Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine, hoe voelt het?

heroine, hoe voelt het?

76 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik chineesde int begin een klein beetje hero als men sos op was dan was dat rotte gevoel weg en kon je rustig slape, ik kwam met 1gr een week toe, dan 2dagen, dan begon de nieuwsgierigheid naar een shot te kome omdat chinezen nie echt nog effect had, nu zit ik hier met regenboogkleurige armen met heuvels op, zijn er nog mensen met dat probleem? kunne we mss is babbelen, grtz
N
Nick007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een famililid is lang verlsaafd geweest. 20 jaar clean, en er een einde aan gemaakt omdat ie zonder die troep niet meer gelukkig kon zijn....zo voelt t dus ...
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb het nooit gedaan maar een vriend van mij wel en die zegt dat je een soort van "king of the world gevoel" van krijgt
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...


Punt...hoofdletter....?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...

Lekker voor je man. Wou dat ik jou was...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was.
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#8
telius screef dat hij 10 mg metadon gebruikt en al 11 jaar dat geloof ik niet dat late ze op het cad niet toe,hier in maastricht staanze allemaal op 180mg of 120 mg de laagste staan op 60 mg en 60 mg metadon staat voor 2 gram hero per dag als je echt al 11 jaar op 10 mg staat dan had je al tien jaar en 10 maanden clean kunnen zijn want ze bouwen met 5 mg per keer af volgens mij leid jij meer aan faal angst dan aan een verslaving een gesprek met een spcigholoog dat is wat jij nodig hed geen 10 mg metadon want daar word je echt niet stoned van nog geen vlieg spook-maastricht
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#9
magik ik kan je mijn telefoon nummer wel sturen als je dan iets moet hebben zorg ik wel dat het bij jou komt maar stuur dan effe een pb naar mij de mogelijk heden zijn daar altijd spook-maastricht
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#10
he frisko mischien heb je al zo vaakj bij ons gekocht dat je het zelf niet weet ik lees dat je uit belgie komt belgiese klanten zijn er zat hier in maastricht spook-maastricht
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...

Ik vind base-coke en bruin dealers net zo smerig als de gebruikers zelf eerlijk gezegd,natuurlijk heb je zo altijd vaste klanten en zo weer veel €...Maar kijk eens goed waar je iedere dag mee in contact komt..bah bah...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk uit man..hij popt je zo hoor..He knows how it goes down in dopeland..
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
yellowmoon zei:
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden
Klik om te vergroten...

Nee tuurlijk niet want hij heeft een 9mm altijd gereed in ze broekriem.....
zou die zo wel zeggen..
En slapen kan ie wel, want hij vind het zo fijn om het voor ze vrouw en kinderen te doen.....geld verdienen aan zielige randfiguren..die onze auto's kraken..en oude oma'tjes hun tassies ritsen..

Lekker voorbeeld voor zijn kinderen en er nog trots op ook..
Bah bah geen respect voor dit soort mensen...
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psilo zei:
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...


Punt...hoofdletter....?
Klik om te vergroten...

Precies niet lang naar school geweest .Al een geluk dat je nog bruine kan verkopen.....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb alle spelfouten eruit gehaald
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
Kijk uit man..hij popt je zo hoor..He know's hoe it goed down in dopeland..
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
dont do the crime if jou don,t can sit jour time
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ow zo...dan poppen we gewoon terug :wink: ,maar serieus zijn soort staat laag in het milieu en bajes..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr 187 zei:
Ow zo...dan poppen we gewoon terug :wink: ,maar serieus zijn soort staat laag in het milieu en bajes..
Klik om te vergroten...

Ja ik hoorde dat alle gevangenen even over de dealer heen mochten... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."