#1
Niet doen dus.
yup^^,daarom dat ik ff verbeterde... :PMac... zei:aah kijk, dat verandert wel een beetje de zaak. Bekeek het van mijn eigen standpunt.
mijn foutFrisko zei:yup^^,daarom dat ik ff verbeterde... :PMac... zei:aah kijk, dat verandert wel een beetje de zaak. Bekeek het van mijn eigen standpunt.

Hmm, leuk gezegt hoor dat je allen maar benieuwd bent.live fast die Young zei:ik wil het ook niet proberen... maar ik was gewoon benieuwd naar ervaringen over hoe het voelt.. niet over hoe kut het allemaal is..
Tellius zei:Hoi,
... sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned. Alhoewel velen die opiaten gebruikt hebben nu wellicht even achter de oren zullen krabben, ben ik wel degelijk van mening dat methadon een lekkerder gevoel geeft dan hero. Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.
Roeland

spook-maastricht zei:waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."