Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik het voor de eerste keer rookte (10 puntjes) kreeg ik een licht gevoel in mijn hoofd. Ik werd er rustig van en kon er van slapen. mijn ogen vielen toe zonder dat ik eigenlijk moe was. Ik hing door en zweette ervan.dat gevoel duurde ongeveer 15 min de eerste keer. Omdat ik het toen een fijn gevoel vond rookte ik dezelfde dag nog een aantal keren. Die dag kreeg ik natuurlijk hetzelfde gevoel terug. Ik had overgehouden voor de volgende dag en toen rookte ik opnieuw toen ik wakker werd. Ik heb dat toen een week gedaan. Het gevoel bleef hetzelfde maar ik moest steeds meer en meer gaan roken om hetzelfde effect te krijgen. Na die week was ik dus verslaafd en had ik het alle dagen nodig om te kunnen gaan werken. Na 3 dagen na elkaar te gebruiken kun je wel nog van je zelf stoppen de eerste keren, na verloop van tijd en regelmatig gebruik lukt het niet meer zo goed. Je krijgt dan rillingen, stuiptrekkingen, buikkrampen en overal pijn waardoor je weer opnieuw MOET gebruiken om die symptonen weg te krijgen. Het rare ervan is dat als ik het ging halen en het nog maar in mijn handen had ik al niet meer ziek was. Wat toch wel duidt op geestelijke en lichamelijke verslaving. Na verloop van tijd gebruik je enkel nog maar om niet ziek te worden en te kunnen functioneren. Dat gevoel dat je in het begin hebt verdwijnd na een tijd. Je moet goed weten dat het één van de beste koopste drugs is met een korte tijd om verslaafd te zijn en heel lange tijd (jaren soms) om ermee te kunnen stoppen. Wat in mijn geval geweest is. Ik ben er 7 jaar verslaafd aan geweest, 2 maal opgenomen in het hospitaal en toen onder begeleiding van het cad stilaan afgebouwd heb. Ben er nu al 4 jaar van af en wil dit ook zo houden. Niet te min dat ik er soms nog aan denk, maar de nadelen zijn veel groter dan de voordelen. Binnen de weken verslaafd en 3 jaar heeft het mij gekost met vallen en opstaan om ervan af te geraken. Bezinnen voor je ermee wil beginnen dit is GEEN SPEL Ik raad het niemand aan om het te proberen. groetjes Boyke"