Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie zou samen een keertje iets roken?

Wie zou samen een keertje iets roken?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie hier zo iets willen uit probeeren samen, of gewoon chillin. [email protected] zou graag mensen willen leren kennen ....


en
GroteGek
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vindt je zo leuk aan met iemand heroine gebruiken? Ik vind opiaten (na ketamine wellicht) echt de minst 'gezellige' drugs. Het liefst lig ik lekker alleen op de bank met m'n ogen dicht, zacht muziekje op en een lekker kopje koffie. :hearteyes:
w
whataboutmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmm .. niet gelukt dus om van spul af te blijven zo te zien..

Ziet er niet naar uit dat ook maar iemand "samen iets wil roken".. misschien Ned leren? :stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie hier zo iets willen uit probeeren samen, of gewoon chillin. [email protected] zou graag mensen willen leren kennen
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je tieten?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xblister zei:
Wat wil je roken? shag?
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahh
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal er over nadenken kabsinliuv
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
maybe :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dubz zei:
Heb je tieten?
Klik om te vergroten...

ik niet in ieder geval :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin: :grin: :grin:
d
delierLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik mischienm wel waar woon je?
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat wil je roken? shag?
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik woon ergens in eindhoven, ik heb geen tieten :) maar daar zou wel iemand met tieten bij zijn , maar klinkt gewoon leuk en keertje iemand anders leren kennen ..
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eindhoven is te ver weg voor mij.anders kwam ik wel.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn tip: Maak er een eenmansaffaire van. Zorg dat je ondubbelzinnig weet wie je bent, dan reduceer je de risico's aanzienlijk. Heroïne met iemand anders zou ik bijvoorbeeld enkel doen in een bordeel, de dosis laag houden en het meisje on top.
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee niet shag. wat dacht jij lol.... maar ik heb bruin al eerder gerookt dus komt wel goed, ik vind het gewoon gezellig om te kennen babbeling tijdens roken, klaar, ik heb de ruimte etc.. dus waarom niet
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgen is de dag, ALS IEMAND WIL MEE DOEN... Laat weten :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
grotegek zei:
Morgen is de dag, ALS IEMAND WIL MEE DOEN... Laat weten :)
Klik om te vergroten...
nee niemand wil
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
grotegek zei:
Morgen is de dag, ALS IEMAND WIL MEE DOEN... Laat weten :)
Klik om te vergroten...

Hoezo maat? Is je Bruin op?
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, Morgen woord ik betaald, ik wil niets voor niks hoor. als ik vraag mee, betaal ik dan tuurlijk ook, gekske

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."