#1
Je voelt je zo ''junk'' als jij zelf toelaat.
Ik voelde me nooit ''junk''. Gelukkig maar, anders zou ik helemaal niets meer doen, in deze maatschappij.
Verder zie ik zeker een moment zonder Buprenorfine. De Benzo's zijn er nu ook al een paar weken vanaf, na het bijna drie jaar te hebben gebruikt.
Die laatste pil is volgens mijn arts psychisch. Volgens mij is dit voor een gedeelte mogelijk. Misschien ben ik er nog niet helemaal aan toe om zonder iets door het leven te gaan. Wil ik mezelf nog afhankelijk voelen. Nou ja, hoe dan ook, het zal eens stoppen, mijn gebruik van surrogaat-Hero of welk Opiaat(achtig) middel ook.
Gr.,
Eend
Ik voelde me nooit ''junk''. Gelukkig maar, anders zou ik helemaal niets meer doen, in deze maatschappij.
Verder zie ik zeker een moment zonder Buprenorfine. De Benzo's zijn er nu ook al een paar weken vanaf, na het bijna drie jaar te hebben gebruikt.
Die laatste pil is volgens mijn arts psychisch. Volgens mij is dit voor een gedeelte mogelijk. Misschien ben ik er nog niet helemaal aan toe om zonder iets door het leven te gaan. Wil ik mezelf nog afhankelijk voelen. Nou ja, hoe dan ook, het zal eens stoppen, mijn gebruik van surrogaat-Hero of welk Opiaat(achtig) middel ook.
Gr.,
Eend
