#1
Nou bedankt voor de reacties allemaal!
Heb de afwijzing weer doorgegeven aan mijn contactpersoon van de Brijder, die wordt er ook een beetje hopeloos van. Ze heeft de naam, emailadres etc. van betreffende persoon van de VNN en zal het dus maar weer voor me opnemen (poging 5, van haar dan, de mijne niet meegerekend)......
Yep, geen slecht idee. Eigenlijk zijn alle daadwerkelijke afwijzingen per telefoon gegaan, maar ik heb genoeg emailtjes die veelzeggend zijn. Deze heb ik trouwens altijd automatisch doorgestuurd naar de Brijder. Tsja, het is nog het proberen waard om idd de "HQ" van de VNN te benaderen, even uitzoeken waar dat is.
Hoe gaat t trouwens met jou afbouwen Eend? Heb eerlijk gezegd al even niet meer gelezen, ben erg benieuwd!
Dank je voor de tip! Wanneer/ als het zover komt zal ik er zeker aan denken, tis heel belangrijk om een dokter te hebben die aan jou denkt. Heb ik tot nu toe gemerkt!
Die plaatsnamen die je noemt zijn echter heel ver bij mij vandaan (zit nu in Groningen), maar als t niet anders kan is t zeker de moeite waard. Mijn oudste broer staat er zelfs op dat ik zsm daarheen ga en geen tijd meer verspil met de VNN.
Trouwens, iets wat me echt goed doet is: hoe minder hulp ik krijg van de VNN, des te meer krijg ik van familie!
En R@R@, hoe gaat t nu verder met je, sinds je helemaal clean bent??
Tis alweer een lap tekst en ik moet zo werken... Ik hou jullie op de hoogte, dus tot snel!
Mvg de Ooievaar
Heb de afwijzing weer doorgegeven aan mijn contactpersoon van de Brijder, die wordt er ook een beetje hopeloos van. Ze heeft de naam, emailadres etc. van betreffende persoon van de VNN en zal het dus maar weer voor me opnemen (poging 5, van haar dan, de mijne niet meegerekend)......
speeseend zei:Goed bezig, Ooievaar!
Kan je die afwijzing misschien op schrift krijgen? Dan kan je daar mee naar andere instanties. Waarschijnlijk zal het dan wat sneller geregeld kunnen worden. En misschien kan je die bullshit afwijzing dan meezenden met je klacht richting Headquarters VNN?! Het is toch van de gekke dat het allemaal zo moeilijk gaat. Fuck!ng pillenmaffia!! Die Methadonleverancier zal VNN wel een aantrekkelijk voorstel hebben bedongen, zodat beiden er 'beter' van worden.
Yep, geen slecht idee. Eigenlijk zijn alle daadwerkelijke afwijzingen per telefoon gegaan, maar ik heb genoeg emailtjes die veelzeggend zijn. Deze heb ik trouwens altijd automatisch doorgestuurd naar de Brijder. Tsja, het is nog het proberen waard om idd de "HQ" van de VNN te benaderen, even uitzoeken waar dat is.
Hoe gaat t trouwens met jou afbouwen Eend? Heb eerlijk gezegd al even niet meer gelezen, ben erg benieuwd!
Ja gelukkig wel zeg, het is me zelfs 2 weken gelukt het per telefoon te vragen (noodzaak, zat echt in tijdnood). Eerder wou de beste mevrouw dat niet doen en liet me een afspraak maken met de huisarts zelf. Nu zal ik morgen pas weer bellen, ze hebben me voor 2 weken 16 pillen p/d gegeven, maar zit ondertussen op 10 p/d. Iets waar ik me echt goed over voel. Heb de smaak van t afbouwen goed te pakken!Sarori zei:Nou Ooievaar, de enige capabele mens tot nu toe in NL is jouw eigen huisarts gebleken.
r@r@77 zei:Als je toch bij Brijder komt: dr. de Bruin is best pro Temgesic, hij zit wisselend in Alphen, Leiden en Gouda.
Hij is een goede arts die je zelf goed mee laat denken; jouw feestje zeg maar, mits het goed onderbouwd is en je er echt voor gaat, maar dat zit bij jou wel snor geloof ik!
Dank je voor de tip! Wanneer/ als het zover komt zal ik er zeker aan denken, tis heel belangrijk om een dokter te hebben die aan jou denkt. Heb ik tot nu toe gemerkt!
Die plaatsnamen die je noemt zijn echter heel ver bij mij vandaan (zit nu in Groningen), maar als t niet anders kan is t zeker de moeite waard. Mijn oudste broer staat er zelfs op dat ik zsm daarheen ga en geen tijd meer verspil met de VNN.
Trouwens, iets wat me echt goed doet is: hoe minder hulp ik krijg van de VNN, des te meer krijg ik van familie!
En R@R@, hoe gaat t nu verder met je, sinds je helemaal clean bent??
Tis alweer een lap tekst en ik moet zo werken... Ik hou jullie op de hoogte, dus tot snel!
Mvg de Ooievaar
