#1
Loulou,
Ikzelf neem al een paar jaar mijn dosis in 2x.
´s ochtends zodra ik wakker word, en ´s avonds na het werk.
Juist omdat ik ook door de hele dosis ´s ochtends in te nemen ook zo suf kan worden.
Als ik niet hoef te werken vind ik dat altijd wel lekker
, maar tijdens het werk is dat niet echt praktisch!
Naar mijn inziens is zo suf zijn toch een teken van te veel meet tegelijk.
Mijn advies zou zijn probeer het, en kijk hoe het gaat.
alles in 1x heb je geprobeerd, dus zou ik morgenochtend proberen maar de helft in te nemen.
Natuurlijk wel de andere helft meenemen zodat je die alsnog op je werk kunt innemen mocht dit voor jou niet werken!! Kijk het tot de middagpauze aan, en als je denkt dat je meer nodig hebt, dan kun je dan alsnog de 2e helft innemen.
Als ik 1 ding weet is dat dit ontzettend veel kan verschillen van mens tot mens.
Dus kan het ook een kwestie zijn van wennen, en dit duurt bij de 1 wat langer dan bij de ander.
Enigste manier om erachter te komen wat voor jou het beste werkt, is door de verschillende manieren uit te proberen, net zo lang tot je de beste manier gevonden hebt die voor jou werkt.
Mocht het nou blijken dat je met 40 gewoon echt niet toekomt kun je je dosis altijd laten verhogen.
Succes, en laat morgen weten hoe het gegaan is!
Ikzelf neem al een paar jaar mijn dosis in 2x.
´s ochtends zodra ik wakker word, en ´s avonds na het werk.
Juist omdat ik ook door de hele dosis ´s ochtends in te nemen ook zo suf kan worden.
Als ik niet hoef te werken vind ik dat altijd wel lekker
Naar mijn inziens is zo suf zijn toch een teken van te veel meet tegelijk.
Mijn advies zou zijn probeer het, en kijk hoe het gaat.
alles in 1x heb je geprobeerd, dus zou ik morgenochtend proberen maar de helft in te nemen.
Natuurlijk wel de andere helft meenemen zodat je die alsnog op je werk kunt innemen mocht dit voor jou niet werken!! Kijk het tot de middagpauze aan, en als je denkt dat je meer nodig hebt, dan kun je dan alsnog de 2e helft innemen.
Als ik 1 ding weet is dat dit ontzettend veel kan verschillen van mens tot mens.
Dus kan het ook een kwestie zijn van wennen, en dit duurt bij de 1 wat langer dan bij de ander.
Enigste manier om erachter te komen wat voor jou het beste werkt, is door de verschillende manieren uit te proberen, net zo lang tot je de beste manier gevonden hebt die voor jou werkt.
Mocht het nou blijken dat je met 40 gewoon echt niet toekomt kun je je dosis altijd laten verhogen.
Succes, en laat morgen weten hoe het gegaan is!
