Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine, hoe voelt het?

heroine, hoe voelt het?

76 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enigste waar heroinejunkies aan denken is heroine scoren :cry:

Daarom zien ze er ook zo verrot uit. Ze hebben geen tijd voor scheren, douche enz.. Lijkt me geen prettige verslaving.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joh
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
dont do the crime if jou don,t can sit jour time
Klik om te vergroten...

??? haha

Don't do the crime if you can't sit your time.
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
Klik om te vergroten...

Miss wel 1000X :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Das overdreven en dan geld als nog dat het gevoel afzwakt naarmate jemeer gebruikt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
Klik om te vergroten...

Miss wel 1000X :P
Klik om te vergroten...

precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
Klik om te vergroten...

Miss wel 1000X :P
Klik om te vergroten...

precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
Klik om te vergroten...
volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent :wave: :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
Klik om te vergroten...

Miss wel 1000X :P
Klik om te vergroten...

precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
Klik om te vergroten...
volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

hoezo dat dan? ik vond er zelf niet zo heel veel aan, het was een goed gevoel, lekker droomachtig, we sloegen onszelf op de benen, heel gek, we voelden wel dat we sloegen, maar geen pijn, heel merkwaardig was dat. Maar wat ik wel nog weet is dat toen het uitwerkte ik overal jeuk kreeg, weet niet of dat er aan ligt of dat het toevallig was, maar lijkt me niet toevallig.

Een blaatert? nee, heb het 2 keer gerookt en 2 keer gesnoven. Werd de 1e 2 keer heel misselijk eigenlijk, 1e keer veel overgegeven, 2e keer niet maar wel beetje misselijk nog. 3e keer niet meer en toen was het een relaxt gevoel. Desalniettemin had ik wel het gevoel dat we wat te weinig genomen hadden, we wisten immers helemaal niet hoeveel in een stick moest. we hebben dus maar wat gedaan en dan per teug gekeken hoe heftig het werd ( elke teug voel je toch meteen een halve seconde erna al ).

maar om te zeggen dat het 100 x zo relaxt is als een orgasme, nee echt niet. misschien als ik er niet zo sloom van werd maar het enige wat ik wilde was liggen, daarom heb ik het daarna nooit meer gedaan.

edit: en nee, ik weet zeker dat het bruin was, of een ander middel moet zo in de buurt komen van de beschreven effecten op internet, waaronder droomachtig, wankelen ( aangeschoten achtig maar dan anders ), geen pijn, en neutralisatie kwa emoties, dat vond ik zelf dan weer niet maar wat wij hadden gaf een heel erg interne rust, moeilijk uit te leggen maar je voelde je echt super rustig van binnen en in je hoofd.

er stond ook bij de 1e paar keer veel voorkomend: misselijkheid ( had ik ), raar gevoel in het hoofd ( hadden we allebei )

natuurlijk is dit geen zekerheid, maar die andere jongen had toen fotos meegenomen van coke, crack en hero. Op die fotos zag je lichtbruin-achtige coke, maar dat was het zeer zkr niet. Ook zag je crack ( ook lichtbruin ik weet niet wat normaal is voor crack ), en hero ( 2 fotos, 1tje lichtbruin en 1tje meer naar de gelige kant ), die van ons was lichtbruin. Verder zat in het plastic zakje alumiunmfolie erbij. We waren er dus over eens dat het of crack of hero was. We wisten hoe sos voelden ( we gingen ervan uit dat crack een soortgelijk gevoel geeft, alleen dan meer rushent), dus d8ten we dat het hero was ( ook omdat ik alledrie de keren superkleine pupillen kreeg, speldenknopjes leken het wel )

en ja, als je het spuit scheint het veel rushender te zijn, alhoewel roken ook een flash gaf, snuiven niet, dat kwam gwn net zoals sos n snelle na ongeveer 5 minuutjes op. Dus ik vond het zkr lekker, maar in me hoofd hebbend het beeld van alle verslaafde aan de spuit, en dat ik er heel sloom van werd ( ook klote natuurlijk ), en soweiso dat we er niet eens aankonden komen, hebben we het nooit meer gedaan. Wel heb ik n paar weken/maanden nog zoiets gehad van : " ow, had ik dat spul nog maar eens heb dr toch wel erg zin in " . Maar mijn ratio overspoelt mijn gevoel in dat soort gevallen toch zeker wel.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:
Klik om te vergroten...

100X :wink:
Klik om te vergroten...

Miss wel 1000X :P
Klik om te vergroten...

precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
Klik om te vergroten...
volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

niet alle skag smokers zijn junkies hoor :smoke:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Das overdreven en dan geld als nog dat het gevoel afzwakt naarmate jemeer gebruikt
Klik om te vergroten...

tot dat je bijna geen rush meer voelt en dan ga je shotten
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shotten is wel de beste manier om hero tot je te nemen
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Methadon

Tellius zei:
maar sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned.
Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.
Klik om te vergroten...

Stoned van 10 mg methadon per dag?? :rolleyes:

Ik ben deze week nog verhoogd van 95 naar 105 per dag. (omdat ik heroïne bijgebruikt had) En nu voel ik er weer wat van (zeker als ik een joint rook) maar na een tijdje zal ik weer moeten verhogen als ik er wat van wil voelen. Maar dat is niet de bedoeling hé. 'k wil maar zeggen, ik ben echt niet stoned van m'n methadon. Net zoals bij heroïne heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom lopen jullie nou allemaal die dealer uit Maastricht te dissen?
Superschijnheilig!!!! Iedere gebruiker koopt toch bij een dealer? Tsssssss......en omdat deze knul hero verkoopt is t'ie maar geen knip voor de neus waard?
Belachelijk!!!!! Voor iedere gebruiker een verkoper.
Jullie lopen deze jongen af te kraken en van het weekend klop je bij een ander aan de deur, misschien geen hero maar dan wat anders. Meten met 2 maten noemen we dat hiero.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Methadon

needlefreak zei:
Tellius zei:
maar sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned.
Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.
Klik om te vergroten...

Stoned van 10 mg methadon per dag?? :rolleyes:

Ik ben deze week nog verhoogd van 95 naar 105 per dag. (omdat ik heroïne bijgebruikt had) En nu voel ik er weer wat van (zeker als ik een joint rook) maar na een tijdje zal ik weer moeten verhogen als ik er wat van wil voelen. Maar dat is niet de bedoeling hé. 'k wil maar zeggen, ik ben echt niet stoned van m'n methadon. Net zoals bij heroïne heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.
Klik om te vergroten...
needlefreak ben jij gekapt of probeer jij ermee te kappen of neem je die methadon maar gewoon en probeer je niet gewoon normaal te leven(buiten die methadon nemen dan bedoel ik)?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik leef normaal hoor. :grin: 'k ben opzoek naar een studio en werk. 'k moet weer helemaal opnieuw beginnen hé. En 'k ben van plan om binnenkort met m'n methadon elke week 5 mg te zakken.
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb het nooit gedaan maar een vriend van mij wel en die zegt dat je een soort van "king of the world gevoel" van krijgt
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
nooit meer

ik heb het 1 keer gedaan, en toen ik het deed voelde ik me zo
groot, en had overal belangstelling voor.
Het eerste wat ik deed was naar mijn vriend om hem te laten zien
wat ik had gedaan, sinds toen spreek ik hem niet meer.
Echt kutspul dus, al kreeg ik wel het gevoel om het nog is te proberen.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
heroine is een van de drugs waar ik het nieuwschierigst naar ben.. maar je hoort meestal vrij weinig over de effecten, meestal meer dingen van: niet doen, niet doen, niet doen... ik wil weten waarop het gevoel nou lijkt.. het zal vast niet uit te leggen zijn, zoals met alle andere drugs, maar k zou graag een probeersel-omschrijving willen horen van een ervarene.. ook omdat ik het zelf liever niet wil proberen ivm verslaving..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."