is verhoging wel een optie bij jou. Word je aktiever van!
F
Fun4YouLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou er toch maar afblijven het is echt wel superverslavend. Een vriend van mij is er ooit mee afgekomen om te roken zei hij , om te kunnen slapen na een nachtje coke gebruik, dit is inmiddels zeven jaar geleden en nog steeds hang ik eraan.
Ik kom wel van heel ver en gebruik momenteel nog maar twee gram per dag ofzo en als ik geen geld ervoor heb heb ik mezelf ook al geleerd om rustig te blijven en de dag gewoon door te komen , natuurlijk wel met behulp van methadon.
Moest ik de tijd kunnen terugdraaien en weten wat ik nu weet, ze zouden het mij met kilo's gratis mogen geven hebben, ik had er nooit aangekomen maar nu is het te laat en soms denk ik: gosh, dit zal toch niet zo zijn voor de rest van mijn leven want dat zou verschrikkelijk zijn.
Gevolgen: mijn relatie is naar de knoppen gegaan, mijn vriendenkring die uit redelijk wat personen bestond heb ik zelf allemaal laten vallen omdat op die momenten de heroiïne je enige vriend is en je wilt zelf ook niemand zien buiten dan de personen die het ook doen, daar voel je je nog goed bij, bij de rest niet meer omdat die het niet doen, het is raar...
Ik heb gelukkig goede ouders die me altijd hebben gesteund en nog doen, daarom ben ik godzijdank nooit in de schulden geraakt maar ik ben er zeker van moest ik echt 'helemaal alleen' op deze wereld hebben gestaan in de ze situatie dan had ik nu letterlijk in de goot gelegen.
Nog steeds probeer ik elke dag ermee te kappen maar het is zo verdomd moeilijk het is niet te beschrijven, het is net alsof je leven helemaal leeg is zonder heroïne, niets interesseert je nog, op zo'n momenten zou ik gewoon een hele dag in bed willen blijven liggen of gewoon maar op de zetel liggen en niets doen gewoon omdat je in niets zin hebt.
Aan iedereen die het wil proberen: alstublieft denk heel goed erover na want het is echt waar: voor je het weet hang je eraan en om er verslaafd aan te geraken dat is niet moeilijk maar eraf geraken dat is een zware lange moeilijke weg met heel veel vallen en weinig opstaan! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo stom ben geweest dit ooit te doen maar nu leef ik met de gevolgen: eigen schuld dikke bult.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
:(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet nog steeds niet of ik het ooit wil proberen.

Uit ervaring met mezelf ben ik niet gevoelig voor verslavingen. Coke trekt mij absoluut niet, wel veel gedaan maar nooit echt een soort drang naar gehad. Tabak ben ik ook niet verslaafd aan, gewoon sociale roker. Alleen alcohol kan ik van zeggen dat ik er toch wel een beetje verslaafd aan ben, maar dan heb ik ook nooit geprobeerd te stoppen.

In principe denk ik niet dat ik met de mensen omga dat ik ooit in aanraking gebracht zal worden met heroine. Maar ik ben wel een waus die er op een dag op zoek naar gaat omdat ik nieuwsgierig ben. Eigenlijk hoop ik dat ik dat niet doe. Opium wil ik graag een keer proberen, maar heroine niet.

Nee, ik heb na het lezen van deze verhalen en tijdens het typen van deze post dat ik er maar gewoon vanaf blijf.

(Voor nu, want hoe vaak nemen we geen tijdelijke besluiten)
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik verkoop al 20 jaar hero en ik geniet er elke dag van het word alleen een probleem als je het niet meer kunt betalen . dan word je ziek ,maar ik zou geen ander l;even meer willen het geld komt met bakken tegelijk binnen en als je een beetje je hoofdt gebruikt dan hoef je nergens bang voor te zijn maar het zijn net de gebruikers wat na hero ook coke roken die zijn zo platzak en dat zullen ze dan ook altijd blijven ze zijn niet te vertrouwen omdat ze iedereen flessen en voor de gek houden maar dat komt door de coke te basen ik deal al zo lang bruin ik zal er nooit mee stoppen heerlijk al dat geld spook-m,trichtr
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed bezig jonge! nu nog maar zitten en wachten op de politie.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
D to the W to the A to the A to the S = dwaas :rolleyes: :rolleyes:
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had anders uw naam en telefoonnummer ook nog gepost.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoe voelt het....

naar mijn ervaring voel je het al op het moment dat je de joint van je mond trekt.Heel snel voel je het en dat geeft een soort van rush. Hetgeen wat je voelt is een raar gevoel in je hoofd, ook een zwaar gevoel in je hoofd, net alsof er een totale rust binnen treedt in je lichaam, normaal gezien denk je nog altijd ergens over na of zit iets niet goed, compleet weg. Helemaal rustig en aan t genieten van dat gevoel.

Werd er zelf sloom van en mn ogen vielen vanzelf dicht, terwijl ik niet eens echt moe was eigenlijk. Als ik ging lopen had ik een beetje een zat-achtig gevoel, kwa wankelen, maar dan toch anders, het was iig moeilijk om recht te lopen en ik wankelde dus ook best.

Voor de rest hadde ik en die andere gast allebei het gevoel alsof we droomden, alles leek een soort droom-achtige roes te hebben, en dat is wel zwaar relaxt eraan. Voor de rest geen lachkiks of iets ervan gehad, wel me pupille werde heeeel klein en me hart ging echt langzaam ( wat wel eng was ).
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#19
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...


Punt...hoofdletter....?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."