#1
vaporizer zei:LSDmathXtc zei:hallo, het beste wat je kunt doen is met je broer praten over zijn verslaving.
geef hem nooit schuld of verwijten. maar praat er met hem over. misschien zijn hier nog wel leden van het drugsforum die vroeger aan het bruin (heroine) gezeten hebben. mss kan je die personen contacteren voor meer info of tips.
veel sterkte en succes.
mvg Math
kun je heroine in een basepijp of waterpijp roken? en wat zijn daar de ins&outs van?
dit vind ik nou erg..
wat vragen beginnen stellen over heroine in een topic over heroineverslaving binnenin het huisgebeuren..