#1
joolie-ah zei:dag allemaal,
joolie-ah zei:dag allemaal,
, maar mijn geduld is dus zo zachtjes aan op; ik wil GVD weer slapen! 

r@r@77 zei:Thanx voor alle berichten. Mijn huisarts heeft al Melatonine voorgechreven, ik ga het maandag ophalen bij de apotheek.
Enige kutte was dat ik weer een dealertje tegenkwam die luid en duidelijk (helemaal dronken, stoned en stijf van de coke) liet merken dat hij me nog kende...

idd erg knap dat je (zelfs na een paar drankjes) die dealer afgwimpeld heb.
Goed bezig meid, daar mag je jezelf erg dankbaar voor zijn!![]()
Hoeveel mg/dag heb je trouwens voorgeschreven gekregen van je huisarts?
We horen het wel hé.


Yoro zei:Sterkte morgenochtend meid, ga niet te laat naar bed en probeer een paar uurtjes slaap te pakken voor je morgen aan je dodemansloop begint![]()
Begin vooral heel rustig!!
Dan kan je lichaam langzaam weer wennen aan bewegingen buiten de slaapkamer![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."