#1
..
alcoholist zei:hahahahahahahahahaha ik heb een kater,nou dat wil je niet weten,maar heb nog nooit zo hard gelachen ,wat een taalgrotegek zei:Sorry als ik regeer zo laat op deze topic, Verget elke keer mij ander email te lezen. Wil nog en keertje met iemand roken, Lekker op folie met kliene vlam. Klinkt goed toch, Als julle rook, doe jullie dan Lines, of gewoon helemal op branden meteen, Word ik altijd gek van als ik zie dat.
Maar each to thier own.
grote gek
hahahahahahahahhXblister zei:Wat wil je roken? shag?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."