Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNALTREXON: HEMEL OF NIET...?

NALTREXON: HEMEL OF NIET...?

45 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag de 6e dag van Naltrexon en mijn darmen zijn helemaal van slag, ook vreselijke pijn, dit voelt niet goed, morgen maar 's ff bellen met de arts. Eten is haast onmogelijk, thee drinken is wel te doen.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dacht al dat je schizo was, omdat schrijfstijl idd wel héél erg verschilt... :wink:

Hoi! :wave:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#3
:')
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 8 jaar geleden naltrexon gekregen na afbouw van methadon en voelde me afschuwlijk! Ik kreeg 50 mg per dag wat veel te veel is volgens mij. Ik ben er mee gekapt na een half jaar pijn en depressie. Bij anderen werkt het misschien wel maar ik vond het niks.

Hier is een interessante link die misschien uitlegt waarom 50 mg bij mij niet werkte: http://www.gazorpa.com/interview.html
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
- bezemwagen zes is op pad -
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#6
? Ik snap m even niet..
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#7
silverfish zei:
? Ik snap m even niet..
Klik om te vergroten...
speeseend is ook niet te volgen :)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#8
Da's ook waar :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je naar de effecten van sommige stoffen kijkt kan je tot de volgende conclusies komen

amfetamine=oorlog
heroine=vrede

planten van de nachtschadefamilie (solanaceae) is de hel
vliegenzwam is de hemel

maar ze zijn allemaal gevaarlijk
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
verslaving kan te maken hebben met pijn of verdriet ofzo
ga in de pijn zitten en ervaar de pijn,, daarna is het over
maar ga niet vluchten met middelen, de pijn blijft dan
meer voelen moet je dan ga je je beter voelen
door gebruik van psychedelica als bv paddestoelen kan je meer voelen en denken.
dit wel enigzins met verlies van controle
als je trippen psychische te zwaar vind probeer dan in trance te gaan met muziek maken of luisteren, dan kom je ook in hoger bewustzijn
verwerk nu alle verdriet en stop met verslaafd zijn aan middelen.
het verdriet blijft daar anders zitten tot aan je dood, en dan word je er als ziel mee geconfronteerd met al die gevoelens.
je moet nu de confrontatie aan gaan met je werkelijke zelf
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#11
silverfish zei:
? Ik snap m even niet..
Klik om te vergroten...

Wat ik er uit op maak is dat hij je een bezem vindt, waarom weet ik ook niet en dan er snel een bezemwagen moet komen om je naar het bezemziekenhuis te brengen. Maar ik vind je echt meer een zwabber, dus wees gerust :grin: :P
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van speed word je Dom.
Van heroine word je slim.
Mischien dat het aan de golflengtes legt
dat je elkaar niet snapt ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
rachna77 zei:
HALLO, IK BEN MOEDER VAN 3 JONGE KINDEREN EN IK HEB ERVARING MET NALTREXON, MAAR NIET AL TE LANG. WIE SLIKT HET (IN VERBAND MET OPIAATVERSLAVING) VANAF 6 MAANDEN OF LANGER? IK GA ER NAMELIJK WEER MEE BEGINNEN OVER EEN DAG OF 10 EN IK HEB HET 4 JAAR GELEDEN WEL GESLIKT, MAAR NAAR MIJN MENING TE KORT OM OVER DE WERKING ERVAN EEN GEFUNDEERD OORDEEL TE KUNNEN GEVEN...
GRAAG JULLIE REACTIE.
RACHNA.
Klik om te vergroten...

Naltrexon is een zuchtremmer, wat bij ons op het werk ook veel toegepast worden. Als je er serieus mee omgaat en het dus serieus slikt dan is het een goed middel. Dan zie ik er clienten goed op functioneren. Maar laat ik eerlijk zijn, helaas zie ik ook veel mensen na verloop van tijd toch weer terug vallen.
Kortom, naltrexon alleen is niet genoeg. Zoek ook hobby's zodat je de tijd om krijgt, en niet met de "opiaten" in je hoofd blijft lopen.

Inmiddels zes weken verder, hoe werkt het rachna?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nu implantaat (zie nieuw onderwerp), dank voor belangstelling! Enne: wat een rare reacties van mensen over kassa's en bezemwagens! Strange world...
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi R@r@, heb je een mailtje gestuurd.
Groeten, Silver

Meer info over naltrexone door en voor gebruikers op dit (Engelse) forum:
http://forum.opiophile.org/showthread.p ... naltrexone
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#16
De oude link werkt niet meer, hier is een andere waar het interview ook in staat.
Hieronder de belangrijkste quote die uitlegt waarom naltrexone in hoge doseringen (zoals 50 mg) bij sommige mensen juist averachts kan werken. Daarom gebruiken ze tegenwoordig vaak LDN (Low Dose Naltrexon: 3 tot 5 mg)

Dr. Bihari: Well, we were treating heroin addicts, and in 1984 a new drug for the
treatment of addiction came out. It was called Naltrexone, and it was designed to
block the heroin “high”and it was a flop. I used it for a lot of patients, as did most
addiction doctors across the country. At 50 milligrams a day, it made people feel
terrible. Not that it blocked the heroin so much as it blocked their own endorphins,
which is a source of our sense of well-being, so that people couldn’t sleep.

Dr. Kokayi: Your own opium, basically.

Dr. Bihari: Right. Your own equivalent. That’s what heroin is. And I knew from
work that had been done by the National Institute on Drug Abuse in developing the
drug that it had the ability to trigger the body into making more endorphins, but at the
high 50 milligram dosage, the dose was too high. It blocks those endorphins.


Hier is het hele interview:
http://sclerotics.wordpress.com/2008/07 ... dr-bihari/
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gaat nu beter. Ik heb het implantaat nu bijna een maand in mijn buik.

Eerste 2 weken waren een hel (niet door de intensiteit van alles, maar met name door de duur): dag en nacht matig afkicken, stemmingswisselingen, spier- en gewrichtspijn (was het ergste met de zorg voor 3 kinderen...). En de laatste 2 weken: spieren en gewrichten blijven gevoelig/pijnlijk met af en toe uitschieters naar boven, stemming erg goed (IK BEN VRIJ!!! MIJN GEEST IS VRIJ!!! MIJN LIJF IS VRIJ!!!), maar elke ochtend word ik nog ziek wakker (koud, rillen, strontsjagrijnig, diarree etc.) wat overigens na toeletbezoek en hete douche over is.
Sinds paar dagen erge jeuk bij implantaat, volgens arts allergische reactie.

Ik las van alles over endorfinen die met Naltrexon niet meer aangemaakt zouden worden, nou, daar merk ik dus niets van; ik geniet van alles: kinderen, eten, werk, seks met mn man :grin: , nee, met mijn limbisch systeem zit het wel goed!).

Toch denk ik nu al: na dit implantaat wil ik geen Nal-pillen, want ik wil zo graag helemaal medicijnvrij..., dan ben ik echt VRIJ, maar dat is dus de valkuil...

Iemand die dit herkent? Zo van: ik heb geen trek, dus laat die Naltrexon maar zitten, wat dus een paradox is: ik heb immers geen trek DOOR de Naltrexon..

Maar kut, ik ben dus niet vrij, ik ben namelijk afhankelijk van Naltrexon, waarvan ze niet eens alle effecten op lange termijn kennen...

IK WIL VRIJ ZIJN, HELEMAAL, TOTALLY AND COMPLETELY...

groetjes, Rara. :wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pff.. Heroine is een gevaarlijk goedje zeg. Lijkt me helemaal kut om afhankelijk te zijn van medicijnen met zo'n afkick. Ben je nou voor de rest van je leven aan de medicijnen of is er ooit een dag waarop je ermee kan stoppen?
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi R@r@
Ik heb je een berichtje gestuurd. Ik zou niet stoppen met naltrexon nu het zo goed gaat. Geef het ruim de tijd, echt, een terugval is zo gebeurd. Je bent geweldig bezig trouwens. Echt, volhouden!
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben er alweer mee gestopt, voel me toch te veel "junk" als ik het wel slik. Ik weet het, het is geen opiaat, maar de gedachte: "Zolang als je het slikt, heb je het kennelijk nodig en zolang je niet zonder Nal kunt, ben je dus een junk..." laat me maar niet los.

Ik weet rationeel ook wel dat het onzin is, maar ik voel me zo goed nu. Ik heb helemaal geen trek. Ik wil zo graag vergeten dat ik junk (= nooit helemaal VRIJ) was...

Dus: nee, ik slik het niet meer, maar zou dat denk ik wel moeten doen. (In mijn tas zit een klein potje Nal met 10 pillen, voor noodgevallen, zoals afgelopen donderdag...)

Groetjes, R@r@ :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."