#1
ZO, ik ben weer helemaal op de hoogte van do's and dont's
Ik ben gelukkig opgegroeid met een oudere zus, dus ben ik al helemaal bekend met de gedachtengang van de gemiddelde vrouw. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Opgroeien met een oudere zus geeft veel ervaring en inzicht op de gedachtengang van een vrouw...
Mijn zus zou trouwens niets liever willen dan een lieve vriendin voor mij, en dus voor haar een leuke schoonzus. Ik word dus nog steeds wekelijks op de hoogte gehouden van allerlei tips, en vooral wat erg fout is, en ik dus vooral nooit moet doen.
Daarbij komen zowat alle punten aan bod, die jij ook opnoemt Ra.
Ik heb me het afgelopen jaar dan ook best aangepast qua kleding, en verzorging.
Een heleboel nieuwe kleren (samen met mijn zus aan het shoppen geweest).
Geen shirts meer zonder mouwen (enkel op het strand ofzo).
geen v-hals (staat bij mij niet) maar alleen strakke ronde hals shirts.
Stralende lach (van de buitenkant tenminste) frisse adem (altijd smints op zak).
van die 3/4 sokken voor onder een korte broek, géén witte sportsokken meer, en blote voeten bij open schoenen. Geen witte Nike's meer, maar donkere Pumatjes en een paar nette zwarte prada's. Met zwarte herensokken dus
Geen nagels meer bijten (want dat heb ik altijd héél veel gedaan).
Dus nu zien de nageltjes er altijd netjes geknipt uit, en zonder zwarte randjes eronder.
Nog wel een goude ketting, maar altijd ónder mijn shirt, en niet zó'n megadikke koningsketting, maar ook niet zo'n nichterig flinterdun kettinkje.
een middelmaat 18 karaats goud met wit goud, simpele schakel, en net lang genoeg om over het hoofd aan te trekken. veel lekkere luchtjes, geen overdreven walm, maar wel lekker ruiken.
Al bij al ben ik dus al best veranderd volgens het gemiddelde vrouwenblad dus.
Was in het begin even wennen, maar nu voel ik me er prima op m'n gemak mee.
Het enige waardoor ik me nog niet helemaal lekker in mijn vel voel is het ondergewicht.
Dat bedoelde ik eigenlijk waardoor ik er uit zie als een levend lijk.
Natuurlijk zoals jullie zeggen past er op ieder potje een deksel, en zijn er genoeg vrouwen die op tengere mannen vallen. Toch voel ik mezelf er niet lekker bij.
Maar dat zal in de komende maanden/jaren vanzelf bijtrekken.
Mijn eetlust is nu al 2x zo groot dan een half jaar geleden.
Ik verwacht ná de afkickperiode dan ook weer zo op mijn normale gewicht te zitten.![:)]()
Ik ben gelukkig opgegroeid met een oudere zus, dus ben ik al helemaal bekend met de gedachtengang van de gemiddelde vrouw. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Opgroeien met een oudere zus geeft veel ervaring en inzicht op de gedachtengang van een vrouw...
Mijn zus zou trouwens niets liever willen dan een lieve vriendin voor mij, en dus voor haar een leuke schoonzus. Ik word dus nog steeds wekelijks op de hoogte gehouden van allerlei tips, en vooral wat erg fout is, en ik dus vooral nooit moet doen.
Daarbij komen zowat alle punten aan bod, die jij ook opnoemt Ra.
Ik heb me het afgelopen jaar dan ook best aangepast qua kleding, en verzorging.
Een heleboel nieuwe kleren (samen met mijn zus aan het shoppen geweest).
Geen shirts meer zonder mouwen (enkel op het strand ofzo).
geen v-hals (staat bij mij niet) maar alleen strakke ronde hals shirts.
Stralende lach (van de buitenkant tenminste) frisse adem (altijd smints op zak).
van die 3/4 sokken voor onder een korte broek, géén witte sportsokken meer, en blote voeten bij open schoenen. Geen witte Nike's meer, maar donkere Pumatjes en een paar nette zwarte prada's. Met zwarte herensokken dus
Geen nagels meer bijten (want dat heb ik altijd héél veel gedaan).
Dus nu zien de nageltjes er altijd netjes geknipt uit, en zonder zwarte randjes eronder.
Nog wel een goude ketting, maar altijd ónder mijn shirt, en niet zó'n megadikke koningsketting, maar ook niet zo'n nichterig flinterdun kettinkje.
een middelmaat 18 karaats goud met wit goud, simpele schakel, en net lang genoeg om over het hoofd aan te trekken. veel lekkere luchtjes, geen overdreven walm, maar wel lekker ruiken.
Al bij al ben ik dus al best veranderd volgens het gemiddelde vrouwenblad dus.
Was in het begin even wennen, maar nu voel ik me er prima op m'n gemak mee.
Het enige waardoor ik me nog niet helemaal lekker in mijn vel voel is het ondergewicht.
Dat bedoelde ik eigenlijk waardoor ik er uit zie als een levend lijk.
Natuurlijk zoals jullie zeggen past er op ieder potje een deksel, en zijn er genoeg vrouwen die op tengere mannen vallen. Toch voel ik mezelf er niet lekker bij.
Maar dat zal in de komende maanden/jaren vanzelf bijtrekken.
Mijn eetlust is nu al 2x zo groot dan een half jaar geleden.
Ik verwacht ná de afkickperiode dan ook weer zo op mijn normale gewicht te zitten.
methadon!!