Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ive decided to stop using altogether and would love some friendly realistic advice, for instance what doctors in eindhoven, i can ring for help with short notice these things. sorry for not typing dutch but with sickness creeping not in the mood thanks"
"PLEASE PLEASE HELP ME"
"weet niemand welke huis arts in eindhoven kan bupe uitschrijven, Of subo al die soort gelijk middles, Ik wil zo erg stoppen maar die slaap loos heid en pijn woord ik gek van"
"Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?! Ik weet dat ook nog wel heel goed, soms was ik gewoon zo misselijk ik wist niet wat aan de hand was, bij drinkin was het heel erg bij mij, zou en slukje cola of zo , en bam daar ga ik. Blijf blij dat gebeuert nog steeds, als dat begint niet meer te gebueren, zit je meer aan vast dan eerste. Nou moet ik wat hebben om beetje hunger te krigen. was tot ik zit nou op methadone bij novadic"
"Ook, hoe donker het is, en beter het rolled. better it is... Is al paar jaar dat ik heb goed bruin gehad, is bijna allemal rommel je tegen komt die dagen. heb jullie ooit bruin gehad die rolled met vlame maar zonder vlame krijgt hij soort crystal , net vies glas,.. smaakt ook niet als bruin, meestal is het 100% rip maar soms doet mens het mixin,.. IK HAAT DIE BRUIN!"
"Wie hier zo iets willen uit probeeren samen, of gewoon chillin. [email protected] zou graag mensen willen leren kennen .... en GroteGek"
"Ik woon ergens in eindhoven, ik heb geen tieten maar daar zou wel iemand met tieten bij zijn , maar klinkt gewoon leuk en keertje iemand anders leren kennen .."
"Hoi mensen, Ik ben 23 woon nou vlak bij eindhoven, en ben meer als 3 jaar van bruin af. Tot 6 of zo maanden geleden waaneer mijn oma is dood gegaan, Ben ik weer gaan roken met tegen zin maar heb toch gedaan, Ik ben stom weet ik al lang, Ben begonnin met bruin al op mijn 14de ben jong maar vecht al bijna 10 jaar tegen, Woord gek. Ken niemand anders mijn leeftijd met de zelfd probleem of achter grond,. Ik weet niet wat ik zoek hier, Maar wil gewoon iets tegen iemand zeggen , Ben al zo alleen hier al zo lang, Ik weet niet hoe lang meer ik ken dit volhouden. Ben alweer ziek (eigen keuze) en probeer altijd zo hard, Maar blijv toch stom zijn. Ben ik alleen? Mensen hier zijn anders, Slimmer mischeen ik weet niet meer,. Maar ik hoop ik hoor van jullie Prive Brichten mag ook Als altijd en GroteGek"
"nee niet shag. wat dacht jij lol.... maar ik heb bruin al eerder gerookt dus komt wel goed, ik vind het gewoon gezellig om te kennen babbeling tijdens roken, klaar, ik heb de ruimte etc.. dus waarom niet"
"Dankje, Ik hoop it echt, Ben alweer geripped voor bruin, Stink Junks hier, Ik heb nooit niemand die was al verslaafed ziek laate gaan, Maar blijkbaar hier mensen heeft echt shijt aan, Ik probeer echt, Maar werkt niet perfect,.. Is te hopen dat ik do dit zonder problem. Gewoon nooit niks hier te halen, Ook geen slaap pillen voor te relaxin zonder bruin, Nee ik moet gewoon altijd viese Cold Turkey doen, Krijg ook heel veel ruzie met de vriendin. Maar zij heeft gewoon gelijk. Denk ik maakt uit met haar, Dan hoef zij niet met en junk mee,.. Ik ben niet goed genoeg"