Ach tja.........niet echt tactisch van Vaporizer. Kan het wel hebben hoor....hij zal wel onder invloed zijn geweest ....beetje wazig?! Ha ha....
Maarrrr, daar ben ik weer eens.
Mijn broer is aan de methadon. Helaas kan ik hem al 5 dagen niet meer bereiken. Ik maak me wel zorgen. Hij wilde op eigen houtje stoppen met de methadon en zonder dus gaan afkicken. Hmmmm, ik weet niet of dat zo verstandig is. Ik heb hem geadviseerd om dat eerst te overleggen met de arts/methadonverstrekker. Heb hem nu dus al dagen niet gesproken. Hij neemt zijn telefoon niet meer op. Ik heb het gevoel dat het niet goed gaat! Ik heb gisterenavond de politie van de stad waar hij verblijft gebeld.....niks. Verder nog 1 ziekenhuis gebeld....niks.
Nou ja, hij zal wel weer opduiken?
Vraagje; kun je heroine roken gewoon door shag heen ofzo? Misschien een beetje rare vraag hoor. Mijn broer was laatst bij mij en ging ff roken buiten. Ik kon hem wel zien, maar met zijn rug naar me toe. Naar mijn idee kwam hij stoned weer terug.
Misschien niet belangrijk.....maar als zus hou je alles in de gaten uit bezorgdheid.
Fijne jaarwisseling iedereen en gebruik verstandig (of niet natuurlijk)
ps. Heb vroeger rond mijn 21-24 ste ook het een en ander genuttigd hoor. (xtc, speed, lsd, coke, wiet, paddo's)...ben ook wel eens bij CAD langs geweest. Ben er gelukkig op eigen kracht vanaf gekomen. Heb wel al jaren de nodige psychische ondersteuning voor mezelf (moeilijk mens ben ik) ...en gebruik anti-depressiva....dus helemaal clean ben ik niet!
![:wink:]()