#1
zowel ggz als vnn lijken niet naar situatie vnan client tekijken , maar naar situatie van medicatie-sponsor.
kwalijke zaak...
kwalijke zaak...
Afghaan-Gek zei:zowel ggz als vnn lijken niet naar situatie vnan client tekijken , maar naar situatie van medicatie-sponsor.
Hehe, mooi gezegdYoro zei:Maintenant t'as ce qui faut pour t'en débarrasser de cette putain d'addiction.
Daar sla je de spijker op z'n kop denk ik, een argument wat ik 1 keer hoorde bij de VNN was dat het gewoon te duur was. Ik hoorde dat die mevrouw zich versprak, want andere keren houden ze je hele andere smoesjes op.Afghaan-Gek zei:zowel ggz als vnn lijken niet naar situatie vnan client tekijken , maar naar situatie van medicatie-sponsor.
Ja inderdaad, zolang moeten klooien hiermee dat 't bijna als een overwinning voeltSarori zei:De aanhouder wint, Ooievaar!
Cigogne zei:Wat mijn ervaringen zijn met Bupe kan ik je nu ook wel vertrellen, het bevalt me zeer goed!
Zelf heb ik nooit Meet gehad dus kan je niets vertellen ter vergelijking, Eend kan dat dan weer beter denk ik. Ik hoop wel voor je dat het zover komt dat je die overgang kan maken en ze hier in NL wat volwassener gaan worden in deze vorm van behandeling.

speeseend zei:Want die kwart tablet slaat volgens de dokter nergens op; het zou alleen nog psychisch zijn, toen ik eenmaal onder de 1,0 mg. per dag kwam.
).



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."