ik heb dus gisteren bij de dokter zolpidemtartraat "gekregen"( bijna 1 euro per pil)
maar de reden van mijn slaapgebrek heeft me zooooveel meer gekost dat het me niet kan schelen.
ik heb geweldig geslapen van 00.30 tot 9.00! het is een inslaper maar ik ben een paar x wakker geworden en op eigen kracht weer ingeslapen en geen zwaar hoofd bij het wakker worden.
volgens de huisarts is het niet verslavend,(ik mag het 5 x in de week gebruiken) valt het zeker niet onder de benzogroep, krijg je als je er mee stopt geen rebound effect en wordt het vooral gebruikt bij mensen die last hebben van een jetlag of ploegendiensten draaien.
ik hoop dat hij gelijk heeft, ik heb er hier wat over gelezen en de meningen over het wel of niet verslavend zijn van dit middel lopen uiteen, ik vertrouw maar op de dok.
enorme afrader is slapen op de dag, al denk je soms dat ieder uurtje slaap meegenomen is, het ontregelt je biologische klok helemaal en dat is toch iets wat je lichaam zelf weer moet corrigeren, dat kost tijd.
in mijn geval met 24 jaar chemie in lijf en hoofd hoef en mag ik niet verw88 dat melatonine gelijk helpt.
in de eerste weken van mijn afkick zit zat ik de uren aan het tellen en als dat er 24 zijn is dat erg veel hoor maar nu inmiddels 16 dgn op 0 voel ik me lichamelijk al veel beter en als ik dan ook nog eens goed kan slapen af en toe kan dat er alleen maar op vooruitgaan.
af en toe een paar n88 wakker is kut maar als je je niet meer zo gammel bent is het te doen hoor! alles went
lieve r@, ik was al van plan het hier te posten, ik wilde ff de n8 afw88
hele dikke X van mij
