Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNALTREXON: HEMEL OF NIET...?

NALTREXON: HEMEL OF NIET...?

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#1
En nu is het nog slechts wachten op de echte AKA_2... :P
Wil die NU opstaan?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HALLO, IK BEN MOEDER VAN 3 JONGE KINDEREN EN IK HEB ERVARING MET NALTREXON, MAAR NIET AL TE LANG. WIE SLIKT HET (IN VERBAND MET OPIAATVERSLAVING) VANAF 6 MAANDEN OF LANGER? IK GA ER NAMELIJK WEER MEE BEGINNEN OVER EEN DAG OF 10 EN IK HEB HET 4 JAAR GELEDEN WEL GESLIKT, MAAR NAAR MIJN MENING TE KORT OM OVER DE WERKING ERVAN EEN GEFUNDEERD OORDEEL TE KUNNEN GEVEN...

GRAAG JULLIE REACTIE.

Rara :wave: .
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lees dat het is om van een alcoholverslaving af te komen. Ik heb daar totaal geen ervaring mee. Succes met de afkick. :wave:


p.s. Zit je caps lock vast geroest?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
HET IS EEN TREKREMMER. IK MAG AANNEMEN DAT JE AL VAN DE OPIATEN AF BENT VOOR MINIMAAL TIEN DAGEN?

edit:

LEES NU NET JE ANDERE VERHAALTJE. jE WEET HET ALLEMAAL AL!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
AFDELING HOUDBAAR KASSA 2 ALSJEBLIEFT, AFDELING HOUDBAAR!
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#6
:')
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 8 jaar geleden naltrexon gekregen na afbouw van methadon en voelde me afschuwlijk! Ik kreeg 50 mg per dag wat veel te veel is volgens mij. Ik ben er mee gekapt na een half jaar pijn en depressie. Bij anderen werkt het misschien wel maar ik vond het niks.

Hier is een interessante link die misschien uitlegt waarom 50 mg bij mij niet werkte: http://www.gazorpa.com/interview.html
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
- bezemwagen zes is op pad -
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#9
? Ik snap m even niet..
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
silverfish zei:
? Ik snap m even niet..
Klik om te vergroten...
speeseend is ook niet te volgen :)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#11
Da's ook waar :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je naar de effecten van sommige stoffen kijkt kan je tot de volgende conclusies komen

amfetamine=oorlog
heroine=vrede

planten van de nachtschadefamilie (solanaceae) is de hel
vliegenzwam is de hemel

maar ze zijn allemaal gevaarlijk
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
verslaving kan te maken hebben met pijn of verdriet ofzo
ga in de pijn zitten en ervaar de pijn,, daarna is het over
maar ga niet vluchten met middelen, de pijn blijft dan
meer voelen moet je dan ga je je beter voelen
door gebruik van psychedelica als bv paddestoelen kan je meer voelen en denken.
dit wel enigzins met verlies van controle
als je trippen psychische te zwaar vind probeer dan in trance te gaan met muziek maken of luisteren, dan kom je ook in hoger bewustzijn
verwerk nu alle verdriet en stop met verslaafd zijn aan middelen.
het verdriet blijft daar anders zitten tot aan je dood, en dan word je er als ziel mee geconfronteerd met al die gevoelens.
je moet nu de confrontatie aan gaan met je werkelijke zelf
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
silverfish zei:
? Ik snap m even niet..
Klik om te vergroten...

Wat ik er uit op maak is dat hij je een bezem vindt, waarom weet ik ook niet en dan er snel een bezemwagen moet komen om je naar het bezemziekenhuis te brengen. Maar ik vind je echt meer een zwabber, dus wees gerust :grin: :P
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van speed word je Dom.
Van heroine word je slim.
Mischien dat het aan de golflengtes legt
dat je elkaar niet snapt ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
rachna77 zei:
HALLO, IK BEN MOEDER VAN 3 JONGE KINDEREN EN IK HEB ERVARING MET NALTREXON, MAAR NIET AL TE LANG. WIE SLIKT HET (IN VERBAND MET OPIAATVERSLAVING) VANAF 6 MAANDEN OF LANGER? IK GA ER NAMELIJK WEER MEE BEGINNEN OVER EEN DAG OF 10 EN IK HEB HET 4 JAAR GELEDEN WEL GESLIKT, MAAR NAAR MIJN MENING TE KORT OM OVER DE WERKING ERVAN EEN GEFUNDEERD OORDEEL TE KUNNEN GEVEN...
GRAAG JULLIE REACTIE.
RACHNA.
Klik om te vergroten...

Naltrexon is een zuchtremmer, wat bij ons op het werk ook veel toegepast worden. Als je er serieus mee omgaat en het dus serieus slikt dan is het een goed middel. Dan zie ik er clienten goed op functioneren. Maar laat ik eerlijk zijn, helaas zie ik ook veel mensen na verloop van tijd toch weer terug vallen.
Kortom, naltrexon alleen is niet genoeg. Zoek ook hobby's zodat je de tijd om krijgt, en niet met de "opiaten" in je hoofd blijft lopen.

Inmiddels zes weken verder, hoe werkt het rachna?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb nu implantaat (zie nieuw onderwerp), dank voor belangstelling! Enne: wat een rare reacties van mensen over kassa's en bezemwagens! Strange world...
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi R@r@, heb je een mailtje gestuurd.
Groeten, Silver

Meer info over naltrexone door en voor gebruikers op dit (Engelse) forum:
http://forum.opiophile.org/showthread.p ... naltrexone
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#19
De oude link werkt niet meer, hier is een andere waar het interview ook in staat.
Hieronder de belangrijkste quote die uitlegt waarom naltrexone in hoge doseringen (zoals 50 mg) bij sommige mensen juist averachts kan werken. Daarom gebruiken ze tegenwoordig vaak LDN (Low Dose Naltrexon: 3 tot 5 mg)

Dr. Bihari: Well, we were treating heroin addicts, and in 1984 a new drug for the
treatment of addiction came out. It was called Naltrexone, and it was designed to
block the heroin “high”and it was a flop. I used it for a lot of patients, as did most
addiction doctors across the country. At 50 milligrams a day, it made people feel
terrible. Not that it blocked the heroin so much as it blocked their own endorphins,
which is a source of our sense of well-being, so that people couldn’t sleep.

Dr. Kokayi: Your own opium, basically.

Dr. Bihari: Right. Your own equivalent. That’s what heroin is. And I knew from
work that had been done by the National Institute on Drug Abuse in developing the
drug that it had the ability to trigger the body into making more endorphins, but at the
high 50 milligram dosage, the dose was too high. It blocks those endorphins.


Hier is het hele interview:
http://sclerotics.wordpress.com/2008/07 ... dr-bihari/
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dacht al dat je schizo was, omdat schrijfstijl idd wel héél erg verschilt... :wink:

Hoi! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."