#1
Dan Later ![:wink:]()
Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
BillyBilo zei:Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Lana zei:Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Lana zei:BillyBilo zei:Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Dan zijn jullie allemaal junkies :P![]()
![]()
Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Net als bij coke, de jongelui die van dancefeesten houden enzo, zeggen sos. De oudere/langdurige gebruikers zeggen ´wit´.
BillyBilo zei:een halfje bruin en een halfje wit
voor de gemakzucht, net alsof je langs de bakker gaat toch!
jaja zei:BillyBilo zei:een halfje bruin en een halfje wit
voor de gemakzucht, net alsof je langs de bakker gaat toch!
Versneden of onversneden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."