Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNALTREXON: HEMEL OF NIET...?

NALTREXON: HEMEL OF NIET...?

45 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
was er hier trouwens niet iemand die helemaal happy was met zn implantaat? rob oid?
Klik om te vergroten...

Dat was ik, nou niet meer dus!!! Laat dat duidelijk zijn...

R@r@ :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
r@r@77 zei:
[b:3k76m00c]speeseend[/b] also known as AKA1 alias ArieKAnarie zei:
was er hier trouwens niet iemand die helemaal happy was met zn implantaat? rob oid?
Klik om te vergroten...

Dat was ik, nou niet meer dus!!! Laat dat duidelijk zijn...

R@r@ :wave:
Klik om te vergroten...
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nee er was nog iemand .. iemand die ook nog eens is teruggevallen volgens mij was dat echt rob ofzo :tongueout:

kan ook zijn dat die nalt slikte en daar zo happy mee was hoor, geheugen is wat roestig de laatste weken :wink:

:wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mjuh het geheugen doet het ook nog wel heel goed op zich ..

alleen de vlinders in de buik die storen daar wel eens op zeg maar :hearteyes: altijd fijn tenslotte .. een nieuwe vriendin na een jammerlijke en flink naar gelopen scheiding en het eeuwige gevecht wat daar schijnbaar bij komt..

hmmzz zo gezien is roest helemaal niet zo erg. :mrgreen:

:wave:

en wist je trouwens r@r@ dat er in heel veel plekken in rotterdam gewoon bergen kanaries en parkieten leven, die geheel verwilderd zijn .. hun ouders zijn ooit eens ontsnapt en ze hebben zich voortgepland in het wild ... bij mn ouders zitten er bergen op het stukje groen in hun wijk.

maar je hebt wel gelijk .. ik ben een koukleum, alleen hou ik zoveel van nederland dat ik hier nooit weg zou willen gaan. Dan maar kikkeren :rock:

:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En Eend alias Ariekanarie alias AKA_1: Merk je nu idd dat je anders schrijft bij je vriendin?

En als dat zo is: wat zegt dat over jou? :wink:

Hoi! :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
ow god, ik maakte toen een grapje; ik ben eend alias speeseend :) grapje omdat je een bericht quote, terwijl dit Ome Arie was, niet De Eend.

Ik ben Eend, Arie is Arie :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
aaiiit!!

Neemt niet weg dat Arie een beetje skitsoo is geworden. Misschien net zo als Eend en Speeseend?!
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee, mijn volgende stap gedaante is E.
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lollll

en ik heb meestal wel vrij lange relaties anders vind ik het de moeite niet waard :) beetje in de rondte neuken kan tenslotte ook prima zonder een relatie dus daar hoef ik het niet voor te doen :tongueout:

dus aka2 zal zeker niet van mij afkomen :) alhoewel ... ik moet dr nog steeds heel wat vertellen over mn levensverhaal, en daarvan staat er hier best wat, dus misschien moet ik dr maar hier laten lezen ofzo :wink:
nu heb ik niet het gevoel dat ze daarvan gillend zal wegrennen, daarvoor ben ik teveel een flapuit en een verteller, dus grotendeels kent ze de grove lijnen wel majah tis nou eenmaal soms best confronterend om een vriendje te krijgen met een dope/crimi verleden, dus je weet maar nooit tenslotte


en r@r@ .. ik moet nog gaan teruglezen, maar ik merk wel dat omdat ik het hier drukker heb ik minder en korter reageer en dat ik hier meer de neiging heb om sarcastisch/ironisch te reageren op onzin of intense ignorence ..

Meestal is dat trouwens toch in andere subfora, hier in opiaten valt het me op dat wij het met ons 'vaste groepje' toch wel erg zoetsappig zijn soms :) op een goede manier btw ...
op de 1 of andere manier zie ik hier meer oprechtheid en medeleven dan in sommige andere subfora waar de vastere reaguurders wat jonger zijn en voor wie het ego en het plaatje naar de buitenwereld nog enorm belangrijk zijn. En ze dus gewoon nog niet zo veel hebben meegemaakt over het algemeen.

dus ja ik zie wel verschil op het eerste gezicht, maar aangezien ik nog geen nacht echt slecht heb geslapen als ik bij dr was, heb ik ook nog niet echt teruggelezen :)

kheb met een grote grijns je afkickverhaal en je gehyper aangekeken :) behalve oprecht blij voor je, voel ik zelfs een vorm van misplaatste trots voor dat zooitje ongeregeld hier :) Glad 2 B a part of it :)

:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
AkA_1 zei:
kheb met een grote grijns je afkickverhaal en je gehyper aangekeken :) behalve oprecht blij voor je, voel ik zelfs een vorm van misplaatste trots voor dat zooitje ongeregeld hier :) Glad 2 B a part of it :)
Klik om te vergroten...

Ik zie idd verschil, wij vrouwen zijn er namelijk een kei in om mannen te leren praten over hun gevoelens :wink: , dit is de eerste keer dat ik dat bij jou zie, mijn "verzorgingsreceptoren" worden nu enorm aangeraakt!!! Woman power!

Ik stuiter nog steeds behoorlijk. Was vanmiddag erg boos op mijn man, er kwam nl. heel vervelende post van één of andere Ziektenkostenverzekeraar van tig jaar geleden met een rekening van 1100,- euro en daar ging ik dus weer met mn "vrouwenenafkickemo". Ik belde mijn moeder: "Hij bekijkt het maar! Ik ga scheiden, hij kan het heen en weer krijgen!"

Vervolgens schoot ik 's avonds weer in de volgende emo: er kwam een vriendinnetje van mijn zoontje eten bij ons, zoals vaker, allebei 9 jaar oud, en het was zó gezellig! We hadden erg veel lol (ik zette spontaan op Youtube dragosta din tei, ja dat vreselijke liedje van 2004 (Numa Numa), op en liet mijn lichaam al dansend alle hoeken van de kamer zien), zij lachen, ik lachen :grin: ...

En ik moest me inhouden om niet te huilen van geluk: daar zaten mijn kindertjes, helemaal gelukkig te zijn...

En toen mijn man net belde, was ik boos en gelukkig tegelijk. Maar het mag, want ik ben .... jawel: morgen 3 weken volledig clean!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockband: :rock: :rockband: :rockband:

Enne... het implantaat laat ik zitten; ik zal ze GVD eens ff wat laten zien! GIRL POWER (maardan de échte!) :wink:

Hoi! :wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb eigenlijk nooit zo'n moeite gehad met mezelf te uiten :tongueout: alleen doe ik dat minder op papier zeg maar :wink:

maar volgens mn dinnetjes ben ik wel flink verwijfd, alleen dan met een boevenkop, dus misschien ligt het daaraan :wink:

:grin:
S
SasexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi!

Een korte vraag: waar heb je Naltrexone implantaat gekregen en wat kostte die toen?

Dank je en sucess!


r@r@ zei:
Het gaat nu beter. Ik heb het implantaat nu bijna een maand in mijn buik.

Eerste 2 weken waren een hel (niet door de intensiteit van alles, maar met name door de duur): dag en nacht matig afkicken, stemmingswisselingen, spier- en gewrichtspijn (was het ergste met de zorg voor 3 kinderen...). En de laatste 2 weken: spieren en gewrichten blijven gevoelig/pijnlijk met af en toe uitschieters naar boven, stemming erg goed (IK BEN VRIJ!!! MIJN GEEST IS VRIJ!!! MIJN LIJF IS VRIJ!!!), maar elke ochtend word ik nog ziek wakker (koud, rillen, strontsjagrijnig, diarree etc.) wat overigens na toeletbezoek en hete douche over is.
Sinds paar dagen erge jeuk bij implantaat, volgens arts allergische reactie.

Ik las van alles over endorfinen die met Naltrexon niet meer aangemaakt zouden worden, nou, daar merk ik dus niets van; ik geniet van alles: kinderen, eten, werk, seks met mn man :grin: , nee, met mijn limbisch systeem zit het wel goed!).

Toch denk ik nu al: na dit implantaat wil ik geen Nal-pillen, want ik wil zo graag helemaal medicijnvrij..., dan ben ik echt VRIJ, maar dat is dus de valkuil...

Iemand die dit herkent? Zo van: ik heb geen trek, dus laat die Naltrexon maar zitten, wat dus een paradox is: ik heb immers geen trek DOOR de Naltrexon..

Maar kut, ik ben dus niet vrij, ik ben namelijk afhankelijk van Naltrexon, waarvan ze niet eens alle effecten op lange termijn kennen...

IK WIL VRIJ ZIJN, HELEMAAL, TOTALLY AND COMPLETELY...

groetjes, Rara. :wave:
Klik om te vergroten...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi!

Een korte vraag: waar heb je Naltrexone implantaat gekregen en wat kostte die toen?

Dank je en sucess!
Klik om te vergroten...

Hoi Sasex,

Eerste implantaat wordt volledig door verzekeraar vergoed, tweede keer en alle keren erna kosten geloof ik 300,- euro (waarvan je 1/3 weer kan aftrekken via Belastingdienst).

Je kan je melden bij Miroya, Amersfoort.

Ik heb er nog steeds therapie (al bestaat dat nu, na een jaar, enkel nog uit af een toe een telefoongesprek, maar één en ander is volledig afhankelijk van jouw doelen, voortgang etc.).

Ik gebruik al lang geen Naltrexon meer, ben nu bijna 8 maanden clean, ik heb geen enkele vorm van medicatie, maar ze helpen mij nog steeds als ik even emotioneel vastloop.

De therapeuten zijn zéér kundig, maar dat is mijn mening!
Samen met Arta (Antroposofisch) zeker mijn favoriet van alle verslavingszorg (zeker in vergelijking met bijv. Parnassia of Parnassia's Emilie Hoeve :kots: ...)

Je kan bellen:
033-4220970.

Suc6! :wave:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben afgelopen dinsdag begonnen met Naltrexon (25 mg p/d) erg misselijk en heb daardoor niet zo'n behoefte om wat anders te nemen. Rook 's avonds wel wat hasj (in overleg met arts), maar dat doet de misselijkheid niet afnemen. Hemel vind ik het nog niet, misschien komt dat nog.. :wink:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag de 6e dag van Naltrexon en mijn darmen zijn helemaal van slag, ook vreselijke pijn, dit voelt niet goed, morgen maar 's ff bellen met de arts. Eten is haast onmogelijk, thee drinken is wel te doen.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Roestig? Kanaries horen ook lekker in de zon te zitten, dit koude kikkerlandje is niets voor hen! :grin:

Hoi! :wave:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#17
En nu is het nog slechts wachten op de echte AKA_2... :P
Wil die NU opstaan?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HALLO, IK BEN MOEDER VAN 3 JONGE KINDEREN EN IK HEB ERVARING MET NALTREXON, MAAR NIET AL TE LANG. WIE SLIKT HET (IN VERBAND MET OPIAATVERSLAVING) VANAF 6 MAANDEN OF LANGER? IK GA ER NAMELIJK WEER MEE BEGINNEN OVER EEN DAG OF 10 EN IK HEB HET 4 JAAR GELEDEN WEL GESLIKT, MAAR NAAR MIJN MENING TE KORT OM OVER DE WERKING ERVAN EEN GEFUNDEERD OORDEEL TE KUNNEN GEVEN...

GRAAG JULLIE REACTIE.

Rara :wave: .
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lees dat het is om van een alcoholverslaving af te komen. Ik heb daar totaal geen ervaring mee. Succes met de afkick. :wave:


p.s. Zit je caps lock vast geroest?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
HET IS EEN TREKREMMER. IK MAG AANNEMEN DAT JE AL VAN DE OPIATEN AF BENT VOOR MINIMAAL TIEN DAGEN?

edit:

LEES NU NET JE ANDERE VERHAALTJE. jE WEET HET ALLEMAAL AL!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."