Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNALTREXON: HEMEL OF NIET...?

NALTREXON: HEMEL OF NIET...?

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je voelt je zo ''junk'' als jij zelf toelaat.

Ik voelde me nooit ''junk''. Gelukkig maar, anders zou ik helemaal niets meer doen, in deze maatschappij.

Verder zie ik zeker een moment zonder Buprenorfine. De Benzo's zijn er nu ook al een paar weken vanaf, na het bijna drie jaar te hebben gebruikt.

Die laatste pil is volgens mijn arts psychisch. Volgens mij is dit voor een gedeelte mogelijk. Misschien ben ik er nog niet helemaal aan toe om zonder iets door het leven te gaan. Wil ik mezelf nog afhankelijk voelen. Nou ja, hoe dan ook, het zal eens stoppen, mijn gebruik van surrogaat-Hero of welk Opiaat(achtig) middel ook.

Gr.,

Eend
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb even goed naged8 over "wel/niet junk voelen". Ik heb toch zitten overdrijven, zie ik nu. Een echte junk voel ik me niet, net als jij. Maar het gaat mij om het vrij zijn!

Ik heb jaren aan 2,5 mg Meet of 0,2 mg. Temgesic etc. gezeten en ik kon nooit helemaal accepteren dat ik verslaafd was.

Verslaafd= gevangen. Zo werkte het voor mij...

Hoihoi! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewijzigd advies vanuit mijn, persoonlijke ervaring: NEEM GEEN IMPLANTAAT!!!!!!!!!!!
IK HEB M ZATERDAG VOOR 2E KEER IN HALF JAAR (VOOR 8 WEKEN) GEKREGEN, ALLES WERD ZONDAG HELEMAAL DIK, ROOD EN PIJNLIJK. IK D8 AAN EEN ONTSTEKING. Bleek bij huisarts een hematoom te zijn (= bloeduitstorting, zeg maar onderhuidse blauwe plek). Mijn hele rechterbeen staat stijf, alles tintelt en ik voel me KUT... (nee, niet "mijn", maar "me", hé Yoro! :grin: )

Hoi! :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#4
r@r@77 zei:
Mijn hele rechterbeen staat stijf, alles tintelt en ik voel me KUT... (nee, niet "mijn", maar "me", hé Yoro! :grin: )
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: jezelf kut voelen is zeer zeker de minst leuke van de twee opties :grin:
Het advies is helder: GEEN implantaat!
:wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
het begint met een naltrexon implantaat en voor je het weet heb je een lekker RFID chip in je been :sunglasses:

:wave:

was er hier trouwens niet iemand die helemaal happy was met zn implantaat? rob oid?

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
AkA_1 zei:
het begint met een naltrexon implantaat en voor je het weet heb je een lekker RFID chip in je been :sunglasses:

:wave:

was er hier trouwens niet iemand die helemaal happy was met zn implantaat? rob oid?

:wave:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."