#1
Dag allemaal, de vorige keer dat ik hier was is al weer even geleden en ik zou jullie nog op de hoogte houden hoe mijn zoektocht naar Subutex in NL verloopt.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=20255 Even een geheugensteuntje...
Ondertussen is er veel gebeurt en verandert, maar aan de andere kant ook geen ene moer. Heb een hele goede baan gevonden en daarvoor verhuisd naar een stad in 't noorden.
Toen ik uit Frankrijk wegging zat ik nog op 8mg, maar heb dat meteen gehalveerd zodat ik langer mee kon gaan met de Sub die ik had meegekregen. Gister heb ik de laatste 4mg genomen...
In de afgelopen paar weken dat ik weer in NL ben, heb ik heel veel gedaan een mogelijkheid te vinden de behandeling voor te zetten. Ik zit dus in het noorden en er gebeurde precies wat Eend me zei; ik liep tegen de 'methadondeur'. Bij de VNN (verslavingszorg noord-Nederland) heb ik maar 2 gesprekken gehad: 1 in-take gesprek en daarna met de arts. Die arts probeerde me bijna over te halen op methadon te gaan en wou (kon) me geen Buprenorphine voorschrijven.
Nu ben ik sinds 1 week verhuisd naar mijn huidige woonplaats, wat een andere provincie in 't noorden is, maar heb hier nog steeds te maken met het VNN. Ik ga er dinsdag naar toe, hoop wel dat ze hier wat meer open staan. Ook heb ik iemand bij de Brijder te Haarlem die kan bemiddelen, dus denk dat het allemaal goedkomt.
Ik ben bij mijn oude huisarts geweest, de arts die ik eigenlijk mijn hele leven heb gehad voor ik naar France ging en dus goed ken. Ik had nooit verwacht dat ie zo zou reageren: precies hetzelfde als de VNN arts en ook nog beweren dat ik het zou kunnen verkopen op 't station. Ik heb 'm wel duidelijk kunnen maken dat de nood erg hoog is en vervolgens wou hij me voor 1 week aan Temgesic voorschrijven, om er daarna niets meer mee te maken willen hebben.
Heb 't gister ontvangen, waren erg stressvolle dagen deze week maar alles kwam precies op tijd. Elke ochtend 20 van die tabletten onder de tong t/m zaterdag, in de komende week moet ik echt een oplossing vinden hier in de stad.
Ik vind die houding hier echt onbegrijpelijk, maar heb geluk dat jullie me hier gewezen hebben op de Brijder. Die kunnen me echt helpen, ook al is het maar alleen door te bemiddelen.
Buiten dit alles gaat het me erg goed, ben al een hele tijd van de bruin af en weer even werken/wonen in NL bevalt me prima!!
Groeten Cigogne. (oja, vrolijk pasen).
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=20255 Even een geheugensteuntje...
Ondertussen is er veel gebeurt en verandert, maar aan de andere kant ook geen ene moer. Heb een hele goede baan gevonden en daarvoor verhuisd naar een stad in 't noorden.
Toen ik uit Frankrijk wegging zat ik nog op 8mg, maar heb dat meteen gehalveerd zodat ik langer mee kon gaan met de Sub die ik had meegekregen. Gister heb ik de laatste 4mg genomen...
In de afgelopen paar weken dat ik weer in NL ben, heb ik heel veel gedaan een mogelijkheid te vinden de behandeling voor te zetten. Ik zit dus in het noorden en er gebeurde precies wat Eend me zei; ik liep tegen de 'methadondeur'. Bij de VNN (verslavingszorg noord-Nederland) heb ik maar 2 gesprekken gehad: 1 in-take gesprek en daarna met de arts. Die arts probeerde me bijna over te halen op methadon te gaan en wou (kon) me geen Buprenorphine voorschrijven.
Nu ben ik sinds 1 week verhuisd naar mijn huidige woonplaats, wat een andere provincie in 't noorden is, maar heb hier nog steeds te maken met het VNN. Ik ga er dinsdag naar toe, hoop wel dat ze hier wat meer open staan. Ook heb ik iemand bij de Brijder te Haarlem die kan bemiddelen, dus denk dat het allemaal goedkomt.
Ik ben bij mijn oude huisarts geweest, de arts die ik eigenlijk mijn hele leven heb gehad voor ik naar France ging en dus goed ken. Ik had nooit verwacht dat ie zo zou reageren: precies hetzelfde als de VNN arts en ook nog beweren dat ik het zou kunnen verkopen op 't station. Ik heb 'm wel duidelijk kunnen maken dat de nood erg hoog is en vervolgens wou hij me voor 1 week aan Temgesic voorschrijven, om er daarna niets meer mee te maken willen hebben.
Heb 't gister ontvangen, waren erg stressvolle dagen deze week maar alles kwam precies op tijd. Elke ochtend 20 van die tabletten onder de tong t/m zaterdag, in de komende week moet ik echt een oplossing vinden hier in de stad.
Ik vind die houding hier echt onbegrijpelijk, maar heb geluk dat jullie me hier gewezen hebben op de Brijder. Die kunnen me echt helpen, ook al is het maar alleen door te bemiddelen.
Buiten dit alles gaat het me erg goed, ben al een hele tijd van de bruin af en weer even werken/wonen in NL bevalt me prima!!
Groeten Cigogne. (oja, vrolijk pasen).
