#1
Aalpoepert zei:
Aalpoepert zei:
leveldesigner zei:nu terug naar je vraag, heb zelf 1 maand gespoten, zo'n 14 jaar geleden en vond t maar niets. werd er veeeeel te ziek van, en zoals ik al eerder schreef. de risico's zijn enorm!
maar goed, dat gezegt hebbende. kan me herinneren dat ik toen ook wel eens van die bultjes had, die gaven dan een brandend gevoel en waren vervelend. ik kan me herinneren dat dat het gevolg was van citroenzuur, we (mijn toenmalige vriending en ik) gebruikten toen citroenzuur dat uit zo'n klein bol plastic flesje kwam, zoals je hebt staan op je foto boven. weet t niet meer precies maar ik neem aan dat we dan teveel van dat citroenzuur hadden gebruikt, of, dat we (eerst) naast de ader hadden gespoten en dat het daarom dan zo reageerde. het heeft in ieder geval met dat citroenzuur te maken, maar weet niet meer precies hoe of wat.
toch, vergeef me, maar moet ook ik mijn vraag zetten bij deze hele thread. als je niet verslaafd bent, en dan toch spuit, waar ben je dan mee bezig vraag ik me af. geloof me, je hbent nog maar zo'n klein stapje verwijdert van verslaafd raken dat t gewoon niet meer leuk is. raad je dan ook aan hiermee te stoppen, maarja. ben zelf wel duizen maal gewaarschuwt vroeger toen ik begon, en zie nu, 27 jaar verder probeer ik af te kicken. (dovemans oren zeg maar).
11011101.exe zei:Die guide had ik al eens gelezen. Toen ik vandaag wou injecteren heb ik 8 keer de naald in mijn arm gedrukt en 8 keer misgeschoten. Ik had zoveel in de spuit zitten dat mijn hand te ver weg was om nog normaal bloed terug te kunnen trekken. Ik heb nu overal bulten op mijn armen en ik heb ook een kut humeur. Ik mis elke ader op mijn arm op onverklaarbare reden. En op een gegeven moment toen zat er gewoon nog oud bloed in de spuit dus toen heb ik hem maar weg gegooid. Ik snap echt niet hoe ik zo vaak kan missen.

W.F.L. zei:Ik hoop voor hem dat hij een troll is though.. =/
silverfish zei:Al snap ik wel dat sommige mensen spuiten - bij goede dope dan - vergis je niet in de impact.. als je eenmaal verslaafd bent zijn de gevolgen echt niet te overzien. Vaak lukt het niet meer om af te kicken en/of enkel op methadon of subs te blijven staan en gaan mensen toch weer spuiten. Dan eindigen ze dus ook nog eens met een dubbele verslaving.
Maar goed, wat je ook doet: doe het s.v.p. veilig! Altijd schone naalden gebruiken en ook voor snuiven geldt: gebruik altijd je eigen buisje (i.v.m. gevaar van hepatitis C besmetting!!!). Succes, ik hoop dat je er van af ziet/blijft... en zo niet: ga liever snuiven!
leveldesigner zei:sorry, je hebt helemaal gelijk! ik bedoelde citroenSAP en niet zuur!
maar, zoals al boven vermeld zijn er in redelijk grote steden altijd spuitomruil punten die gratis of voor een echt heeeel redelijke vergoeding spuiten geven. als ik jou was zou ik daar gewoon eens kijken, je komt dan vast wel iemand tegen die ook spuit en die je om raad kan vragen. zelf zou ik gewoon wat dope meenemen dan en die persoon wat aanbieden in ruil voor info over hoe nu wel goed te spuiten. dan kan hij t voordoen of bij jou doen en dan weet je t voor eens en altijd want dit is echt geen doen hoor!
en sorry, je wilt dit helemaal niet horen maar toch voel ik me geroepen om je dit te zeggen. je schreef;
"En ik kan alles hebben ik raak echt niet verslaafd aan iets ik heb ook nog een sociaal leven..."
heroine is een stof die slechts weinigen recreatief kunnen gebruiken, zo af en toe dus. zowat iedere junk, ook ik, zeiden in het begin hetzelfde. zelf ben ik minstens dagelijks enkele keren voor minstens 3 a 4 weken lang gewaarschuwd voor heroine. ik zou er verslaafd aan raken vertelde men me, en ook ik had een soort gelijk antwoord als jij. kan me nog zo goed herinneren dat ik dacht; ik ben niet dom! dat jullie er nu niet vanaf kunnen blijven, mij zal dat niet gebeuren, ik gebruik t gewoon een tijdje en dan ben ik er klaar mee.
ben nu 27 jaar verder, nog altijd verslaafd.
punt is, alles wat jij tot nu toe hier hebt vermeld duidt er sterk op dat je verslaafd zult raken. een "normaal" mens was allang gestopt met spuiten en dope in t algemeen na zoveel ellende met t spuiten op zich. maar jij blijft maar doorgaan, wat voor mij er duidelijk op wijst dat je eigenlijk al geestelijk verslaafd bent, je wilt t alleen nog niet weten. maar goed, zoals ik toen ook niets van die waarschuwingen wilde weten zul jij nu ook niet gevoelig zijn voor mijn waarschuwingen hier, en die van anderen.
en dat je een sociaal leven hebt is mooi, maar bedenk wel, dat zal steeds minder worden, omdat mensen je gaan mijden wanneer ze het weten, en omdat je zelf niet echt meer behoefde hebt aan mensen om je heen wanneer je lekker stoned bent.
succes en ik hoop dat ik het mis heb, maar helaas weet ik wel beter nu....
leveldesigner zei:en dat je een sociaal leven hebt is mooi, maar bedenk wel, dat zal steeds minder worden, omdat mensen je gaan mijden wanneer ze het weten, en omdat je zelf niet echt meer behoefde hebt aan mensen om je heen wanneer je lekker stoned bent.
succes en ik hoop dat ik het mis heb, maar helaas weet ik wel beter nu....
silverfish zei:leveldesigner zei:en dat je een sociaal leven hebt is mooi, maar bedenk wel, dat zal steeds minder worden, omdat mensen je gaan mijden wanneer ze het weten, en omdat je zelf niet echt meer behoefde hebt aan mensen om je heen wanneer je lekker stoned bent.
succes en ik hoop dat ik het mis heb, maar helaas weet ik wel beter nu....
Trol of niet, Leveldesigner heeft 100% gelijk met zijn antwoord aan hem/haar. Ook ik ben 27 jaar later nog steeds verslaafd. dat wil zeggen: ik gebruik al lang niet meer maar ik heb nog wel methadon nodig i.v.m. een pijnprobleem en ik zal mijn leven lang gevoelig voor verslavingen blijven (ook net gestopt met roken na 27 jaar :P )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."