#1
033Amnesia zei:.......... Neem dan gewoon een lijn coke ofzo
In eerste instantie vond ik je stelling zo gek nog niet, maar deze vind ik achterlijk.
Een cocaïne verslaving is nl vergelijkbaar, sterker nog, de meeste coke-addicts die ik ken zijn er slechter aan toe!
Coke heeft momenteel echter nog de naam een "luxe drug" te zijn terwijl bruin er is voor losers.
Imo is dit een "modeverschijnsel" en een zeer groot misverstand hetgeen in de loop der tijd nog wel zal gaan veranderen.
Elke drug is voor losers wanneer je er niet verantwoord mee om kan gaan.
Grr.


thats life